Привітання з днем народження начальника, чоловікові, жінці своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження начальника, чоловікові, жінці своїми словами, українською мовою

Сьогодні всі метушаться, намагатися підібрати поздоровлення, щоб привітати самого незамінного начальника. Про вас говорять так, ви як цеглинка, який тримає всю стіну, вас, посунь і все повалиться. Так от сьогодні, у ваш день народження. Хочемо побажати вам, на своєму життєвому шляху ні зустрічатися, ні жалем, ні з сумом, ні з розчаруванням. Брати від життя все радості, яскраві фарби, і світлі дні. І коли зійдете з свого шляху, підніміть голову, погляньте на небо, і попросіть допомоги у Господа. Нехай всі ваші мрії, одна за одною втіляться в життя. Сім'я завжди радує. Всі важкі ситуації, нехай перетворюються у безцінний досвід. А спогади в пам'яті зберігаються лише приємні. І знайте, що ви хороший чоловік, і кращий начальник. Завжди знайдуться люди, які допоможуть вам у будь-якій ситуації. З днем народження вас!!!

***

Сьогодні день народження у особливу людину для нас – у нашої неповторної начальниці, яка стала для нас великим другом. Ви неймовірно комунікабельна і товариська людина, для якого не існує ніяких перешкод. Ми бажаємо вам і надалі завжди йти до своєї мети і здобувати нові перемоги. Це у вас добре виходить. Крім того, бажаємо і найбільш необхідних складових – безмежного щастя, міцного здоров'я, любові і великої удачі. Сподіваємося, що навіть після вашого відходу з компанії ви все одно будете час від часу приходити до нас. Ви це робите на благо компанії, але нам буде дуже не вистачати вас. З днем народження, кохана начальниця. Нехай цей день назавжди залишиться у вашій пам'яті.

***

Наш начальник чудова людина, просто суперклас. Його вміння знаходити спільну мову з підлеглими, вміло керувати цілим підприємством, показує, що він мудрий керівник. Сьогодні весь колектив щиро вітає Вас з днем народження. Нехай у Вашому солідному справі завжди супроводжує успіх. Дай Бог, щоб Вам завжди випадав життєвий щасливий квиток. Міцного здоров'я Вам, удачі у всіх починаннях, підтримки колективу і всього найкращого у Вашій справі.

***

Наш дорогий і шановний (ім'я, по батькові), ми від щирого серця хочемо привітати вас з наступаючим днем народження! У цей чудовий день ми хочемо побажати вам нових досягнень, звершень і відкриттів. Ви неймовірно комунікабельна людина, яка не боїться труднощів і знайде вихід з будь-якої ситуації. Ви – чудовий фахівець, який приведе нас всіх до перемог. Ми бажаємо вам бадьорості духу, оптимізму і впевненості в собі, хоча цього у вас хоч відбавляй, але зайвим не буде все ж. Нехай вас оточують тільки радість, а негаразди не турбують вас і ваших близьких. Зі святом, дорогий начальник! Нехай все у вас буде добре.

***

Вітаю Вас з днем народження! У такий важливий день я хочу побажати Вам великих успіхів у кар'єрі, щоб все задумане збувалося в точності з складеним планом. Не дарма кажуть, що жінка шия і голова дивиться туди, куди вона поверне. Хочу сказати, що завдяки Вам ми завжди беремо потрібний курс і дивимося, куди треба. Я хочу побажати, щоб так залишалося й надалі. А Вам я хочу сказати величезне спасибі, що Ви підтримуєте, коли це треба, допомогти, коли це необхідно і виправляєте помилки, коли вони є. Приємно усвідомлювати, що є такий керівник, який професіонал у своїй справі. З днем народження!

***

Коли ви мене прийняли на роботу, я до кінця не усвідомлювала, якій мені випав шанс. Я до кінця не розуміла, яка це велика відповідальність. Мені здавалося, що все дуже просто. Але потім я зрозуміла, що просто точно не буде. Але вчасно нагодилися і ви дали мені кілька порад, які мені дуже допомогли. Кожен раз, коли я падаю без сил і думаю, що це кінець, то згадую ваші мудрі поради. Сьогодні ж я хочу привітати вас з днем народження, шановний начальник. Ви дали мені стільки знань та інформації, скільки б я не змогла отримати ні від кого іншого. Я бажаю вам завжди залишатися саме таким, яким ви є. Я захоплююся вашою мудрістю, вашим терпінням, адже ви керуєте компанією вже дуже довгі роки, але робите це з великим талантом.

***

Дорогий шеф! Вітаємо вас з іменинами душі і тіла! Хочемо вам сказати величезне спасибі за все те хороше, що ви зробили для нашого колективу! За підтримку, за науку, за ту купу сил, що ви в нас вклали! Ви завжди нас розуміли, відчували і приходили на допомогу! Вибачте нас, якщо наше необережне слово або якийсь негарний вчинок колись засмучували вас! Ми дуже не хотіли б втратити вашу повагу і віру в нас! Бажаємо вам бути завжди таким стійким, мужнім, здоровим і коханим! Ви для всіх нас — наставник і мудрий порадник! Нехай не втомляться ваші руки від корисних справ, нехай кожен робочий день радує вас приємними візитами і зустрічами, високими показниками продуктивності, стабільністю та процвітанням! Скільки б ми з вами не пройшли, і не пережили разом, хорошого чи поганого, ми хочемо залишитися для вас назавжди близькими людьми! З Днем Народження!

***

Шановний і дорогий наш, начальник! З Днем народження Вас! Ви немов сонце зігріваєте наш колектив, а ми, як квіти, цветем під вашим променистим керівництвом! Спасибі Вам, за все! Удачі, добробуту і любові! Нехай здоров'я довше залишається міцним і могутнім! З повагою до Вас...

***

Шановний керівник, дозвольте у Ваш день народження побажати Вам успіхів і результативності праці, благополуччя в родині, багато радості і щасливих миттєвостей. Нехай Вас не покидає удача і відчуття повноти життя.

***

Бажаємо у ваш день народження, дорогий керівник, міцного здоров'я і ясного розуму. Нехай у вас залишаються настільки ж залізні нерви, а почуття гумору буде тонким і дзвінким. Бажаю, щоб ваш колектив завжди залишався передовим, ми вже постараємося!

***

Чесно кажучи, Вам не позаздриш, адже вся відповідальність лежить на Ваших плечах. Але Ви чудово тримайтеся і своєю впевненістю допомагаєте нам чітко виконувати свої обов'язки. У день Вашого народження ми хочемо побажати Вам великого щастя, міцного здоров'я та надбавки до зарплати! Жарт.

***

Вітання наші отримуйте, ми хочемо вам щиро сказати, що працювати під вашим керівництвом, це дуже велике задоволення і дуже важлива частина життя для всього колективу. І ми впевнені, що ви зрозумієте, що це не лестощі!

***

З Днем народження, наш дорогий начальник! Для нас це просто честь і гордість працювати під вашим керівництвом, тому що ви невтомно навчаєте нас, діліться своїми знаннями з нами. Мені хочеться побажати вам у цей прекрасний святковий день виключно всього прекрасного, що тільки може бути. Ми навіть не сумніваємося в тому, що ви досягнете найкращих результатів, тому що ви вмієте досягати поставлених цілей. Нехай цей свято принесе вам масу приємних емоцій.

***

Вельмишановний начальник! Побажаю тобі стабільних доходів та матеріального добробуту, шикарного життя і нескінченних приводів для посмішки, завжди піднесеного настрою і завидного здоров'я. Нехай фортуна буде на твоїй стороні, а конкуренти поступаються тобі п'єдестал.

***

У Ваш день народження, ми вітаємо Вас, всім нашим дружним колективом. Від душі хочемо побажати успіху у всьому. Успішної трудової діяльності і злетів у кар'єрі. Поваги серед підлеглих і співробітників. Вдалих проектів та взаємодії з діловими партнерами. Нехай все в житті складається благополучним чином. Здоров'я та достатку.

***

Начальник справжній вождь і мозковий центр нашої компанії. Від ваших правильних рішень залежить вся наша подальша робота, а також працездатність нашого колективу. Бажаємо Вам залишатися такою ж хорошою людиною, і дозвольте побажати Вам міцного здоров'я, щастя та успіхів!

***

Вітаємо з днем народження прекрасну людину, нашого шановного начальника! Хочемо побажати Вам цікавою і насиченою діяльності. Здоров'я, порядку в справах і особистого щастя. Великих перспектив, доброзичливого керівництва і виконання бажань!

***

У день народження нашого керівника, хотілося б сказати багато чого, а, насамперед, просте людське спасибі. Спасибі за те, що ви згуртували наш колектив у єдине ціле, підпорядковуючи одного, але загальної для всіх мети – домогтися кращих результатів. Дякую ха ваш особливий талант керівника, за розуміння і компетентність у всіх питаннях. Бажаємо вам і вашій родині міцного здоров'я і достатку, заспокійливою гармонії і тепла, невичерпного оптимізму на багато років вперед. Нехай робота завжди дарує вам тільки позитив і віру в свої починання. Зі святом Вас!

***

Бажаю Вам легких перемог, успішних ідей. Нехай Ваше життя буде наповнене яскравими, цікавими враженнями. Нехай удача буде господинею у Вашому домі, а не гостею. Бажаю Вам міцного богатирського здоров'я, довгих, багатих хорошими подіями років. Радості Вам від кожного прожитого дня.

***

Бути главою якої-небудь організації – справа важка, яке вимагає колосальної самовіддачі і терпіння. Наша улюблена начальниця справляється з завданнями керівника на відмінно. Для нас велика удача – працювати в організації, головою якої є ви, наша дорога начальниця. Нам імпонує той факт, що навіть через стільки років спільної роботи, ви продовжуєте ставитися до нас як до друзів. Ми цінуємо ваше ставлення до нас і, повірте на слово, це взаємно. Ви досягли неймовірних успіхів у роботі, змусили багатьох конкурентів рахуватися з вами. Це під силу лише не багатьом, але ми ніколи у вас не сумнівалися. Ми хочемо побажати вам в цей чудовий день міцного щастя і удачі, тому що все інше – справа наживна.

***

З днем народження. Бажаю завжди залишатися самим розумним, успішним, відповідальним, кращим начальством, під влади у якого всі перспективи і можливості. А також хочу побажати абсолютної впевненості і спокою, бездоганної репутації та удачі. Нехай кожна мить, кожну годину і кожен день буде щасливим, результативним і неймовірно цікавим.

***

Шановний і улюблений наш керівник, ваші підлеглі від душі вітають вас зі святом! Ми бажаємо, щоб все, що ви задумали, здійснилося, щоб ви подолали всі перешкоди і домоглися поставлених цілей! А ми з радістю вам у цьому допоможемо! Нехай цей день стане точкою, яка залишить позаду всі роки наполегливої напруженої праці, безсонних ночей, хвилювань і тривог, коли ви йшли до сьогоднішньої мети. Нехай далі вас чекають тільки приємні моменти і легкі перемоги.

***

Вітаю прекрасну жінку і чудову начальницю з днем народження! Бажаю залишатися такою ж красивою і милою, шанованою і наполегливої, цілеспрямованої та процвітаючої, чарівною і успішною. Нехай в житті буде багато щасливих моментів, теплих зустрічей та приємних компліментів.

***

Начальник, вас сьогодні нам усім хотілося б привітати з днем народження! З днем, коли ви народилися і від цього світ став яскравішим! З днем вашого народження. Тож нехай цей день принесе вам незвичайну удачу, везіння успіх. І подарує вам найяскравіші емоції! З днем народження вас, наш дорогий і улюблений начальник.

***

Так хочеться побажати чогось особливого у цей святковий для всіх нас день, але слів не підібрати. Тим не менше я спробую. Мені здається, що у тебе є все, що потрібно для щастя: краса, розум, фантазію, мудрість, упевненість в собі, цілеспрямованість, активність, знання, розуміння життя. Тому я просто хочу, щоб до всього цього додалися здоров'я і удача, які будуть супроводжувати тебе на протязі довгого і красивого життя! Люби і будь улюбленою! З Днем Народження!!! : )

***

Прекрасну жінку і чудову начальницю від усієї душі вітаю з днем народження. Бажаю високого статусу в житті, безсумнівного успіху в діяльності і великого щастя в душі. Нехай Ваша аура буде світлою і доброю, нехай Ваша краса захоплює всіх навколо, нехай Ваш інтелект та ерудиція дозволяють неодноразово домагатися великих перемог.

***

У честь вашого дня народження, шановний наш керівник. Хочемо побажати вам успіху у будь-яких починаннях, стійкого здоров'я і оптимізму. Нехай вас оточують тільки вірні і люблячі люди, а заробіток буде стабільним і високим.

***

Шановна наша начальниця, вітаємо Вас від всієї душі з днем народження. Хочеться побажати Вам жіночого щастя, любові і підтримки з боку близьких людей. Залишайтеся такою ж стійкою леді, яким будь-яка негоди не перешкода. Продовжуйте домагатися своїх цілей і бажань, і нехай у Вас супроводжують удача і везіння.

***

Сьогодні ваше свято. Сьогодні день вашого народження. В цей день і в усі наступні ми бажаємо вам світитися від щастя. Нехай у домі вашім завжди буде мир, затишок та добробут. Нехай гарний настрій і везіння завжди будуть з вами. Залишайтеся завжди такою ж життєрадісною і красивою. Ви керівник, який вміє знайти підхід до будь-своєму співробітникові. І ми вас цінуємо за це. З Днем народження!

***

Сьогодні у Вас день народження. Ми даруємо Вам вітання! Ми бажаємо того, чого бажали б собі – розуміння, мудрості, радості життя. Нехай ці якості поєднуються в міру! Тоді і кожен рік буде в радість Вам і Вашим оточуючим.

***

Вітаємо мудру дружину, мати добру і ласкаву бабусю і нашого керівника з прекрасним святом — днем народження! Міцного здоров'я і довгого і радісною служби улюбленій справі!

***

Поспішаю направити Вам свої привітання у зв'язку з днем народження, шановний шеф, сподіваюся, що я встиг зробити це першим. Прийміть мої побажання стабільної працездатності, крім Вас я ні кого не бажав би бачити на посаді!

***

Джерело: pryvitach.co.ua