Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука своїми словами, українською мовою

Мила бабуся, з святом тебе. Богатирського здоров'я, довго-довго радуй нас. Незгасаючого життєлюбства, будь завжди бадьорою, активної, наймудріша наставницею, незамінною. Радуй собою сім'ю і друзів, усіх оточуй теплотою своєї.

***

З кожним роком Ви стаєте мудрішими, з новим святом поповнюється комора Ваших казок, дні приносять все більше любові, теплоти і ласки. Так нехай кожен День народження зміцнює здоров'я, покращує пам'ять і надає Вам більше сил! Дорога бабуся, живіть щасливо і дружно з дідусем і радійте улюбленим гостям!

***

Рідна бабуся, прийми побажання та поздоровлення від внучки. Твої ласкаві руки і ніжний голос супроводжували мене протягом усього мого життя. Я дуже рада, що у мене є такий досвідчений і благородний наставник. Моя дорога бабуся, я хочу щоб твій дім завжди осявали промені сонця. Над твоїм затишним будинком ніколи не нависала біда, а в твоїй душі був феєрверк позитивних емоцій. З днем народження! Ти гідна всіх земних і неземних благ!

***

Улюблена бабуся! З днем народження тебе, рідна! Нехай твоє добре серце ніколи не болить, нехай твої золоті ручки ніколи не втомлюються, нехай кожен день буде радісним та сонячним! Прости нас, якщо ми тебе хоч коли-то засмутили. І спасибі тобі величезне з самим низьким поклоном за все, що у нас було, є і буде! Ми всі тебе дуже сильно любимо!

***

Ми якомога частіше будемо збиратися разом, щоб дарувати тобі цю радість. Я обіцяю, що ти будеш обдарована увагою, турботою і добротою. Ми, твої внуки, бажаємо тобі не сумувати і обіцяємо ніколи не залишати тебе в самоті. Твоя турбота була важлива для нас все життя. Тепер ми хочемо подарувати тобі те щастя, яким ти нас оточила. Твоя любов живе в наших душах.

***

Бабуся, звичайно ж, бажаю тобі довгих років життя. Бажаю тобі продовжувати також смачно готувати. Радуй нас смачною випічкою, смачними овочами, смачними запеканками та м'ясними стравами. Ми любимо тебе і любимо приїжджати до тебе в гості!

***

Моя бабуся - не просто дивовижна людина, але та сама чарівна бабуся з доброї казки, з мудрими порадами і турботою якої можна цілком вирости гарною людиною! Сьогодні ми святкуємо День народження, для неї ми приготували подарунки, букет улюблених, скромних польових квітів, і неодмінно – найтепліші побажання! Нехай наша бабуся живе довго і щасливо, не знаючи тривог і хвороб! Нехай кожен день буде привід посміхнутися і порадіти!

***

Дорога бабуся, сьогодні твій день! Від люблячих сердець твоїх онуків дякуємо за ті цінності, що ти нам передала: вміння розуміти, не здаватися, бути гуманними, мріяти, мати своє покликання, бути відкритими і просто любити! І сьогодні, в день твоєї появи на світ, бажаємо нескінченної гармонії, щирості й добра, величезної життєвої енергії і надихає любов! Нехай омріяне стане дійсністю, а навколишній приносить радість і новизну. Нехай твоє життя наповниться красивими моментами і враженнями. Будь щаслива!

***

Бабуся! Ти у мене ніжна, мила, здорова і міцна! Минулі роки для тебе, все одно що холодна вода. Напилася і забула! Ніколи не старей душею, развлекай і сміши дідуся, щоб він не сумував і не нудьгував. Хоча з такою хохотушкой, як ти, важко скучити! Ось такий і будь завжди! Вчи сучасні танці, щоб здивувати гостей на моєму весіллі!

***

Бабуся, мила, в твій День народження хочеться сказати так багато! Коли татові з мамою колись відповісти на моє запитання, просто вислухати – все це робиш ти. І якщо б ти знала, як багато значить, що у моєму житті є такий чудовий, люблячий, добрий і чуйний людина, як ти! Щастя тобі, посмішок, сонячних днів і, звичайно, здоров'я!

***

Бабуля, я тобі бажаю здоров'я і добробуту, затишку і добра. Нехай для тебе дзвінко співають птахи, зацвітають квіти, дозріває урожай, наступають щасливі дні. З днем народження, рідна.

***

Бабуся, мила, з Днем Народження! Красива, добра, приваблива, жіночна, чарівна, ніжна, весела — це все про тебе, рідна бабуся. Побажання тільки щастя і довгих років життя. Тебе ми всі любимо, цінуємо і поважаємо — кращої бабусі на світі немає. У цей світлий празник щоб нічого не затьмарило твій настрій. З днем народження!

***

Бабуся моя дорога, внучка всім серцем бажає тобі завжди командувати парадом, щодня віддавати накази свого серця зустрічати світанок з любов'ю і надією. Нехай цей день народження не тільки відрахує ще один рік життя, але і подарує тобі мішок міцного здоров'я і гарного настрою.

***

Діти – квіти життя! І онуки теж. Я, як Ваш найменший квіточку, вітаю сьогодні з Днем народження! Будьте моїм сонечком, яке зігріє. Будьте моїм дощиком, який допоможе вирости великий. Залишіться моєю бабусею, яка завжди прийде на допомогу. Бажаю Вам здоров'я, мудрості та сили!

***

Добру, турботливу нашу бабусю зі святом вітаємо. Щастя, здоров'я бажаємо. Нехай заздрять сусідки-бабусі на лавочці, побачивши тебе в оточенні семи внуків і п'ять правнуків. Нехай в будинку як і раніше пахне твоїми духмяними пирогами з капустою. Ти зразок мудрості, щедрості і турботи.

***

Найкраща у світі бабуся, прийми щирі вітання з днем народження від люблячого внука! Дякую тобі, рідна, за те, що ти завжди могла вислухати і підтримати. Я дуже люблю дивитися в твої очі з променистими зморшками і незмінною мудрістю. Бабуся, ти справжній ангел і талісман нашої сім'ї

***

Дорога бабуленька, від усієї душі вітаємо тебе з днем народження. Такою прекрасною, люблячої бабусі не знайти більше і на всьому білому світі. Бажаємо тобі дуже довгого здорового і щасливого життя. Ти, як сонячний промінчик, зігріваєш нас своїм теплом і ласкою. Нехай твоє життя буде у всьому вдалою, а будь-яка робота ладиться і приносить радість. Бажаємо завжди бути веселою і життєрадісною. Нехай всі навколо поважають тебе за терпіння, доброту і мудрість, а гарний настрій ніколи не залишає тебе. Нехай же Господь у всьому благословляє тебе, люба.

***

Кохана, добра моя бабуся, прийми від внучки вітання у свій особистий свято. Ти найкраща бабуся на світі, ти гідна восхищенья. Я завжди пам'ятаю твої добрі, чарівні казки, які ти мені розповідала в дитинстві. Як я люблю твої смачні пиріжки, від яких завжди пахне будинком. Бажаю тобі безхмарного щастя, багато радості, мирного неба і всього самого найкращого. Нехай кожен день приносить тобі удачу і щасливі миті. Нехай Господь оберігає тебе від усіх невдач.

***

У мене сама турботлива і добра бабуся на світі. З днем народження тебе, моя хороша! Я пам'ятаю, як в дитинстві ти в'язала мені шкарпетки, і не спала ночами, щоб швидше закінчити кофтинку на свято. Ти завжди хотіла, щоб твоя онучка була найкрасивішою і коханою. Спасибі тобі за це, люба.

***

Мила моя бабуся. Від усієї душі люблячого серця вітаю тебе з днем народження. Бажаю, щоб дорога твого життя була довгою і вистеленій тільки щасливими моментами долі. І нехай вперта сивина вже покрила твою голову, а на теплих руках рясніють зморшки, я бажаю, бабуся, щоб твоя щока не знала довіку жодної сльозинки. З днем народження, рідна! З любов'ю і глибокою повагою, твоя онучка.

***

Моя добра, мила бабуся, прийми найщиріші вітання від внучки в твій день народження. Нехай життя твоє буде довгою і красивою, нехай удача часто відвідує твій дім. Будь, рідня бабуся, господинею своєї долі. Міцного здоров'я тобі, величезної радості, успіхів та везіння у всьому. Нехай кожен день приносить тобі тільки щасливі миті, нехай всі мрії збуваються, а доля хай буде завжди прихильною до тебе. Побільше тобі радості і якнайменше прикростей, нехай всі негоди назавжди забудуть твою адресу.

***

Мила, люба, рідна бабуличка! У цей світлий і радісний день прийми від нас самі теплі і добрі побажання! Нехай кожен день твого життя буде наповнений здоров'ям, добротою, мудрістю, оптимізмом та радістю. Дякую за твої поради, щиру турботу, ласку і затишок. спасибі за те, що незмінно для декількох поколінь нашої родини ти стала зразком і прикладом, хай доля дарує тобі багато років життя!

***

Бабуся, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі безперервної мелодії щастя в душі, дзвінкого співу птахів в окрузі, веселого настрою на серце, доброго здоров'я і належної уваги від близьких, щедрих подарунків від життя чудових ідей, як зробити будь-який день святом і наповнити його яскравими емоціями і посмішками дорогих людей.

***

Бабуся, кохана, вітаю тебе і бажаю життя солодше малинового варення, радощів і благ, що ростуть як гриби після дощу, позитиву і життєвої енергії, що б'є ключем. Ніколи не хворій і не піддавайся печалі. З днем народження!

***

Сьогодні, у прекрасне свято Дня народження бабусі, я дивлюся на неї і щиро радію тому, що на її торжество змогли зібратися і наша сім'я, і її старі друзі! Моя бабуся дуже хороший чоловік, який зумів пронести через довгі і деколи важкі роки стільки сердечного тепла і безкорисливої любові! В її День народження я бажаю їй і далі, ще довгі роки не змінюватися і, відбираючи в золоту шкатулку спогадів найкращі миті, завжди пам'ятати про те, що з нею родина - і ми любили і завжди будемо її любити!

***

В тобі, бабуся стільки мудрості, що завжди один лише твій маленький рада, вирішує всі мої проблеми. Що тільки одне твоє слово, сказане в потрібний момент, знімає тяжкий камінь з душі. Ти даруєш мені стільки, що жодні багатства світу не окуплять це. Моя бабуся, я від усього серця сьогодні вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі багато щастя, натхнення. Бажаю посмішку на твоєму обличчі, кожен день. Я радий, що народився твоїм онуком. Адже ти для мене як Ангел Хоронитель. Так нехай же Господь береже тебе. З днем народження.

***

Дорога і рідна моя бабуличка! В день твого народження хочу сказати слова подяки: за мудрі казки перед сном, за теплі шкарпетки взимку, за смачні пиріжки. За те, що постійно прощаєш мої витівки і поощряешь мої починання. Твоя безмежна любов до мене здатна захистити від усіх негараздів життя. Міцного здоров'я тобі і щасливого життя.

***

Дорога бабуся, зі світлим святом, з самим теплим році, з твоїм днем народження вітає тебе внучка! Дякую за смачні і ароматні булочки і пиріжки з яблуком і корицею. Твій дім завжди асоціюється у мене з запахом свіжої випічки. Ти незвичайна бабуся.

***

Бабуся моя рідна, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі щастя, міцного здоров'я та довголіття. Щоб діти і онуки приносили тобі тільки радість, тільки щастя. Живи довше, кохана моя.

***

Улюблена бабуся, вітаю Вас з прекрасним святом! День народження – це гарний привід зібратися всією родиною. Так радуйте нас своєю любов'ю і домашнім затишком ще не один рік! Будьте здоровою, енергійною і щасливою! Нехай дідусь буде Вашою надійною опорою на шляху до 100-річчя! З повагою онука.

***

Бабуся, вітаю тебе з днем народження! Радій кожному сонячному і дощового дня, кожній травинці і кожній квітці, а я обіцяю в свою чергу радувати тебе кожен день і не давати тобі сумувати!

***

Наша люба бабуся! Дуже складно описати наші теплі почуття і захоплення тобою. Вітаємо тебе з днем твого народження! Залишайся такою ж життєлюбної, доброї і чуйної, що дарує всім свій оптимізм і як можна частіше будь поруч з нами. Нехай твоє здоров'я буде міцним, як алмаз, а посмішка сяє, як сонце!

***

Мила бабуся, прийми від онука найтепліші побажання у свій день народження. Нехай тобі сонечко лагідно усміхнеться, хай птахи заспівають веселу пісню, нехай всі квіти розквітнуть для тебе, зачаровуючи своєю красою і приємним ароматом. Бажаю тобі міцного здоров'я, успіхів та везіння. Нехай всі твої бажання збудуться, нехай душа співає від щастя. Всіх благ тобі, рідна, мирного неба, достатку і родинного тепла. Нехай життя буде довгою – довгою, нехай дороговказна зірка освітлює твій шлях.

***

Джерело: svyato.co.ua