Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука своїми словами, в прозі, українською мовою

Бувають люди похмурі: вони вічно бурчать, а старіти починають з самого дитинства. А бувають люди веселі: вони люблять життя, заряджають всіх своїм оптимізмом, і не старіють ніколи. До них ти, дідусь, і ставишся! Так будь же завжди здоровим, активним і позитивно налаштованим людиною! З Днем Народження!

***

Внучка вітає кохану і рідного дідуся з народженням у світі! Бажаю тобі сонячного світла, який би висвітлював твій життєвий шлях. Нехай будуть прекрасні перспективи і світле майбутнє. Бажаю тобі не сумувати і бути бадьорим і веселим. Бажаю міцного духу і твердої надії.

***

Мій любий, шановний дідусь! Вітаю тебе з Днем народження. Спасибі за твою мужність, безцінний досвід і доброту. Ти для мене завжди найцінніший наставник і приклад для наслідування. Бажаю тобі міцного здоров'я, спокою і блиску в очах кожен день. Нехай все задумане збудеться, і бажане примножиться. А серце часто б'ється тільки від радості. Многая-многая літа, дорогий дідусь!

***

Супер діда вітаю з днем народження. Я бажаю тобі, мій золотий сталевих нервів і такого ж здоров'я, в душі залишатися завжди відв'язних і самим кльовим пацаном, бажаю бути щасливим і коханим, як бджілка Майя в справах невтомним.

***

У прекрасний світлий день народився на світ мій улюблений дідусь. Я дуже поважаю тебе і ціную, тому бажаю тобі довгих днів життя, світлої радості та міцного здоров'я. Нехай вдома завжди буде затишок і тепло. Нехай надія і віра не залишають серце. Бажаю, щоб все було добре!

***

У свій День народження, дорогий наш дідусь, прийми сердечні вітання і подяка від дітей та онуків, адже ти для нас - незамінний, рідний і дорогий чоловік! Нехай в цей день та на довгі роки старість відступить убік, і ти не знатимеш ні хвороб, ні втоми, ні печалей! Ти прожив захоплюючу і чесне життя, був справедливий і з малим і зі старим, дбав про свою сім'ю. Дозволь тепер нам подбати про тебе і подарувати тобі найкращі роки у сімейному затишку!

***

У день народження бажаю тобі, щоб ти ніколи не хворів і не сумував, щоб ти був самим чудовим людиною в цьому світі. Мій дорогий дідусь, як твій онук, поспішаю побажати тобі всього того, що подарує тобі щастя і чудовий настрій. Бажаю тобі побільше радісних подій і відданих друзів, які, безумовно, допоможуть тобі залишатися самим собою. З днем народження!

***

Дідусь, рідний і коханий, вітаю тебе з чудовим святом – Днем Народження! Ти самий гарний, самий мудрий і самий добрий дідусь на світі! Адже тільки ти знаєш відповіді на всі мої запитання, і тільки ти можеш нескінченно довго терпіти всі мої капризи! Мені так не вистачає наших з тобою чаювань у дворі і вечірніх посиденьок на ганочку. Я виросла, але приїжджаючи до тебе в гості, знову перетворююся на маленьку дівчинку, яка любила сидіти у тебе на руках, дивитися на зірки і слухати твої чарівні історії. Сумую і люблю тебе, дідусю!

***

Хороший мій, з днем народження! Дідусь залишайся такими життєрадісним, позитивним і хорошою людиною. Хай сонце тобі усміхається. Бажаю тобі богатирського здоров'я та успіхів у всіх справах.

***

Сьогодні онук поспішає на свято до дідуся привітати з днем народження і Побажати всього найкращого міцного здоров'я радості щодня і нехай печаль не залишить навіть свою тінь, веселимося сьогодні всією родиною бажаємо Вам любові і ніжності великий, з вами завжди дуже цікаво нехай в житті буде все відмінно ангел хранитель з Вами завжди не допусти біди ніколи!

***

Дорогий дідусю! Я завжди згадую з ностальгією твої веселі розповіді і подорожі на риболовлю! І сьогодні, в День твого народження, я від усього серця хочу побажати тобі багато прекрасних днів і завжди вдалого улову!

***

Бажаю тобі, щоб ти завжди залишався таким же. Я дуже люблю тебе і завжди буду любити і допомагати, навіть якщо ти станеш стареньким. І ніколи не буду тебе засмучувати. З днем народження!

***

З твоїм черговим восемнадцатилетием, дорогий дідусь, від усієї душі вітає тебе онука. Бажаю тобі ніколи не старіти. Нехай душа буде молода й дзвінка, як весняний струмок. Нехай крапель наповнює душу співом і разом з нею приходить весна в твоє серце, а спів пташок тільки додадуть ще більше оптимізму і бадьорості.

***

Дідусь! Від усього серця, і при моїй глибокій повазі, хочу привітати тебе з твоїм персональним святом, днем народження! Хочу побажати тобі завжди залишатися молодим в душі, не втрачати юнацького запалу і зберегти на довгі роки свою мудрість і проникливість!

***

Дідусь, я вітаю тебе з днем народження та від щирого серця бажаю не втратити сили і фортеці, успішно продовжувати свою діяльність, впевнено і раціонально розпоряджатися своїми силами, зберігати в душі вогонь любові і ніжності до близьких. Діда, нехай тобі вдається також браво продовжувати свій шлях, з колишнім оптимізмом і своєю наполегливістю домагатися поставлених цілей.

***

Дорогий дідусь, з днем народження! Нехай сьогодні тобі скажуть чимало приємних слів і теплих побажань, піднесуть багато сюрпризів і довгоочікуваних подарунків. А найцінніші дари у тебе вже є - це любляча сім'я і підтримка близьких людей! Бажаю, щоб це щастя залишалося незмінним!

***

Дорогий дідусь, вітаю тебе з днем народження й від усієї душі бажаю завжди залишатися авторитетним і важливим людиною, постійно робити те, що тобі по душі, в кожній справі домагатися відмінних результатів і як можна частіше влаштовувати веселі свята для всього сімейства.

***

У цей годину прекрасний поспішаю тобі подарувати, дідусь, щоб ти ніколи не розчаровувався в близьких тобі людях. Бажаю, щоб внучка могла допомогти тобі в будь-якій ситуації, підбадьорити і змусити знову повірити в себе. В твій ювілейний день народження хай вітер змін принесе на своїх крилах щастя і удачу, успіх і тепло, радість і комфорт. Нехай у твоєму домі горить світло майбутніх перемог!

***

Хочу сьогодні привітати з днем народження самого щирого, доброго, чуйного, турботливого, уважного, самого красивого, розумного, терплячого, талановитого, самого витривалого і мужнього дідуся на світі! Всього тобі найкращого в цей день народження! Прийми сердечні вітання від своєї внучки. Я тебе дуже люблю!

***

Дідусь, твоя усмішка і мудрі поради — найголовніша підтримка для мене. Дякую за твою увагу до моїх проблем і питань. Хай в день народження доля піднесе тобі презент у вигляді міцного, як кремінь, здоров'я та не пересихають фонтану натхнення. Будь щасливий, рідний!

***

Піднімаючи келих з шампанським, я не буду сьогодні говорити пишних, витіюватих промов. Я просто хочу підняти келих в День народження мого дідуся, в його честь, і сказати кілька слів. Мій дідусь – дивовижна людина. Він пройшов війну простим солдатом, а коли повернувся додому, створив міцну сім'ю і зумів виховати дітей добрими людьми. Я пропоную всім випити за те, щоб мій дідусь прожив ще сто років і завжди був здоровим і бадьорим, адже в світі так багато цікавого, і для нього напевно знайдеться ще чимало важливих справ!

***

Мій дідусь дуже старенький, і коли я був зовсім маленьким хлопчиком, я вірив у те, що він своїми очима бачив Царя-гороха, не втомлювався запитувати про те, як люди жили раніше, що було їм важливо, про що вони мріяли? Виявляється, у всі часи люди мріяли про щастя, і сьогодні, в День народження дідуся, я хочу від усіх нас побажати йому ще багато років щасливого життя, адже він такий хороший, добрий і відкритий людина, якого ми всі дуже любимо!

***

Сьогодні свято твого народження, дідусю! Хочеться сказати тобі так багато, але навіть самі красиві і добрі слова не зможуть тобі передати і малої дещиці того тепла й любові, що є в моєму серці. Ти навчив мене жити так, щоб кожен день починався посмішкою. Хай за вікном сильний буран або злива, на душі завжди сонячно поруч з тобою! Я пишаюся тобою, дідусю, і захоплююся! Ти – ідеал справжнього чоловіка! Будь же завжди таким життєлюбним і так само підтримуй нас своєю невичерпною позитивною енергією бажання йти тільки вперед, назустріч своїй мрії і успіхів! З днем народження, дорогий!

***

Дорогий дідусю! Тебе є за що дякувати і є багато, чого я щиро хотів би побажати тобі: продовжуй бути прикладом для тих, хто тебе знає, продовжуй бути здоровим, щоб радувати свою сім'ю, продовжуй бути прекрасною людиною всередині, і чудовим батьком і дідусем! Спасибі за твою любов, яку ти всі дні свого життя показав через свої вчинки. З днем народження тебе!

***

Улюблений наш дідусь, з нагоди твого Дня Народження ми підносимо тобі свої подарунки і своє поздоровлення в прозі. Головним нашим бажанням є поліпшення свого здоров'я. На жаль, останні роки воно почало помітно тебе підводити. Але нехай недуги відступлять, давши можливість і в похилих роках жити нормальним, повноцінним життям. Ми дуже любимо тебе, дідусю, і хочемо, щоб ти прожив ще багато-багато років. Тому ти завжди можеш розраховувати на нашу увагу і нашу допомогу.

***

Дідусь! Ти у нас в домі головний, і я знаю, що саме ти зробив так, що нам живеться легко і спокійно, що в будинку завжди все в порядку, і всі ми любимо один одного.

***

Рідний мій Дідусю! З великим трепетом в душі поспішаю привітати тебе з особливим для мене днем твого Народження. Бажаю залишатися веселим і здоровим людиною! Не старей, а тільки мудрей з роками. Будь оптимістом по життю, живи яскраво і радуй нас.

***

Всі найкращі компліменти та побажання сьогодні тобі, рідний дідусь. Прийми найщиріші вітання від онука. Твій досвід, твоя мудрість так допомагають мені у житті. Ти просто найкращий приклад для мене. Бажаю тобі ніколи ні про що не сумувати, завжди бути впевненим у собі. Нехай доля буде благосклонною до тебе, нехай тебе оточують самі вірні друзі. Нехай життя дарує тобі щасливі миті. Всіх благ тобі, відмінного настрою і всього найкращого. Будь господарем своєї долі.

***

Дорогий дідусь, у цей чудовий день ми хочемо побажати тобі довгих років життя і здоров'я. Ти молодий душею і серцем, твої очі так само палко, як і наші, так нехай навіть легка сивина на скронях не нагадує тобі про твоєму віці. Нехай у тебе не пропадає запал і почуття гумору, яке ми всі так любимо.

***

Вітаю, найкращого, самого найкращого, самого доброго дідка. Бажаю тобі завжди бути здоровим і ніколи не втрачати бадьорості тіла й духу. Завжди знаходити щось цікаве, до чого можна прагнути, не звертаючи уваги на вік. Нехай позитив і добре ставлення до світу, стануть твоїм вічним двигуном. З днем народження!

***

Джерело: superwords.co.ua