Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці своїми словами, в прозі, українською мовою

Кажуть, що любов — це тільки мить. Вона здатна пройти, варто тільки твоєї улюбленої помилитися або оступитися. Я готовий любити тебе вічно і за помилки, і за проступки. З днем народження! Ти рости та розвивайся, а я буду підтримувати тебе у всьому і пишатися своїми промахами і досягненнями, тільки так і можна стати щасливою людиною, чого тобі я від душі бажаю!

***

Моя дружина – це красива і мудра жінка! Красива вона не тому, що на ній кілограм косметики або купа прикрас, вона красива від природи і не тільки зовні, але і всередині. А вона мудра, бо обрала собі в чоловіки такого чудового людини, як я! Вітаю тебе з днем народження, моя прима!

***

Зізнайся, ти мене приворожила? У твій День народження я дивлюся на тебе, моя улюблена... у твоїх очах блищать іскорки щастя, ти посміхаєшся відкрито і весло, слухаєш вітання і побажання уважно, трохи схиливши голову, і знову посміхаєшся... Я бачу чари твоєї краси і чарівності і знову не можу встояти! Я не хочу звільнятись від солодкого запаморочення і бажання цілувати твої руки, губи... Я так люблю тебе, будь щаслива кожну мить свого життя, твоя доля – бути королевою, і я дуже хочу стати твої королем...

***

Я дякую долі за такий королівський подарунок для мене. Ти самий красивий квітка на планеті, моя кохана і найкраща дівчина. Ти одна така добра, мила, ніжна, ласкава. У тебе просто ангельський характер. У свій день народження, прийми найщиріші побажання. Я так хочу, щоб ти була найщасливіша дівчина на землі, і все зроблю для цього. Бажаю тобі всього самого найкращого, нехай удача посміхається тобі завжди, хай твоя краса чарує всіх. Всіх благ тобі, моя радість і благополуччя.

***

В твій день народження, моя прекрасна пані, моя пані, моя дівчина, поспішаю тобі побажати успішного завершення всіх твоїх справ, бажаю, щоб всі твої починання були до душі оточуючим! Бажаю, щоб тебе завжди оточували вірні друзі, а твої подруги назавжди спростували вираз, що жіночої дружби не буває. Моя хороша, хочу подарувати тобі усю свою любов і ласку. Твій хлопець.

***

В день народження твій N-надцятий, дівчино мила моя, побажаю тобі посміхатися, на хвилі драйву кататися. Побажаю, щоб тебе всі обожнювали, на паті частіше запрошували. Бажаю, щоб в кіно квитки, ми знаходили на парапеті. Бажаю я тобі не сумувати, з балкона пісні співати. Все у твоєму житті буде просто супер, всі твої проблеми відлетять від тебе, як зграя голубів. А щастя буде їсти крихти з твоєї руки все життя.

***

У мене є мрія! Хоч всі і говорять, що вона недосяжна, але я вірю, що коли-небудь ця мрія стане моєю дружиною! Кохана, вітаю з днем народження! У тебе є все, про що тільки може мріяти дівчина, але я все ж хочу подарувати щось, що тобі обов'язково сподобається. Це моє серце!

***

Моя сама улюблена, єдина дівчина на світі я без тебе, як земля без квітів, як сонце без тепла, як річка без води. Ти світло в моєму віконці. Мені з тобою казково пощастило. У тебе сьогодні день народження, прийми найщиріші і самі щирі привітання. Нехай твоє життя буде довгим і щасливим. Нехай гарний настрій ніколи не покидає тебе, моя жадана. Нехай сьогодні неодмінно, як за помахом чарівної палички збудеться твоя заповітна мрія. Всіх благ земних тобі, моє сонечко, і благополуччя.

***

Як же приємно бачити щасливі очі коханої дівчини в День її Народження! Це вища задоволення! Мила моя, я захоплююся тобою, я балдію від тебе, я вражений тобою навіки! Зі Святом, кохана вітаю тебе і бажаю бути зі мною і відчувати мою безмежну любов усіма куточками своєї душі! Я мрію подарувати тобі Всесвіт, я мрію зробити тебе найулюбленішою. Я мрію про те, що ти завжди будеш поруч зі мною! Бажаю тобі, щоб наші з тобою мрії збігалися і перетворилися в єдине ціле! Я хочу розділити з тобою свою долю! Я хочу присвятити всю свою увагу, вільний час і все своє життя! Я хочу бути з тобою в хвилини радості і в хвилини смутку, і неважливо, яка життєва ситуація нас чекає завтра, я заздалегідь хочу пообіцяти тобі, що завжди буду поруч! Завжди протягну руку допомоги і підставлю міцне чоловіче плече! З Днем Народження, моя ненаглядна!

***

Прекрасна дівчина! Сьогодні ми відзначаємо прибуття чергового роки вашої молодості! З Днем Народження вас, молода і чарівна панночка! Хочеться вкласти в слова всю любов, на яку ми здатні, а ми здатні на багато, дивлячись на вас! Адже тепло і душевність, яка виходить від вас чарує наші душі! Ви влюбляете у себе одним лише поглядом, раз і назавжди! Познайомившись з вами, жоден чоловік не залишиться байдужим, ви просто Богиня! Бажаємо вам залишатися такою ж чарівно чарівною і магнетично приємною дамою, мрією багатьох чоловіків, скарбом нашого суспільства! Бажаємо вам притягувати до себе багатство, добро, радість, удачу, везіння і благополуччя! Нехай ваші мрії почнуть виконуватися прямо з цього моменту! Ви гідні бути найщасливішою дівчиною серед нас! Бажаємо вам брати від життя все, що вона пропонує вам!

***

Моя дорога іменинниця, нас з тобою пов'язують довгі і щасливі роки відносин, що я ні на що не проміняю в цьому житті. Ти – мій близький і рідний чоловік, з яким я завжди можу поговорити, можу порадитися. Я хочу побажати тобі завжди залишатися саме такою, якою ти є зараз, тому що це тебе красить. Я не хочу, щоб ти сумувала або переживала із-за дрібниць, хоча ти це любиш робити. Люба моя, пам'ятай, що ти повинна ставитися до життя з позитивом, щоб і вона так само тобі відповідала. А ти у нас така життєрадісна й позитивна, так що перестань звертати увагу на дрібні негаразди і плутанини, тому що вони ніякої вагомої ролі у твоєму житті не відіграють. Я вітаю тебе з цим прекрасним подією у твоєму житті. Пам'ятай, що ти – унікальна й неповторна дівчина з такими красивими очима. Зі святом!

***

Як же я можу залишити свого найдорожчого чоловічка з Днем народження? Любимочка моя, я просто не знаю, які мені підібрати слова, щоб привітати тебе, бо всі слова вже сказані мною, а мені так хочеться порадувати тебе. Роднуля моя, я вітаю тебе з твоїм Днем народження! Хочу побажати тобі стільки всього цікавого, красивого і світлого, що тільки може бути. Ти у мене така світла і добра дівчина, яка вміє слухати і допомагати. Ти підтримувала мене у найважчі моменти мого життя, коли мені здавалося, що змінити вже нічого неможливо. Я вітаю тебе з таким чудовим подією, яка означає, що ти стала ще на один рік старше. Але я тебе запевняю, що ти з кожним роком стаєш все молодше і яскравіше, тому ніякої вік тебе не повинен лякати. Роднуля моя, я хочу завжди бачити у тебе на обличчі тільки посмішку і радість.

***

Кохана моя! Вітаю тебе з Днем народження! Ти - в моїх снах і наяву, однією тобою живу, дихаю я! Нехай твій сонячний промінчик осяває все моє життя і зігріває кожну мить мого життя!

***

Моя улюблена – справжня принцеса! Можна, я буду драконом? Я так дорожу тобою, що хочу замкнути в башті під самими хмарами і балувати, дарувати подарунки кожен день! А якщо захочеш погуляти – віднесу на сильних крилах, хоч на край світла! З Днем народження, любов моя! Цілую тебе і пыхчу вогнем від ніжності!

***

Кохана моя! З ніжністю і любов'ю вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі мила, ніжних днів і прекрасних ночей, щоб життя була легкою, яскравою і радісною, і щоб ти ніколи не дізналася, що таке зрада і самотність. Залишайся завжди такою ж турботливою, ніжною, люблячою, прекрасною і чарівною. Мрій завжди і скрізь, і тоді твоя заповітна мрія обов'язково збудеться!

***

Мила моя, єдина, вітаю себе з тим що ти в мене є. В подарунок даю ключі від свого серця і душі. А так само обіцянки зробити тебе щасливим, безтурботним, завжди веселої і усміхненою. Люблю тебе, ангел мій, зачарований тобою, п'яний від тебе, захоплений і всечасно захоплено. З днем народження, кохана!

***

З днем народження, моя любов і радість. Бажаю, щоб зміни були тільки на краще, цікаві сни снилися тільки до хорошого, а будь-які твої прагнення приводили до мрій. Нехай наш рай на двох завжди цвіте садами ніжності і наповнюється сяйвом щастя.

***

Кохана моя, сама прекрасна дівчина на всій планеті, я тебе вітаю з днем народження. Бажаю тобі, моя радість, впевнено досягати своїх цілей, підкорювати небувалі вершини і прикрашати цей світ своєю пишністю і красою. Будь любима, щаслива, успішна і завжди чарівна, мила.

***

Улюблена подружка, від усієї душі вітаю тебе з прекрасним святом – днем народження. Нехай на всій планеті для тебе розквітнуть найкрасивіші квіти. Будь завжди такою гарною, веселою, енергійною і впевненою в собі. Нехай кожен день тебе радують хороші новини, нехай птах щастя часто прилітає в твій дім. Всіх благ тобі, сонячної погоди взимку і влітку, багато радості та удачі у всьому. Нехай доля завжди буде благосклонною до тебе, нехай Господь оберігає від усіх неприємностей та невдач

***

Кохана, сонечко, рибка, моя сама красива і чудова дівчина! Вітаю тебе з днем народження і готую сюрприз! Все дізнаєшся ввечері

***

Вітаю з Днем народження, моя казкова принцеса! Ти - найпрекрасніша дівчина на планеті! І я шалено радий, що саме я став твоїм принцом! Найбільше я хочу, щоб казка нашої любові ніколи не закінчилася! Щастя тобі й радості, душевного тепла і веселощів! Нехай збудуться всі твої мрії!

***

Кохана, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб ти пурхала як метелик і світилася щастям! Здоров'я тобі, уваги, турботи, посмішок, досягнень і пригод. Нехай твоє життя наповнюється світлими і добрими подіями, а я буду завжди поруч, твоєю опорою і підтримкою!

***

Сьогодні День народження однієї особи, з якою ми вже довгі роки разом. Причому я збираюся провести з цією красунею все своє життя, тому що я вважаю, що краще неї в цьому світі нікого немає. Я хочу побажати тобі, моя роднуля, виконання кожної твоєї потаємної мрії. Повір, що я і сам намагаюся зробити все для того, щоб всі твої бажання і мрії виконувалися, а ідеї і плани реалізовувалися. Мені хочеться бачити тебе щасливим кожен день, бо твоя усмішка заряджає мене енергією і позитивом. Я вітаю тебе з твоїм прекрасним святом і хочу ще сказати, що ти ніколи не повинна сумніватися в собі. Ти у мене така одна, єдина і неповторна. Таких чудових дівчат вже немає в цьому світі, але мені пощастило, тому що я зустрів тебе. І більше я тебе ніколи і нікуди не відпущу. З святом тебе, роднулечка моя.

***

Кохана! Вітаю тебе з Днем народження! Від усієї душі бажаю тобі бути такою ж веселою, життєрадісною, дотепної і стильною, який я тебе знаю! Нехай кожен ранок починається для тебе з посмішки! Знай: ти найкраща з всіх дівчат світу і твоя любов робить мене самим щасливим хлопцем на землі!

***

Мила моя, ніжна. Ти найкрасивіша у мене, сама добра, сама турботлива, чуйна, ніжна, жіночна, довгоочікувана, прекрасна, рідна, неповторна, бажана, розуміюча, життєрадісна, чудесна, прекрасна богиня моя. З днем народження, любов моя.

***

Моя люба, кохана дівчина, в твоє свято, в чудовий день народження бажаю тобі щирого захоплення і великого натхнення, бажаю дні радості і щастя не знати рахунку, бажаю вічної краси і кожен раз успішного польоту.

***

Нехай незважаючи на календарний вік в твоїй душі завжди лунають фанфари. Нехай твоє життя переливається усіма кольорами веселки, буде наповнена тільки позитивними подіями. Мила моя подружка, будь щаслива і кохана.

***

З Днем народження тебе, моя ласкава, ніжна, уважна, весела, дотепна і життєрадісна дівчина! Я щиро радий, що ми з тобою - разом! Нехай кожен ранок приносить тобі тільки радісні, усміхнені вести! Нехай тебе оточують тільки добрі люди! І нехай наша любов буде яскравою і сильною!

***

Від душі тебе з днем народження вітаю, бажаю тобі величезного успіху. Кохана дівчина щастя тобі і хочу, щоб не було інакше. Всі бажання і мрії хай збуваються скоріше, бажаю, щоб тебе оточували справжні друзі. Всього самого прекрасного бажаю, ти найкраща на цілій землі.

***

Кохана, з днем народження! Завжди залишайся такою ж красивою, доброю і серцевої! Ніколи не болів, не сумуй і не сумуй, іди тільки вперед і не жалкуй про те, що було! Бажаю тобі нових успіхів і досягнень! Я тебе дуже люблю!

***

Джерело: megaday.co.ua