Найкращі привітання з днем народження дочки від тата, мами


Найкращі привітання з днем народження дочки від тата, мами

Мила донечко, ти вже встигла вирости і стала прекрасною дамою, але для мене ти, як і раніше, залишаєшся дитиною. Як же хочеться привітати з Днем народження і побажати справжнього успіху в житті, можливості проявити потенціал, спочатку закладений долею. Сподіваюся, що ти будеш прагнути до кращого і далі бажати саморозвитку, відкриття яскравих і дивовижних граней свого потенціалу. Улюблена дочка, нехай твої бажання знаходять можливість для реалізації, Господь дає захист і віру в краще. Бажаю тобі використовувати всі шанси, які будуть подаровані самою долею. Я вірю в те, що доля дозволить активно розвиватися в обраному напрямку, проявляти дивовижні таланти. Приймай тільки щирі привітання зі святом і, звичайно, знай, що у тебе все буде так, як ти цього сама бажаєш. Ти, мила, заслуговуєш бути щасливою і впевненою в прекрасного життя.

***

Вітаємо, доню. Нехай твоє життя складається за твоїм сценарієм, а твої бажання офигивают від твоїх можливостей. Така розумна і гарна дівчина, як ти, гідна жіночого щастя, матеріального благополуччя та душевного спокою. З днем народження!

***

Ми зрозуміли все відразу. Всі відповіді знайшлися. Це відповіді на питання, які нас так довго мучили. Вони прийшли у нас, коли ти у нас, крихта, з'явилася. Це момент, коли ми взяли тебе на руки. Ми знали, що ось воно – наше все в цьому житті. Зі святом, доню!

***

Сьогодні я щаслива, бо бачу, що виховала чудову доньку. Твій день народження – це чудовий привід сказати тобі, що я тобою пишаюся. Іноді я навіть дозволяю похвалитися перед знайомими твоїми досягненнями та успіхами. Ти вже пробач мені цю невинну материнську слабкість. Сподіваюся, твій успіх у професії та в особистому житті не буде приводом для людської заздрості, а стане лише прикладом для наслідування. Я дякую богу, що ти у мене є. Будь щаслива.

***

Ти насолода наших очей, ти наша гордість, рідна донечка. Сьогодні у тебе день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе, наша улюблена. Нехай неодмінно здійсниться твоя мрія, нехай все в твоєму житті тобі вдається. Міцного здоров'я тобі, великого щастя, чистої совісті та благополуччя. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки хороші і надійні друзі. Нехай твоє життя буде довгою і красивою, нехай тільки приємні новини завжди радують тебе. Любові тобі і удачі, наше сонечко.

***

Як до лиця тобі бант, доню! У твій день народження грайливо сонечко посміхається. День від дня зростатиме і розквітай, наш маленький квіточку. Яскравою життя тобі, як повітряні кульки і дивовижною, як чарівні подарунки.

***

Моя маленька, я вітаю тебе з твоїм святом! Сьогодні ти стала ще на один рік старше, а це значить, що незабаром у тебе буде своя сім'я. Я зараз насолоджуюся кожною миттю, проведеною з тобою разом, тому що потім я буду постійно нудьгувати по тобі. Але я дуже хочу, щоб ти була щаслива, тому у першу чергу хочу побажати тобі море щастя. Нехай все твоє життя буде яскравою, цікавою, позитивною, щоб ти отримувала задоволення від кожної миті. Я дійсно дуже сильно переживаю за тебе, тому що хочу, щоб ти була задоволена своїм життям. Моя дівчинка, хай ніякі біди і тривоги не встають на твоєму шляху. Але в будь-якому випадку ти завжди повинна бути впевнена в тому, що все у тебе буде добре, що ти зможеш вирішити будь-яке питання. З Днем Народження тебе, моя кохана дівчинка! Будь самою щасливою!'

***

Моя мила дівчинка, ось і ти стала зовсім дорослою, ти – сама вже мама, але для мене назавжди залишаєшся малим безпорадною дитиною! Пробач мене за мою зайву турботу, опіку, просто ти мені дуже дорога! У твій день народження я бажаю тобі, щоб щастя струилось чистим джерельця, щоб оминало твою сім'ю негода, щоб ти була здоровою, а стіл нехай завжди ломиться від страв і напоїв! З днем народження, доню!

***

Донечка, твоє народження стало для нас справжнім і довгоочікуваним чудом, нехай у твоєму житті відбудеться багато радісних подій, після яких твої очі наповнюватися сльозами неймовірного щастя.

***

Ось і настав цей день. Здавалося, що ще зовсім недавно нашій дорогій донечці було так мало років, а зараз! Ось дивлюся я на нашу крихітку, і розумію, що час летить так швидко, і за ним взагалі не наздогнати. І тому я хочу якомога більше і довше насолоджуватися цими чудовими митями дитинства своїх дітей. Знаєш, доню, в житті у тебе буде багато неприємностей, які тобі потрібно буде долати. А для цього тобі буде знати життя. Але ти не переживай з цього приводу. Хоча ти ще зовсім недосвідчена, ти вже починаєш розуміти життя. А досвід, якого так багатьом не дістає, прийде до тебе з часом. І вже під самий кінець моїх слів мені треба сказати тобі, що я дуже сильно тебе люблю. А значить, завжди буду намагатися допомогти тобі в будь-яких труднощах. Так що ніколи навіть не родин думати, що ти одна, і що тобі нема кому допомогти. І я хочу побажати тобі лише радощів у житті. Нехай удача завжди супроводжує тебе.

***

Мила донечка, у тебе сьогодні день народження. Ще узятий тобою рік – трамплін. Прийми від батька найщиріші побажання та привітання. Бажаю тобі багато – багато щастя, великої красивої любові. Нехай всі печалі і тривоги обходять тебе стороною. Нехай твоє життя буде чиста, як джерельна вода. Нехай твоєю опорою будуть завжди надія, віра і любов. Міцного здоров'я тобі, успіхів у всіх справах, розквіту любові і перемог. Нехай моя любов, рідна донечка, буде надійним оберегом для тебе.

***

Моя донька найкраща на світі – так вважає кожна мама. Але ти найкраща з найкращих і мене не хвилює, якщо хтось з цим не згоден. Ти добрішим, красивіше, заботливей і безупречней всіх дочок планети. Сьогодні я бажаю тобі безмежного щастя. Ти, як ніхто інший, його гідна. Нехай твої сяючі очі несуть світові добрий світ. Я тебе дуже люблю і вітаю з нашим спільним святом - днем твого народження (адже Я теж маю до цього якесь відношення...).

***

Кожен рік пролітає дуже швидко, не залишаючи нам жодного шансу на те, щоб щось змінити. Але, навіть через це засмучуватися ми не повинні. Просто потрібно робити все вчасно, і тоді жалю ніяких не буде залишатися. Сьогодні всі ми зібралися в цьому місці тільки для того, щоб відсвяткувати твої іменини. Вони завжди були твоїм улюбленим святом, і тому саме зараз ми з тобою будемо разом отримувати всю ту енергію і відчуття щастя від того, що відбувається. Знаєш донька, я тебе дуже сильно люблю, і завжди буду допомагати тобі справлятися з труднощами, як би складно це не було. Просто з кожним разом продовжуй справлятися з усіма проблемами, чого б це не коштувало. А я завжди буду поруч з тобою, щоб допомогти тобі в особливо складних ситуаціях. Так що не переживай не з-за чого. Просто живи і радій тому, що відбувається.

***

Моя мила, ніжна, дорога донечко! Вітаю з Днем народження тебе! У цей радісний і світлий свято я хочу побажати тобі усміхненого настрою, відмінного почуття гумору, невичерпного чарівності і як можна більше радості! Нехай здійсняться твої найзаповітніші бажання! Щастя тобі і любові!

***

Доню моя, настав день твого народження. Я дуже люблю це свято, бо саме цей день подарував мені мою неймовірну доньку. Рідна моя, я хочу побажати тобі в першу чергу саме щастя. Я дуже хочу, щоб ти зробила правильний вибір у житті, щоб ти знайшла таку людину, яка буде тебе любити більше, ніж ми з татом, хоча я думаю, що це неможливо. Ми дуже хочемо, щоб ти була щаслива, щоб тобі було комфортно з цією людиною, тоді і ми будемо щасливі. Я бажаю тобі море позитивних емоцій, багато радісних миттєвостей, щасливих подій, які будуть піднімати тобі настрій. Я дуже переживаю, коли в тебе немає настрою. Моя рідна, ніколи не сумуй, бо все в цьому світі можна вирішити. Ти ж знаєш, що я завжди поруч, я все зроблю для моєї єдиною і неповторною доньки.

***

Доню, хай щастя, здоров'я, радість, успіх і удача в твоєму житті будуть такими ж неосяжними і невичерпними, як моя любов до тебе. Ти — це найкраще, що є у мене, і я бажаю тобі самого найкращого, що є на Землі. З днем народження!

***

Славна моя донька, з Днем народження тебе! Від усієї душі бажаю тобі рівною і легкої життєвої дороги, не затьмареною ніякими людськими вчинками, словами або поглядами. Нехай навколо будуть лише люблячі і віддані тобі друзі. І знай: я завжди буду поруч, моя дорога! З теплом, твій люблячий тато.

***

Доню, я тобі бажаю, щоб твоє життя стала океаном любові. Любов це саме мирне, але найефективніша зброя проти зла. Нехай вона захистить тебе від заздрості, злоби і брехні. Посміхайся, моя дівчинка, на зло недоброзичливцям і пліткарям. З днем народження!

***

Вітаю тебе ) Нехай у тебе завжди все буде добре! Сьогодні ти стала на один рік старше, ще на мить подорослішали! Здоров'я, щастя тобі. Радуйся сама - і радуй інших, добивайся свого, зростати духовно і набирайся досвіду - адже без шишок на цьому шляху ще ніхто не обходився, так що сприймай всі перешкоди, як тимчасові - і завжди вір у свою щасливу долю! рейтинг:

***

Прекрасна моя донечка, вітаю тебе з днем народження. Нехай гаряче і трепетно завжди буде на серці, нехай спокійно і весело на душі, нехай з тобою завжди буде відчуття краси і свободи, нехай тебе наповнюють почуття щастя і світлої любові.

***

Моя рідна і улюблена донька, я тебе щиро вітаю з наступившим святом, з Днем народження. Скористайся шансом на гідному рівні відзначити настільки важлива подія, адже кожен рік життя – це справжній подарунок від долі. Бажаю тобі залишатися такою ж прекрасною, як і зараз. Нехай доля дозволяє знаходити численні можливості для розвитку, дарує можливість повірити в майбутній успіх. Бажаю тобі щасливої сім'ї і присутності близьких людей, рідних поруч, підтримки друзів, гідною і перспективної роботи. Нехай життя радує тебе тільки справжніми сюрпризами і дозволяє зрозуміти, наскільки прекрасним може бути майбутнє. Бажаю тобі ніколи не пізнавати смутку і печалі, страхів і сумнівів, адже вони не потрібні. Люба моя дівчинко, ти завжди будеш для мене улюбленою дитиною, якій я побажаю щастя й успіху в майбутньому.

***

З днем народження моя донечка, ти моя сама яскрава зірочка в моєму житті, хочу завжди бачити тебе щасливою, повною енергії і сили жити! Ніколи в житті не опускай рук, і нехай удача завжди йде попереду тебе. І що б не трапилося, пам'ятай. Мама завжди поруч. Дякую тобі за твоє тепло і турботу, ти дуже багато для мене в цьому світі! Нехай знають всі, ти — найкраща донька в світі!

***

Дорога моя (ІМ'Я)! З кожним роком ти непомітно дорослішаєш, стаєш серйозніше і деловитей. А адже колись ти була життєрадісною маленькою дівчинкою. Так, доросле життя, це не тільки нові можливості і права, але й відповідальність за себе, за свою сім'ю, за своїх дітей. Тим не менш, в твій день народження я бажаю тобі забути про турботи і проблеми і просто радіти подарункам і привітань, як в дитинстві. Частіше усміхайся, моя дівчинка, і в тебе все буде добре. З днем народження!

***

Сьогодні День Народження у самого стильного і модного людини в нашій родині – у нашій красуні і розумниці дочки. Радість моя, будь завжди самою щасливою і здоровою. Це найголовніше в житті. Звичайно, не забувай про моду, про нових колекціях всіх цих відомих людей. Ми з татом вже практично вивчила їх імена. Радуй нас завжди своїм прекрасним настроєм, посмішкою і сяючими очима. Ось цими самими очима ти вмієш дуже добре випрошувати все потрібне. А ми не можемо відмовити. Прямо як кішечка з Шрека. Ти у нас така розумниця, все на світі встигаєш. Ми інколи дивуємося, але завжди пишаємося. Я хочу, щоб тебе завжди оточували твої улюблені друзі, тому, що з ними ти стаєш ще більш енергійною. Ми тебе дуже любимо, наш скарб!

***

Мила наша донечка, наш квіточку. Будь завжди молодою і красивою для нас бажаною і рідний. Нехай в житті буде все прекрасно: любов і дружба, щастя і удача. Нехай твоя юна душа ніколи не старіє і буде завжди доброю і чуйною на будь-яку біду. З Днем Народження тебе.

***

Доню, вітаю тебе з днем народження! Ту мить, коли ти з'явилася на світ, я пам'ятаю до цих пір. Він був найщасливіший у моєму житті! Як мама хочу побажати тобі лише доброї долі і найбільш радісних емоцій, виконання всього, про що так мрієш, і розквітнути на радість моєї материнської душі!

***

Сьогодні День Народження у моєї донечки, у самого світлого створення. Рідна наша, я хочу привітати тебе і побажати тобі здоров'я, щастя та здійснення всіх твоїх бажань. Про собаку я обіцяю подумати, тому що ти вже давно просиш нас подарувати тобі її. Але я хочу, щоб ти розуміла, що собака – це велика відповідальність. Ти ж знаєш, що це не іграшка, її реально потрібно годувати, з нею потрібно гуляти і грати. А найголовніше те, що ти повинна будеш дресирувати свою собаку, щоб вона робила те, що ти говориш. Моя донька повинна бути самою щасливою, а для цього я готова зробити все, що завгодно. В першу чергу мені хочеться побажати тобі здоров'я, тому що немає нічого важливішого. Ніколи не хворій і не сумуй, а все інше в тебе буде. Ми все зробимо для того, щоб ти посміхалася. Доню, нехай твій свято пройде весело.

***

Моя маленька, твій День Народження - це особливе свято для мене, який подарував мені просто неймовірну доньку. Я хочу привітати тебе з твоїм знаменним днем, а також побажати тобі море всього самого позитивного. Ми з татом дуже хочемо, щоб ти була щаслива! Для нас це дуже важливо, тому що тільки щастя нашої дочки може ощасливити нас. Я хочу, щоб наші з тобою стосунки завжди були такими довірливими, такими дружніми. Мені дуже важливо, щоб ти ніколи не боялася зі мною ділитися своїми секретами, своїми ідеями та планами. Ти ж знаєш, що я готова підтримати тебе у всьому. Моя рідна донька, ніколи не сумуй! Я дуже переживаю, коли бачу тебе сумною. Мені хочеться побажати тобі удачі і успіхів у всіх твоїх справах. Нехай все у тебе буде добре, моя донечка. Я пишаюся вами і бажаю тобі тільки всього найкращого!

***

Улюблена моя донечка, вітаю тебе з Днем Народження! Сьогодні твій день, твоє свято! Сонечко сьогодні навіть світить по-особливому ласкаво і ніжно, напевно тому, що ти, моя розумниця, зустрічаєш оточуючих близьких людей своєю душевною теплотою і турботою. В цей чудовий день хочеться від щирого серця побажати тобі найголовнішого - здоров'я, щастя в особистому житті, успіхів в роботі. Адже коли знаходишся в гармонії з оточуючими тебе людьми, лише тоді можеш бути щасливий. Донечко моя улюблена і любляча, дякую тобі за то, що ти у мене є! Будь щаслива, моє сонечко!

***

Джерело: iwish.co.ua