Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінники своїми словами, українською мовою

Дорогою дядько, прийми вітання у цей святковий день. Нехай у твоєму серці вічно молодість живе, ще бажаємо здоров'я і успіхів на багато років вперед. Бажаємо тобі не знати непоправних втрат і коригувати погляд на життя так, щоб бути завжди щасливим. За твоє здоров'я!

***

Бажаю, щоб життя було, як у казці: нехай перед літаком для тебе розстеляють килим, щоб чоботи-скороходи самі приходили з магазину, прихопивши продуктів на місяць, щоб усе премудрі царівни обов'язково були прекрасними, щоб молодильні яблука ще і рельєф тіла моделювали, а всі скатертини-самобранки самі себе прали і прасували і навчили цьому сорочки. З Днем Народження!

***

Дорогий і улюблений дядько! З величезним задоволенням хочу привітати тебе з днем твого народження. Я хочу побажати тобі кохання. Нехай вона буде чистою і прозорою, як перша крапля роси. Нехай вона буде безмежній і неосяжної, як океан. Нехай вона буде ласкавою і ніжною, як руки матері. Нехай вона буде щирою, як сміх дитини. Я хочу побажати тобі такого богатирського здоров'я, щоб ти ніколи не знав, що таке хвороби і недуги. Я хочу побажати тобі простого людського щастя. Такого, коли радієш кожній дрібниці життя: співу птахів, теплим променям сонця, усмішки перехожих, подиху вітерця. Помічай прекрасне в цих дрібницях. Отримуй задоволення від життя. Роби те, що підказує тобі серце.

***

В день народження тобі побажали вже багато: здоров'я, багатства, щастя, успіху і любові. А я хочу побажати тобі хорошої пам'яті. Щоб ти завжди пам'ятав про своїх друзів і близьких, не забував відвідувати батьків і годувати собаку, запам'ятовував добрі вчинки, слова і щасливі дати у своєму житті. І нехай цей твій день народження стане однією з таких дат, адже сьогодні тут зібралися люди, які ніколи про тебе не забувають.

***

Дорогою дядько, прокиньтеся завтра у величезному пентхаусі, зателефонуйте в дзвіночок і вам на сніданок принесуть омари і відерце червоної ікри. Пірніть у басейн з шампанським, зробіть пару ковтків з величезним задоволенням і тільки після цього знову прокиньтеся. Навколо знову звична квартира, а це був тільки сон. Вітаю вас з днем народження і бажаю, щоб цей сон став колись реальністю.

***

З днем народження, дядько. Бажаю бути міцним і здоровим, як російський богатир, імпозантним і темпераментним, як заморський принц. І нехай з цього дня тобі живеться солодко, здорово, багато, щасливо і просто чудово!

***

Коханий мій дядечко! Поспішаю привітати вас з прекрасним святом вашого народження і нагадати, що правила існують, щоб їх порушували; заборони, щоб їх порушили, а вік, щоб його ігнорували. Дотримуйтесь цих порад, і нехай ваше життя ніколи не буде одноманітною!

***

Що побажати людині, у якого в житті все виконується? Є все, про що можна тільки мріяти! А найголовніше – він щасливий, любимо і сам щедрий на щирі почуття і гідні справи! Так, дядьку, ти щасливчик! Побажати тобі можна, дорогий, тільки здоров'я, його не купиш ні за які гроші, і не заробиш ні на якій роботі! Живи довго і так само щасливо!

***

Дядько, чимало років минуло з дня твого народження, але кожен з цих років був наповнений сенсом і добрими справами, так нехай ці справи приносять свої солодкі плоди у твою майбутню життя ще багато десятиліть. А всі заповітні мрії і великі плани будуть здійснені тобою незабаром, а потім, нехай з'являться нові мрії і плани.

***

Дядько, вітаю тебе ще з одним роком у твоєму житті! За все своє життя ти знайшов родину, знайшов улюблену справу. Я бажаю тобі виграти лотерею на величезні гроші і всією сім'єю поїхати відпочивати. Я, як племінниця, теж претендую на поїздку. Ти добрий, щирий і справжній, залишайся таким же. Вітаю!

***

Дорогий мій дядьку! Ти не тільки родич, але і надійний друг. Сьогодні день твого народження і я хочу подякувати тобі за все, що ти для мене робив. Я пам'ятаю, як в дитинстві ти влаштовував для мене лялькові театри, читав мені казки, розповідав цікаві історії. Я виросла, і ось уже твоїм дітям читаю книжки і співаю пісеньки. Я хочу побажати тобі всього самого доброго і хорошого. Будь здоровий, щасливий і любимо. Живи в гармонії з собою і навколишнім світом. Цінуй кожну хвилину, кожну мить свого життя. Не дозволяй сумним думкам опановувати тобою. Я хочу, щоб твої діти пишалися своїм татом, довіряли йому у всьому, брали приклад. Нехай твоя дружина тебе оточує турботою і ласкою, а в родині завжди панує спокій і мир.

***

Дорогий дядьку! Вітаю з днем народження і в цей святковий день прошу прийняти мої побажання здоров'я, щастя, добра і удачі! Всіх благ тобі, гарного настрою і удачі в справах! Дякую за все те добре і світле, що ти зробив для мене, спасибі за це! З днем народження!

***

Нехай в цей день народження твій, дядько, співатимуть птахи, посміхатися люди і освідчуватися в коханні самі близькі та рідні. Ти гідний щастя і добробуту, тому що немає людини, порядніше і розуміє тебе. Бажаю, щоб душа твоя нагадувала травневий сад і завжди була розкрита для приємних емоцій і нових знайомств. З Днем Народження, рідний мій чоловік, спасибі за те, що ти є в моєму житті. Я бажаю тобі добра!

***

З днем народження вітаю дядька! Всіх благ і достатку бажаю! Нехай якість життя буде досконалим і вдало складаються всі справи. Бажаю міцного здоров'я і щастя безмірного. Нехай у Вашому домі панує гармонія, мир і спокій.

***

З днем народження, дорогий мій дядько. Бажаю тобі високого матеріального достатку, високої моралі душі, а також високих польотів натхнення серця. Загалом, завжди будь на висоті, люби і будь любимо, прагни і дивуй всіх своїми досягненнями. Удачі тобі, міцного здоров'я і щастя!

***

Дядечко, з днем нарожденія, бажаю вдалих рішень, позитивного світовідчуття, всі хвороби нехай тебе цураються. Життєстійкості і корисних сюрпризів.

***

У кожної людини своє уявлення про щастя. Хтось бачить його в престижній роботі і дорогих речах, хтось- в можливості займатися улюбленою справою, хтось- в усмішках близьких людей. Не знаю, дядько, як уявляєш щастя ти, але щиро бажаю тобі бути щасливим! З Днем Народження!

***

З днем народження, дорогий дядько. Я бажаю тобі бути яскравим сонцем в колі сім'ї, бути ясним соколом у своїх прагненнях, бути справжнім улюбленцем вдачі та долі. Нехай справи твої будуть в порядку, нехай ніколи не підводить здоров'я, нехай поруч будуть улюблені й дорогі люди.

***

У мого дядька просто золоті руки! Він може зробити все! До того ж він сильний, красивий і мудрий! Я в день вашого народження хочу побажати вам тільки щирих посмішок! Щоб ви завжди залишалися таким же молодим, як зараз! Нехай у вашому житті буде тільки добро і радість!

***

Племінник свого рідного дядька бажає, щоб він відкрив у день свого народження нову сторінку в житті, щоб зміг злетіти на крилах мрії вище хмар, щоб зробив стрибок у кар'єрі, щоб відчув солодку любов тітки, щоб знайшов спокій у душі і радість в серці! Ми завжди будемо поруч з тобою, підтримувати і цінувати тебе!

***

В твій день народження, мій коханий дядечку, хочу подарувати тобі в серце весняну крапель, в голові галасливий квітень, пташиний гомін над вікном, солодкий сон, подарувати ще хочу дружнє плече, любов коханої дівчини, яка скоро стане моєю тіткою! Бажаю тобі, щоб час весело текло в твій дім, збираючи кращих друзів! Ура!

***

Дорогий хрещений, прийми побажання бадьорості, міцних сил, здоров'я, добробуту життя і гармонії душі в свій день народження. Нехай в житті не буде часу для нудьги, хай ладиться будь-яку справу, хай серце всім і завжди буде досить.

***

Дядько – це людина - «старший брат», з яким можна відмінно відпочити і розважитися! Тому я хочу побажати тобі в День твого Народження залишатися таким же молодим, яскравим, божевільним хлопцем, якого я бачу зараз перед собою! Нехай у твоєму житті утворюється довжелезна черга з вантажівок з пряниками, які будуть щодня завалювати тебе самими крутими солодощами і подарунками! Нехай твоє життя частіше нагадує собою один великий свято, де все відбувається «по твоїм велінням, за твоїм бажанням! Нехай золота рибка завжди тебе чекає вдома, де ти будеш відчувати себе, немов у раю! Нехай начальники завжди будуть Хоттабычами і джинами, одаривающими тебе своїми шарудливими дарами «з приводу і без»! Загалом, бажаю тобі великої бочки з медом, але нехай буде і невелика ложка дьогтю. Навіщо? Щоб ти не розслаблявся і продовжував залишатися справжнім Чоловіком!

***

Дорогий мій дядьку! Я ніколи не забуду усього того добра, яке ти зробив для мене! Т найкращий друг! Ти у всьому розумієш мене і підтримуєш! Спасибі тобі за те що є в моєму житті! І в твій день народження я бажаю тобі довгого і щасливого життя! Вітаю тебе!

***

Дядько, ніколи не перестану захоплюватися твоєю кмітливістю і оптимістичністю. У твій день народження бажаю тобі побільше світлих та радісних днів, і поменше тривог і смутку. Ти завжди прийдеш на допомогу і даси потрібний рада, за це ми всі так любимо тебе. Не старей душею, з днем народження!

***

Джерело: vsivitannya.co.ua