Привітання з днем народження подрузі в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження подрузі в прозі, своїми словами, українською мовою

Для тебе нехай все золото світу кине найкращий чоловік до ніг. Для тебе нехай будуються замки. Нехай всі печалі море змиє. Нехай краса душі буде вічною. Любові тобі і процвітання. Душевності тобі і доброти. Бажаю залишатися красивою і ніжною. Ти найкраща подружка, з тобою завжди приємно спілкуватися і тебе ніколи ніхто не зможе замінити. Будь кращою, вір в краще і даруй цього світу частинку своєї душі.

***

Подруга моя кохана! Я тебе щиро вітаю з такою знаменною датою в твоєму житті і хочу побажати ще багато задумів і звершень на життєвому шляху. Не вважай, що пішли в даль року, адже ти завжди залишаєшся молодою і красивою, не дивлячись на літа. Ти залишаєшся незаймана часом, ти завжди в формі, на висоті, ти - ідеал жінки! Залишайся такою завжди і даруй нам свій позитив і гарний настрій! Ти - світла, яскрава, ти-людина-свято! Поруч з тобою хочеться нескінченно веселитися і насолоджуватися щастям, яке виходить від тебе, немовби від світлого і яскравого сонячного промінчика! Удачі тобі, побільше радості, веселощів, успіхів в особистому житті і всього самого найкращого! Сьогодні твій День Народження, і я бажаю тобі здійснення всіх тих заповітних бажань, про які знаємо тільки ми з тобою! І я знаю, вони збудуться, адже у такої подруги як ти, інакше не буває!

***

Мої вітання тобі! Нехай в житті більше радості, добра і удачі. Бажаю тобі залишатися твердим духом, ніколи не здаватися, і з будь-яких обставин виходити переможницею!

***

Дорога моя подруга! У тебе сьогодні свято і я бажаю тобі, щоб ти з кожним днем гарнішала, а натовп твоїх шанувальників тільки зростала. Нехай твій робочий час буде пропорційно мало порівняно з відпусткою, а грошей вистачає на відпочинок у найкрутішому готелі на Багамах. Радій життю і не сумуй ні за яких обставин!

***

З днем народження, моя брошка. Бажаю бути засмаглою шоколадкою, солодкою цукеркою, сексуальним персиком і тим ще фруктом. Будь грайлива, як гірська коза, нехай сяють від щастя твої очі, бажаю в житті шикувати, любити, мріяти і уникати поганих людей.

***

Дорога подруго! Сьогодні, в твій день народження, я хочу тебе міцно обійняти і сердечно побажати тобі справжнього жіночого щастя! Я бажаю, щоб ти зустріла чоловіка своєї мрії – люблячого, вірного, розуміє і щедрого, з яким ти зможеш відправитися до вівтаря! Та будеш ти вічно щаслива, кохана і бажана!

***

День Народження улюбленої подруги! Це свято, немов феєрверк! Це свято – бомба! Дорога, тільки будь обережна, не разнеси всю планету своїм святом, нам ще хочеться відзначити твій наступний День Народження! І не один! Але знаючи тебе, сьогодні можливо все! Ти вмієш годно веселитися, та так, що зірки починають сипатися з неба, а сонце ховається за місяць! Зупиняється час і дає збій обертання планети! Подруга відзначає свій День Народження! І ми не можемо пропустити це свято, адже веселіше, ніж сьогодні і зараз не буде ніколи! Хіба, що на столітній ювілей моєї подруги, але це буде ще не скоро! Відкладаємо всі свої справи в дальній кут і починаємо святкувати! Бажаємо тобі моя дорога подруга, щоб твій життєвий запал ніколи не висихав, щоб твоя енергійність з кожним роком набирала обертів! Нехай Всесвіт здригнеться від того, наскільки ти молода й весела!

***

Життя ніколи не може бути до самого віконця щасливою, якщо тільки ми не будемо намагатися щось змінювати і виправляти в ній. Сьогодні я прийшла до тебе на свято тільки тому, що ми з тобою дружимо. Якщо звернути твою увагу на те, що відбувається навколо, ти зрозумієш, що багато в чому тобі досить сильно пощастило. Сьогодні, коли ти виглядаєш такою щасливою, ми просто хочемо сказати тобі масу приємних слів, які зможуть підняти тобі настрій. Просто старайся і далі, і тоді у тебе все вийде. А зараз, просто проведи час так, щоб ще довгий час згадувати його тільки з найкращої сторони. В свою чергу я скажу тобі вітання своїми словами. Мені б хотілося, щоб ти відчула ту щирість, яка буде чутися крізь слова. І ніколи не роби того, за що буде потім соромно. Так що обміркуй все, і тоді вирішуй, що ж для тебе важливо і потрібно.

***

Подружка, з днем народження тебе. Бажаю бути найпрекраснішої красунечкою, неймовірною стройняшкой, чарівною очаровашку, щирою улыбашкой, бажаю ніколи не стати сірою мишкою і завжди залишатися веселій бабенкой з задоринкою.

***

Дорога моя подруга — рідна і кохана! Вітаю тебе з днем народження — світлим святом, трошки сумним, але чудовим і тільки твоїм! Бажаю, щоб ти завжди була кохана, обожаема, щоб тобою захоплювалися і милувались! Краси тобі і здоров'я, радості і веселощів, великих успіхів і безліч удач! Нехай кожен твій день буде добрим, теплим і приємним! Хай будуть веселі зустрічі з друзями, шикарний відпочинок та сімейні свята — все, чим багата життя і чим вона нам дорога! Будь щаслива, моя мила, люба подруго!

***

Дорога подруга, ми з тобою знайомі з дитинства. Я до сих пір з теплотою згадую нашу з тобою знайомство, як ми гуляли з тобою і росли. Я дуже рада, що ми з тобою зуміли зберегти дружбу і залишилися кращими подругами. Ти для мене справжній приклад, адже все що ти маєш зараз, ти добилася сама, працюючи не покладаючи рук. Я хочу побажати тобі знайти гідного супутника життя, який щиро полюбить тебе, і буде дарувати тобі чоловіче тепло і турботу і зможе подбати про тебе в будь-якій ситуації. Бажаю тобі швидше обзавестися милими дітьми, про яких ти будеш завжди дбати. Не забувай своїх мамусю й татуся, адже саме вони тебе люблять найбільше на світі і в будь-який час дня і ночі готові зірватися до тебе на допомогу. Адже ти для них сенс життя.

***

Дорога моя подруга, рідна і кохана! Вітаю тебе з днем народження – світлим святом, трошки сумним, але все ж чудовим! Бажаю, щоб ти завжди була улюблена, щоб тобою захоплювалися і милувались! Краси тобі і здоров'я, радості і веселощів, великих успіхів та удач! Нехай тебе чекають веселі зустрічі з друзями, шикарний відпочинок і теплі родинні свята – все, чим багата життя і чим вона дорога! Будь щаслива, моя мила.

***

Привіт, кохана подруга. Хоча ми з тобою знайомі лише кілька років, але я з упевненістю можу називати тебе своїм другом, людиною, який пройшов життєві випробування і не здався. Сьогодні особливий день, день твого народження. Сьогодні ти почуєш багато хороших слів, в першу чергу бажаю, щоб вони були щирі. Звичайно, бажаю успіхів у навчанні, ти розумничка, пам'ятай про це. Бажаю знайти нарешті свою кохану людину, знай, що ти заслуговуєш любити і бути коханою. Нехай сльози тільки від радощів, а посмішка стане вічним супутником. Бажаю здійснення всіх найпотаємніших бажань, навіть тих, про яких я не знаю. Бажаю нових вражень і зустрічей, щоденних маленьких радощів і несподіванок. Всього найкращого тобі, дорога моя подруго!

***

Дорога, мила подруга, вітаючи тебе з днем народження, хочу побажати успіхів у всіх твоїх добрих починаннях. А ще удачі, яка невідступно слідувала б за тобою на всьому життєвому шляху, висвітлюючи його своїм світлом.

***

З днем народження, подруга! Знай, що я завжди готова допомогти тобі за будь-яких обставин. Бажаю долі яскравою, як зірки на небі. Нехай ніколи не згасає вогонь і блиск в твоїх очах. Запалюй інших своїм полум'ям і светі яскравіше всіх зірок. Будь завжди самою першою і найкращою!

***

Вельмишановна подружка! Бажаю тобі стільки грошей, що б тобі набрид шопінг в Мілані. А серед твоїх шанувальників знайшовся той єдиний, який без питань придбає тобі чергову шубу. Бажаю, щоб ваги та дзеркало показували тільки те, що хочеш ти. Загалом, подруга, бажаю виконання мрій.

***

Сьогодні прекрасний привід для веселощів і відпочинку – твій день народження, моя дорога подруга. Від всього серця вітаю тебе з таким чудовим святом. Нехай збудуться всі твої мрії, нехай кожен день дарує яскраві миті. Міцно тримай удачу за хвіст. Нехай життя тобі здається малиною, нехай завжди у всьому тобі щастить. Нехай твої бажання обов'язково збігатимуться з можливостями, щоб жити на широку ногу. Будь завжди веселою, коханою і бажаною. Хай добрий ангел береже тебе завжди.

***

Як приємно знати, що моя подружка — найкраща на світі! Найвеселіша і найнадійніша! Я бажаю тобі жити цікаво, на повну котушку, закохуватися і не шкодувати ні про що! І хай у тебе все складеться так, як ти мрієш!

***

З днем народження! Хай у твоєму домі завжди панують спокій, затишок і гармонія. Бажаю бути щасливою, радіти життю, дивуватися, насолоджуватися кожною хвилиною, мріяти, завжди мати вірних, надійних друзів і, головне, любити і бути коханою. Залишайся завжди такою ж молодою, світлою, доброю, веселою і усміхненою!

***

Дорога подруга, мабуть, ти десь знайшла секрет вічної молодості, бо по тобі зовсім непомітний твій ювілейний вік. Будь також прекрасна і завжди користуйся увагою чоловіків, а ще будь спортивна і працелюбна як завжди. З Ювілеєм тебе!

***

Дорога подруга, вітаю тебе з днем народження. Бажаю досягати важливих цілей без усякого сумніву, йти в ногу з модою й удачею, бути щиро щасливою і коханою — не інакше. Подруга, вір у себе і завжди чекай доброго дива.

***

Що побажати тобі, подруга, в день народження! Бажаю я тобі дружина і щоб любив тебе одну. Нехай у цей день дзвін келихів не змовкає. Будь як і раніше юною душею, щоб фортуна невпинно шагала за тобою слідом. Благополуччя і мільйон позитиву!

***

Моя кльова подружка, будь незмінно щаслива в свій день народження. Нехай твої красиві очі сяють щодня від радості і щастя. Бажаю всього самого приємного.

***

Моя дорога подруга, в цей день бажаю тобі душевної повноти та ясності. З днем народження! Нехай будеш ти завжди оточена дорогими і відданими тобі людьми. Здійснення тобі найфантастичніших твоїх бажань. І скільки б ні гроз виникало на твоєму шляху, нехай всі вони обійдуть тебе стороною.

***

Радість моя і печаль, подруга найкраща. Вітаю з днюшкой і хочу підняти келих за те, щоб у твоєму житті зустрічалися лише справжні чоловіки, а козли, хай пасуться на лузі. Щоб на роботу ходила як на свято, а в свята ходила в spa-салон. На кожен день щоб в гаражі твоєму була машина, а за кермом водій молодий. Щоб відпустка проходив твій на Багамах, де ти була там королевою пляжу. Щоб на будь-який прокол і невдачі, завжди усмішкою відповідала ти. Ну і звичайно, щоб про свою подругу не забувала, я можу скласти компанію на море. А якщо чесно, то і в парк не проти сходити з тобою подруженька моя. Всього тобі бажаю і більше, люби, не плач і смійся від душі. З днем народження, сонце моє ясне, кохана ти моя подружка.

***

День народження – самий світлий, найкрасивіший, самий дитяче свято. Ми справді відчуваємо себе дітьми, тому що з того далекого часу збереглося тепло і радість душі. Мила подруга, прийми найщиріші побажання та привітання в твій особистий свято. Нехай удача і везіння супроводжують тебе на життєвому шляху. Будь завжди впевненою в собі, просто будь господинею своєї долі. Нехай надія, віра та любов ніколи не залишають тебе, нехай щаслива зірка освітлює твій життєвий шлях.

***

З днем народження моя дорога подруго! Я дякую долі за те що знаю тебе. З кожним роком ти стаєш краще. І в цей чудовий день я хочу побажати тобі, щоб твої очі світилися від щастя, а серце було переповнене любов'ю. Будь щаслива, моя щира, добра і улюблена подруга!

***

В цей день, коли ти народилася, а скільки років тому ми вважати, звичайно, не будемо. Нехай завжди буде весна, і завжди вісімнадцять, яка кому різниця, коли душа співає. Нехай завжди буде настрій бадьорим, серце гарячим і навстіж відкритим для нової любові. Нехай всі поразки будуть любовними, щоб як можна швидше тебе принц переміг. Перемоги щоб гідними були на роботі, кар'єрна драбина легкої без різних каверз. Щоб завжди і скрізь тебе любили, і що повага, лише зростала завжди до тебе. Вітаю і бажаю багато щастя неземного, великих успіхів і творчих шляхів. Щоб у суєті своїх успішних днів, ти про подруг завжди не забувала і не тільки в день народження могли ось так само радісно підняти келих. Нехай шаленою швидкістю біжать до тебе успіхи, щасливі події і багато хороших змін. Любові бажаю і достатку, щоб на все вистачало завжди.

***

Дорога моя подруга! Ти прекрасна, як весна, немов рум'яний персик на гілочці дерева, немов ніжний квітка абрикоса з запаморочливим ніжним ароматом. Для такої, як ти, неможливо підібрати слова, тому, що справжня краса, доброта і стиль не піддаються епітетів і описами. Троянду неможливо описати словами, її можна тільки побачити. Аромат неможливо описати словами – його можна тільки відчути. Зрозуміти, яка людина насправді, неможливо, не поспілкувавшись з ним хоча б декілька хвилин. Тому мені важко сказати словами, за що я так тебе ціную і поважаю – це невимовно. Можу тільки побажати, щоб ніжна квітка твого серця продовжував красиво розкриватися, радувати людей своїм ароматом і око своїм ніжним кольором і природною красою. Бажаю тобі цвісти, розкриватися і пахнути тільки прекрасними квітами!

***

Обійми сьогодні нехай будуть душевними, мовлення в твою честь – іскристими! Нехай твоє серце в день народження пурхає і співає від радості, а доля вручить алмази щастя і діаманти любові!

***

Джерело: vitannyachko.net.ua