Привітання з днем народження другу в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження другу в прозі, українською мовою

Сьогодні вітаю давнього друга з днем народження і хочу побажати веселощів, безтурботності, світлих і радісних моментів. Нехай у твоєму житті присутні великі перемоги і досягнення, вірні друзі, щира любов, безмежне щастя.

***

Справжня дружба буває безмежною і світлої завжди. Коли поруч надійний друг – всі проблеми по плечу. Милий друг, в день твого народження, я хочу першим привітати тебе з таким чудовим подією. Від чистого серця бажаю тобі багато радості, удачі і успіхів у всіх твоїх починаннях. Нехай тобі щастить у всьому, завжди, хай лише хороші новини завжди стукають у твій дім. Бажаю зустріти тобі справжню любов. Нехай все, що ти задумав, обов'язково здійсниться, хай добрий ангел завжди супроводжує тебе.

***

У хороші часи, і, що особливо цінно, складні поруч зі мною ти, кращий друг. Ти надійний і вірний, це перевірено стількома роками! В чудове свято, День твого народження, хочу сказати: "нехай будь-які твої починання неодмінно приносять тобі задоволення та успіх. Один, будь щасливим, здоровим! Вітаю від душі!

***

Ти сильний і прекрасний, як Аполлон, твоє мужнє серце готове завжди рвонути в бій. І ми знаємо, що ти прекрасно справляєшся з цієї мужньої роллю, навіть пишатися нею. Але пам'ятай, що твоє любові серце ніколи не повинно скам'яніти!

***

Вчинки людей завжди красномовніші їх слів. Вони говорять про справжні думки і почуття людини, які неможливо приховати словами. Все це я кажу до того, що сьогодні, коли у нашого друга (Ім'я) день народження, ми кинули всі свої справи, причепурилися і приїхали, щоб його привітати. Так давайте ж вип'ємо за нього, за нашого друга і за нашу зустріч у нього!

***

Тебе, друже, вітаю від усієї душі я! Будь здоровий! Будь ти розумний, красивий і статний. Будь краще за всіх, не вішай ніс. Сьогодні ж твій день народження я бажаю тобі гарного настрою!

***

Від усієї душі вітаю тебе з Днем народження! Нехай в житті буде багато позитиву, унікальних можливостей та хороших людей. Бажаю тобі знайти вірний шлях і впевнено йти до мрії. Будь завжди радісним і змушуй посміхатися всіх навколо. Нехай удача переслідує тебе скрізь, а кожен день дарує приємні моменти. І найголовніше — будь самим собою. Адже індивідуальність людини — це її багатство!

***

Дорогий друже! Сьогодні ти став на рік старшим, а значить на рік розумнішими, мудрішими і досвідченішими! Бажаю тобі, щоб кожен день приносив тобі добрі вісті, а вдома хтось близький приносив тобі смачні і приємні подарунки. Бажаю вірних друзів поруч і щасливих моментів.

***

Найголовніше, друг, щоб у твій День Народження алкоголь лився широкою рікою, стіл і холодильник ломилися від різноманітності делікатесів (ікра, балик, все як треба), а в твоєму шикарному будинку не вистачило місця для справжніх друзів, перевірених подіями і часом!

***

Вітаю свого дружбана з його святом! Цього нереального людині з величезним запасом енергії і сил я хочу побажати здійснення всіх ідей і планів. Я навіть не сумніваюся в тому, що ти досягнеш свого, тому що по-іншому просто не можеш. З самого дитинства ти докладав усіх зусиль, щоб повернути життя в свою сторону, щоб зробити так, як тобі хочеться. Мені подобається, що ти такий наполегливий і цілеспрямований. Зізнаюся, що я частенько беру з тебе приклад, намагаюся рівнятися на тебе. Так що це тобі ще один привід для гордості. Нехай всі твої бажання здійсняться, ідеї і плани реалізуються. Мені важливо, щоб ти був здоровий, тому що у нас великі плани на цей рік. Нехай твоя працездатність ніколи не покидає тебе, друже! Величезного здоров'я тобі і невичерпного запасу енергії. Все буде так, як ти того бажаєш. Зі святом!

***

Мій друг! Життя - це зебра. Сміливо переступай через темні смуги, а білі нехай приносять везіння у всьому. Бережи і збільшуй здоров'я, умій радіти незабутнім враженням. Не випускай удачу в день свого народження.

***

З днем народження, дружбаня. Нехай твоя доля пише не каракулі, а красивим почерком щасливі рядка, хай життя не б'є струмом, але постійно надихає і дозволяє творити і витворяти. Бажаю, щоб у твоєму городі не було колорадських жуків, бажаю, щоб твоя дупа не страждала скалками.

***

Друже мій дорогий, в твій День Народження я хочу тобі побажати, щоб у тебе в житті все було чудово. Нехай у тебе все виходить, що ти не хочеш, хай завжди сяє твоя чарівна усмішка і ніколи не сумує чоло. Будь щасливий і радій життю.

***

Коли гримить гроза, шумлять дощі, тріщить мороз або вирує хуртовина, я знаю, що мій найкращий друг завжди підставити сильне плече. Він справжній побратим, рідний по духу людина, надійний, вірний і правдивий. З ним труднощі здаються легкими пилинками, крутий підйом в горах — дитячою грою. Хай в день народження перед ним відчинить двері щастя. Любов увійде в його будинок, як повноправна господиня. Здоров'я обійме міцно, не відпускаючи ні на мить. Удача не втомиться посміхатися. Надія і віра, як два міцних крила довго несуть над океаном життя не втрачаючи орієнтира. Нехай вітри будуть тільки попутними, люди зустрічаються тільки хороші, подарунки долі приємні і потрібні. Розвій смуток, печаль, в твоїй душі місце для добра, радості. Щедрості тобі від землі, краси від води, світла від сонця, ніжності від ранкової зорі. Нехай ангели бережуть від зла і напастей.

***

Друже, з днем народження тебе! Я бажаю великих успіхів тобі міцних почуттів, гарячих обіймів, неповторною любові без печалі, фінансової впевненості і досягнутих цілей. Нехай життя розфарбовується кольоровими смугами і завжди вносить тільки позитивні відчуття і значний обсяг щастя.

***

У День народження краще говорити тільки правду. Так от, я щиро заявляю, що я вдячний Богу, мій любий, за те, що ти є серед нас, робиш наше життя яскравіше тільки своєю присутністю. Спасибі тобі за те, що у цей чудовий день ми можемо перебувати поруч з тобою. З Днем народження!

***

З днем народження вітаю одного. Залишайся ще багато років таким веселим і позитивним. Нехай день буде будь яскравим і радісним. Завжди в достатку і зі смаком живи, не знаючи бідності і смутку ніколи. Щоб успіх у всьому супроводжував тебе і на шляху перешкоди не стояли. Хай не підводить ніколи дружба, перевірена часом і досвідом, щоб друзі протягнути завжди могли руку допомоги, якщо це буде потрібно. Будь завидним і успішним, не втрачай свій колишній оптимізм. Гордо і впевнено крокуй по життю назустріч новим пригодам і подій. Бажаю незалежності і мудрості у кар'єрі. Нехай життя відкриє більше нового і незвіданого тобі. У будь-якому починанні нехай прибуде натхнення, і всі дії будуть продуктивними для користі справи. Здоров'я міцного і розуміння оточуючих. Не втрачай дорогих людей в цій суворій життя і цінуй усе, що маєш вже.

***

Вітаю з днем народження! Ти чудова людина — чуйний, добрий, сміливий! Я бажаю тобі залишатися таким протягом усього життя, і тоді пані Удача буде твоєю вірною супутницею на багато років, її Величність Любов буде завжди жити у твоєму серці, а її Високість Щастя ніколи не покине тебе!

***

В цей радісний день вітаю тебе з Днем народження! Прийми мої найщиріші побажання! Бажаю тобі щастя, удачі, знайти хорошу дружину! На роботі тобі просування по кар'єрних сходах, друзів тобі вірних і хороших! З Днем народження!

***

Я дуже хвилююся, вітаючи тебе. Трусяться коліна, гублюся в клавіатурі, тому буду лаконічним: будь наполегливим у досягнення бажань.

***

Вітаю. Роки йдуть, а ти все такий же — веселий, добродушний, веселий. Бажаю не втрачати оптимізму, йти по життю, знаючи заздалегідь, що все буде по-твоєму. Щоб всі, хто тебе оточує, були як ти: вірні, надійні, чесні. Всіх благ і здоров'я тобі і всім, хто тобі доріг.

***

Друже! Бажаю, щоб збувалося все те, про що так довго мріється. Бажаю, щоб енергії, здоров'я і сил завжди вистачало, для того, щоб встигнути за своєю мрією. Бажаю успіху і удачі, щоб їх міцний союз завжди допомагав тобі домагатися наміченого. Головне-ніколи не здавайся, вір у себе і свої цілі, вір у те, що ти гідний тільки найкращого. З днем народження!

***

В день народження побажати мені хотілося тобі, мій відданий і вірний друг, щоб твоє серце билося в ритмі блюзу. Бажаю тобі, щоб вітер змін приніс в твій дім затишок і тепло, любов і насолоду, надію та віру у краще. У день народження нехай всі твої мрії і бажання збудуться, а все погане зникне. Нехай всі твої друзі поважають і люблять тебе, допомагають тобі у всьому!

***

Мій добрий друг, нехай ні один момент цього прекрасного Дня Твого Народження не буде затьмарений жодної капостю цього невдячного до тебе світу! Сьогодні ти заслужив почестей всіх королів і правителів нашої неосяжної планети! В цей день ти просто зобов'язаний відчути себе володарем Всесвіту, тому що така можливість у тебе буде ще нескоро! Тому я бажаю тобі дари всю нафту Перської затоки, гарем східних спокусників, платину всіх рудників, дари тисячі королівств, успіхів у всіх продовженнях, нескінченного щастя, богатирського здоров'я та космічної любові!

***

З днем народження! Друже, бажаємо тобі, щоб з сьогоднішнього дня, все в твоєму житті зростала в геометричній прогресії! Нехай у тебе буде всього одна кохана і вірна жінка! В гаражі стоять дві круті тачки і чотири шикарних мотоцикла! Твоїм будинком стане восьми кімнатна квартира в центрі столиці! Нехай начальник підвищить тобі зарплату до 16ті мільйонів! Бажаємо зробити тобі 32 стрибка з парашутом і підкорити 64 гори! І нехай відтепер твоє життя прикрашає сотня кльові і відданих друзів, які будуть супроводжувати тебе 200 років!

***

Від усієї душі вітаю дорогого друга і прекрасного чоловіка з днем народження. Спасибі, що навчив цінувати дружбу і відкрив мені світ по-новому. Нехай не буде в твоєму житті проблем і труднощів. Бажаю всіляких пригод і завжди бути гідним уваги.

***

Мій добрий друг, сьогодні ти став ще зухваліше і краще. Як дороге вино з французького льоху ти піднявся в ціні в очах прекрасної половини нашої величезної планети. А все тому, що сьогодні ти святкуєш свій День Народження. У зв'язку з цим гучним подією планетарного масштабу поспішаю привітати тебе зі святом, поки хтось більш важливий не встиг цього зробити раніше за мене. Я бажаю тобі безсонних ночей в обіймах пристрасних левиць, здоров'я як у бика-запліднювача, грошей як у голлівудської зірки, щастя як у першої людини, яка побачила космос і успіхів у всіх починаннях, які ти збираєшся закінчити! З Днем Народження, друже!

***

Бути другом — це краща якість. Нехай тебе завжди оточують самі вірні люди. Щиро бажаю любові, сталевого здоров'я та справжнього людського щастя! З днем народження, друже!

***

Щиро вітаю з днем народження. Нехай життя твоє буде солодкою, а на обличчі завжди сяє посмішка. В очах нехай горить іскорка, а в голові буде багато ідей. Нехай твоя рука стискає, тільки надійну руку, а сни сняться тільки світлі і добрі. Ніколи не болів і пам'ятай друзів.

***

Я хочу привітати свого давнього друга, з яким ми дружимо вже багато років. Особисто я навіть і не можу згадати, скільки років точно. Але в одному я впевнений на всі сто відсотків – ця людина – справжній друг, який ніколи не зрадить, який завжди підтримає і допоможе. Сьогодні у тебе така подія – твій День народження! Я хочу привітати тебе, друже, і побажати тобі здійснення всіх бажань. У тебе в голові було стільки ідей і планів, ти постійно мріяв і уявляв своє майбутнє життя. Частина з цього ти зміг добитися, але я впевнений, що ще багато всього попереду. Я вітаю тебе з тим, що ти став ще на рік старше, а значить, що і наша дружба теж стане на рік старше. Я завжди дорівнював на тебе, незважаючи на те, що ти старше всього на пару років. Але я завжди беру з тебе приклад, просто знай це. Ти просто чудовий друг.

***

Чотири літери слова «друг» передають так багато, що можна витратити багато часу на тлумачення. Тут і надійність, і підтримка, і розуміння з півслова, і впевненість. Все це у мене є завдяки тобі. Тому вітаю себе в твій день і дивуюся своїй фортуні. Мені пощастило з тобою, друже. Удачі тобі у всьому. Здоров'я, впевненості й успіху. З днем народження!

***

Рух – життя. Наш друг це наочно доводить нам своєю чудовою фізичною формою і гнучкістю розуму. Так побажаємо ж йому бути завжди таким же активним, веселим і життєрадісним. Спасибі тобі за те, що заряжаешь нас своєю енергією і оптимізмом.

***

День народження - це щорічний дар, даний людині для того, щоб порадіти розташуванню, які відчувають до нього близькі друзі. І ось ми рішуче заявляємо, що ця подія нам цінне і дорого. Нехай довго йдуть дні твого життя, і хай завжди буде твоє прихильність до друзів! Хай живе твій день народження!

***

З днем народження вітаю і від усієї душі бажаю, щоб була любов, турбота, ніжність і увагу, а на душі приємно і тепло! Нехай збудуться сьогодні всі бажання, щоб з Днем Народження щастя в дім прийшло.

***

Друже! Домагаючись черговий поставленої мети, навіть ніколи думай зупинятися, розслаблятися або уявляти, що все позаду, адже насправді все тільки починається. Бажаю терпіння, сил і удачі, щоб знайти все те, чого ще не вистачає. Не тільки знайти, але і прибрати все це до рук! З днем народження!

***

Джерело: wishguru.co.ua