Найкращі привітання з днем народження мамі від дочки, сина


Найкращі привітання з днем народження мамі від дочки, сина

Мамочко, мила моя! Я так люблю тебе, люба! Вітаю тебе з днем народження! Будь завжди такою чарівною. Нехай ніщо не затьмарює життя твоє; нехай завжди тобі супроводжує удача. Нехай все, що тебе оточує, радує тебе, як радуєш собою нас ти!

***

День іменин завжди в нашій родині святкують по-особливому. Це свято завжди доставляв нам особливе задоволення і щастя. А все тому, що саме в цей день ми могла до самого кінця отримати стільки уваги наших рідних, скільки нам цього хотілося. І ось зараз ти, люба моя матуся святкуєш день свого народження. Для цього зараз збереться безліч гостей, разом з якими ми зможемо зробити все можливе для того, щоб добре провести час. І зараз, поки є така можливість, мені так сильно хотілося сказати тобі, щоб ти завжди намагалася приймати правильні й потрібні для тебе рішення. І в разі, якщо вони насправді будуть такими хорошими, ти зможеш відчути внутрішнє задоволення і спокій. Ось тоді ти зможеш робити все для тебе потрібне.

***

З днем народження, мамо! Перед тобою я в неоплатному боргу. Твої добрі руки дуже багато для мене зробили, а ти натомість ніколи нічого не вимагала. Я хочу сказати спасибі за те, що ти виростила мене таким, який я є. Я хочу побажати, щоб у твоєму житті було менше прикрощів і якомога більше щасливих днів, бажаю тобі удачі у всьому і самого міцного здоров'я!

***

Немає слів, щоб висловити любов до тебе, моя мила матуся. Низький уклін тобі за все. Ти гідна тільки восхищенья. Я рада вітати тебе в цей прекрасний день, з днем народження. Нехай доля завжди посміхається тобі, нехай удача не проходить повз. Бажаю бути завжди такою гарною, енергійний, молодий, впевненою в собі. Міцного здоров'я тобі, рідна, чистого мирного неба, теплого ласкавого сонечка. Всіх благ тобі, благополуччя, родинного тепла. Нехай надійні друзі завжди будуть поряд, нехай в тебе все буде відмінно.

***

Матуся, кохана моя! Я хочу поцілувати твої долоні і привітати тебе з днем народження. Я бажаю тобі моя рідна, щоб ніколи не торкалися тебе біди, щоб тільки від щасливого сміху зволожувалися твої очі. Здоров'я найголовніше тобі величезного, довгих, довгих років і радості щодня. Дякую, тобі за твої ласкаві руки, люблячі очі, добре серце. За підтримку, поради і твою безмежну любов.

***

Дорога, рідна, кохана... Скільки ночей ти присвятила нам, дітям? Скільки разів схиляла в молитві коліна, просила милості Всевишнього? Сьогодні ми з огромною любов'ю говоримо тобі спасибі. Спасибі, матусю, за безмежну любов. Нехай життя підносить тобі лише приємні сюрпризи. З ювілеєм, мила наша. Здоров'я, любові, посмішок і простого людського щастя...

***

Найкращій мамі в день народження постійно бажаю бути здоровою. Крім всіх життєвих проблем встигати насолоджуватися чудовими митями. Нехай здійсняться всі твої мрії і тільки радість наповнює серце. Щоб справдилися надії і очікування.

***

Моя мама для нас приклад справжньої жінки. На фотографіях молодості і сьогодні, в День народження, вона струнка, як берізка, красива і рум'яна, як казкова царівна, мама завжди весела, бадьора і щедро ділиться гарним настроєм з усією родиною, допомагаючи кожному посміхнутися і повірити: все нормально, а попереду — тільки найкраще. З мамою у будинку тепло і затишно, вона і смачно нагодує, і займе цікавою розмовою. Сьогодні ми вітаємо нашу маму і бажаємо їй, для початку, до ста років залишатися такою ж чудовою! Люби і будь улюбленою, адже з тобою життя твоєї родини – справжня казка!

***

«Мама, мама, що ми будемо робити...» співали у загальновідомій пісеньці. А моя мама завжди точно знала, що треба робити! В результаті з'явився(лась) я... Вітаю тебе, рідна моя, з днем народження, ти подарувала мені життя, а я можу подарувати тобі тільки мою любов і побажання виконання всіх твоїх найпотаємніших мрій!

***

З днем народження, рідна моя! Міцного здоров'я, щасливих днів, удачі, радості. Люби, балуй, потіш себе покупками і ласощами. Залишайся ніжним, безтурботним квіточкою, вільною, яскравою метеликом, надійним і відданим людиною. Вір у себе, і все буде відмінно.

***

Сьогодні, в день народження своєї мами, я хочу низько вклонитися їй за щастя насолоджуватися кожним прожитим днем, за радість спілкування з рідними, друзями, з усіма, хто зустрівся на моєму шляху. Мама, як хочеться подарувати тобі всі квіти на планеті, але подарую тобі твої улюблені ромашки. Але гадати на ромашці не треба, я і без того люблю тебе всім серцем.

***

З днем народження вітаю матусю! Будь завжди здоровою, радісною. Люби і сверкай, залишайся завжди чудовою і улюбленої нашої матусею. Нехай орієнтир життя направляє тебе на світлу і прекрасну смугу. Відчувай позитивні ноти у всіх рішеннях.

***

Застигне сльоза в куточках очей – і проясниться цей світ, загляне сонце у вікно – і радість оселиться в душі! Мама, все це тільки для тебе! А також – світле небо, тепла земля, яскраві посмішки, шепіт листя, пісня вітрів, шум прибою! Я все готова віддати за хвилини, проведені з тобою! Будь щаслива, щаслива, привітна! А ще будь надзвичайно красива, втім, як і завжди!

***

З усією ніжністю і любов'ю вітаю найдорожчої для мене людини на Землі. Матуся, мамуля, з днем народження тебе! Я знаю, що серед величезного числа привітань, мої слова будуть самими ніжними й теплими для тебе, а побажання трепетними. Нехай кожен твій день наповниться світлом і теплом. У родині бажаю миру і спокою. Я люблю тебе і дякую за ласку, добре серце і безмежну любов.

***

Мама, сьогодні я готова допомагати тобі цілий день. Зобов'язуюсь з'їсти шматочок твого торта, щоб не напихати тебе зайвим холестерином, випити апельсиновий сік, так як там знаходяться барвники і отримати всі твої подарунки, тому що носити тяжкості тобі протипоказано. З днем народження!

***

Дорога мама! Вітаємо з цією славною датою, від усієї душі, ми твої діти хочемо побажати ще півстоліття або навіть з гаком за життя бадьоро, весело крокувати. Крокувати впевненою ходою, шлях попереду ще великий. Ну, а ми твої рідні діти, онуки завжди з тобою.

***

Матусю кохана, з Днем Народження тебе! Сьогодні твій день, коли навколо квіти і компліменти, найтепліші слова вітань, багато посмішок і щирого щастя. Ти у мене найкрасивіша, найрозумніша і розважлива, ти ідеал жінки, на який я рівняюся з раннього дитинства. Так нехай же в цей день збудуться найзаповітніші мрії, найпотаємніші бажання. Будь завжди здоровою, щоб відмінне самопочуття дозволило тобі насолоджуватися кожним прожитим днем. Я пишаюся тим, що у мене така мати, і що ми з тобою такі схожі. Нехай твій шлях завжди буде усипаний запашними квітами, а ангел-охоронець завжди тебе супроводжує і не дозволить зробити невірний крок. Ти в мене найкраща! Зі святом тебе! Твій люблячий син.

***

Вітаю свою улюблену матусю. Хочу побажати тобі рідна, щоб кожен твій день був наповнений яскравим сонячним світлом, величезною любов'ю близьких, щирою добротою оточуючих і заслуженою повагою колег. Бажаю тобі купатися в океані щастя, радісних подій, гарного настрою і життєвого благополуччя. З днем народження!

***

Матуся, який сьогодні славний день – день твого народження! Все навколо засяяло, стало світліше і краще! Ти вмієш так багато всього прекрасного – і ти навчила мене жити і радіти життю по-справжньому. Бажаю тобі у цей прекрасний день від душі радіти всьому доброму і світлому, і завжди залишатися красивою, молодою і такою чарівною! З днем народження, люба мамо!

***

З днем народження мамо! Ти найрідніша для мене людина, адже саме ти завжди підбадьорювала, допомагала, підтримувала словом і ділом. Ти завжди вірила в мене і не давала опустити руки. Хочеться попросити вибачення якщо іноді засмучувала або ображала тебе. Залишайся завжди такою ж життєрадісною, доброю, ніжною і оптимістичною. Міцного здоров'я тобі, щастя, побільше радісних хвилин і довгих років життя. Ти найпрекрасніша матуся на світі, я тебе дуже люблю!

***

Мій ласкавий і турботливий чоловічок! Мамуличка моя рідна! День твого народження – це для мене завжди велике свято! Бажаю тобі, щоб кожна хвилинка твоєму житті була зігріта душевним теплом. І щоб кожен рік твоєму житті був, як сторінка з казкової історії, яку пише твоя щаслива доля. Бажаю тобі везіння у всьому, здоров'я і щоб у твоєму серці завжди цвіла весна!

***

Матуся, в твоє свято я хочу побажати, щоб кожен день, який ти з любов'ю і турботою подарувала твоїм близьким, став ще одним десятиліттям твоїй дуже довгого і щасливого життя. Будь завжди самої-самої лагідною, ніжною, коханою, гарною. З днем народження!

***

Вітаю чудову жінку на світі, яка подарувала мені життя, научившую мене правильно жити. Я бажаю тобі рідна, щоб хвороби і біди обходили тебе стороною. Нехай в житті буде тільки радість, нехай у пам'яті спливають тільки щасливі моменти, нехай в майбутньому чекає тільки удача. Для мене ти завжди будеш еталоном жінки, я тебе шалено люблю. З днем народження, мамо!

***

Золотий мій чоловічок, ти для мене сама рідна. Сьогодні я хочу привітати тебе від усієї своєї дочірньої люблячої душі. Матуся, бажаю тобі, щоб твій життєвий шлях був осяяний щастям і успіхом. Нехай збудуться всі твої давні сподівання. Нехай твоєї життєвої попутницею завжди буде удача. Щастя тобі рідна, і довгих років життя!

***

Матусю, ти моє світло у вікні, ти моє щастя, моя радість, моя надія і моя тиха гавань. Я знаю, що в твоєму обличчі завжди знайду підтримку і розуміння. І щоб я не зробив, я впевнений в тому, що ти пробачиш мене і приймеш таким, який я є. На таке здатний тільки одна людина – тільки мама. І ти як ніхто інший заслуговуєш на щастя, любові і радості, удачі, успіхів і здоров'я, благополуччя, жіночого щастя і неземних емоцій! Нехай все це буде частиною твого життя і не залишає тебе ніколи! А я завжди буду для тебе тією людиною, який підтримає і зрозуміє!

***

Вітаю з днем народження, моя мила мама. Ти в моєму житті — важливий і світла людина, моя підтримка і опора. Я всім серцем бажаю тобі, щоб поїзд твоєї долі мчав завжди по рейках щастя і удачі, щоб ніколи не іржавів механізм радості твоєї душі, щоб вірною надією і чистою любов'ю осяяний був твій шлях.

***

Дорога матусю! Вітаю тебе з Днем народження. Спасибі тобі за твою доброту, турботу і любов. Я бажаю тобі, щоб у твоєму житті було все добре: здоров'я міцним, завжди хорошим настрій, на роботі спокій і стабільність, а в родині завжди злагода і затишок.

***

Матуся! Бажаю здоров'я і гарного настрою, всіх благ і задоволень життя, злагоди і домашнього затишку, любові і людського щастя!

***

Улюблена моя мамочка, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі міцного здоров'я, радісних миттєвостей, жіночого щастя і ясного неба над головою. Нехай тебе оточують хороші люди і чудові вчинки, а серце ніколи не сумує.

***

Самого чудового в світі мамулика вітаю з днем народження. Бажаю збивати всіх навколо своєю красою і високим свої інтелектом, бажаю, щоб люди-редиски обходили тебе стороною, щоб в житті кожного з нас ти була важливим суб'єктом.

***

З ніжністю і любов'ю матусю вітаю сьогодні з Днем Народження. Нехай твоє життя буде як чарівний квітник, в якому б пахли білі троянди здоров'я, червоні троянди кохання, незабудки сині щастя і ромашки доброти, тепла і ніжності. Нехай віра, надія та любов будуть твоїми незмінними супутниками.

***

Матусю, рідна, вітаю тебе з днем народження. Я хочу, щоб життя дарувало тобі багато приємних і теплих днів, наповнених щастям і радістю. Нехай твоє серце переповнює жага життя, насолоджуйся нею і радій квітам, співу птахів, успіхам дітей! Я тебе дуже люблю, рідна моя матусю!

***

Нехай в душі твоїй співають райський птиці, душа співає прекрасними мелодіями. Оточують лише самі близькі, улюблені і приємні люди! Все, про що мріється, обов'язково нехай здійсниться!

***

Кохана, рідна моя мамо! Як багато добрих слів я хочу тобі сказати сьогодні. Я дуже хочу показати тобі, як я тебе люблю, показати як я тебе поважаю. Мені подобається спілкуватися з тобою, дивитися на твою посмішку і відчувати поруч тепло твого тіла. Бажаю тобі мама в твій день, коли ти народилася, щоб твоє життя було сповнене лише радісними моментами!

***

Джерело: wish.co.ua