Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшою не у віршах


Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшою не у віршах

Мила сестричка, хочу привітати тебе з воістину чудесним святом. Знаю, наскільки довго ти чекала, що ти зумієш відзначити День народження в цьому році. Ти – прекрасна дівчина, моя близька подруга, з якою можна насолодитися особистими розмовами, з якою завжди вдається знайти порозуміння. Знаєш, я насправді дуже сильно ціную наші взаємини. Бажаю тобі здійснення заповітних мрій і впевненості в тому, що майбутнє неодмінно відкриє тільки найприємніші межі свої. Сестричко, нехай життя твоє обов'язково буде щасливою та успішною. Мені хочеться знати, що ти зробиш все можливе для того, щоб знайти справжнє щастя і внутрішнє умиротворення. Бажаю тобі гарних друзів, які здатні завжди прийти на допомогу, підбадьорити і, звичайно, разом з тобою посміятися. Пам'ятай, що в тебе є і я, адже я ціную кожну мить спілкування з рідною сестричкою, яку ніхто і ніколи не зможе замінити.

***

Дорога сестричка! Вітаю тебе з днем народження! Хай дні будуть ясними, ночі темними, радість постійною, а щастя – завжди! Будь коханою будинку, шанованою на роботі, веселою на відпочинку, а смуток хай мине тебе! Любові і розуміння бажаю тобі!

***

Завзята моя сестричка, горять твої очі як сірник. Від усієї душі тобі бажаю, не відати в цьому світі бід, а бачити тільки в людях світло, чуйність, турботу, у справах нехай чекає на тебе успіх, прекрасну роботу, міцного здоров'я, перемог, усмішок, щастя, сміху, нехай буде поруч людина, який не обдурить і любить тебе цілий вік. Я вітаю тебе з твоїм днем — днем твого народження.

***

Бувають розмови про дружбу, про найблагородніших почуття між людьми. Але шляхетніше, ніж любов до сестри немає, тому що вона заснована на інстинктивне відчуття спорідненості. Адже коли знаєш, що в житті є рідна для тебе серце, то і жити легше! Я вдячна батькам, за те що вони мені подарували тебе! Для мене ти сама дорогоцінна сестричка. Я пишаюся тобою. І навіть тоді, коли я роблю вигляд, що серджуся, насправді я розумію, що ти хоч може і винна, але довго сердиться, на тебе я все одно не можу! Так що я бажаю тобі, багато нового і цікавого в житті, нехай твоє життя буде яскравою.

***

З днем народження, сестра! Від усієї душі я вітаю тебе з цією знаменною подією! Люби і будь улюбленою! Радій життю і радуй інших своєю присутністю! Світися від щастя і поруч з тобою щасливі будуть інші! Ти гідна мати в життя багато чого!

***

Сестричко рідненька, приймай вітання. Мені так хочеться зробити твоє свято воістину чудесним, чудовим. Його сьогодні святкуватиме вся твоя родина неодмінно. Пам'ятай: я завжди поруч з тобою навіть, якщо нас розділяють сотні кілометрів. Я дуже сильно люблю тебе і завжди буду вдячна долі за те, що вона зуміла подарувати мені чудову сестру. Хочу сьогодні, в такий прекрасний і позитивний свято, побажати тобі величезної любові не тільки від близьких людей, але і від свого обранця. Нехай відносини будуть довгими і щасливими. Бажаю тобі створити свій затишний будинок, який неодмінно стане основою безмежного щастя. Сестра, будь ласка, живи як у казці або мрії. Нехай найпотаємніші побажання знаходять можливість збутися. Пам'ятай про те, що будь-які несприятливі події – це лише перевірка сили характеру. Бажаю тобі захисту Господа і заступництва всесвіту, адже тільки вона здатна виконувати мрії.

***

Хочу сьогодні привітати дорогого і близької людини, мою двоюрідну сестру з днем народження! Хай буде в твоєму житті дорогий чоловік, який ніколи не зрадить і завжди підтримає. Бажаю тобі приємних ввечері за чашкою чаю в колі улюблених людей. Бажаю тобі справжнього жіночого щастя.

***

В такий прекрасний день я просто зобов'язана привітати свою старшу сестричку, бо це свято все ж буває лише один раз у році. Так що я хочу привітати тебе і сказати, що про найкращій сестрі мені і мріяти не потрібно, тому що ти є саме такою сестрою, про яку якраз інші мріють. Я хочу побажати тобі найкрутішого настрої, тому що нам доведеться запальний вечір, який залишиться в спогадах як один з найяскравіших і крутих свят. Взагалі, варто зауважити, що ти вмієш організовувати просто чудові свята, так що тобі пора вже почати займатися організаторською діяльністю. Нехай саме це свято стане знаковим для тебе. Впевнена, що вже зовсім скоро ти зустрінеш свою другу половинку, яка забере тебе з нашого будинку. Тоді вже я зможу зайняти твою кімнату.

***

Мила сестричка, хочу привітати тебе з воістину чудесним святом. Знаю, наскільки довго ти чекала, що ти зумієш відзначити День народження в цьому році. Ти – прекрасна дівчина, моя близька подруга, з якою можна насолодитися особистими розмовами, з якою завжди вдається знайти порозуміння. Знаєш, я насправді дуже сильно ціную наші взаємини. Бажаю тобі здійснення заповітних мрій і впевненості в тому, що майбутнє неодмінно відкриє тільки найприємніші межі свої. Сестричко, нехай життя твоє обов'язково буде щасливою та успішною. Мені хочеться знати, що ти зробиш все можливе для того, щоб знайти справжнє щастя і внутрішнє умиротворення. Бажаю тобі гарних друзів, які здатні завжди прийти на допомогу, підбадьорити і, звичайно, разом з тобою посміятися. Пам'ятай, що в тебе є і я, адже я ціную кожну мить спілкування з рідною сестричкою, яку ніхто і ніколи не зможе замінити.

***

Моя дорога сестричка, вітаю з днем народження! Щиро бажаю удачі, море любові, добра, сонячних днів в твоїй душі. Хай завжди в очах і серці горить пустотливий вогник, висвітлюючи твій шлях, поруч будуть найкращі люди, які будуть підтримувати тепло і світло у тобі. Я люблю тебе!

***

Сеструха! Я з величезною радістю вітаю тебе з Днем Народження! Я знаю, з таким братом, як я, тобі живеться нелегко. Але, повір, я люблю тебе більше всього на світі віддам все, що завгодно, лише б ти була щаслива. Так, я відбирав у тебе ляльок в дитинстві і тікав з ними на вулицю. Так, я крав у тебе туш і блиск для губ і ховав їх так, що ти не могла знайти. Я смикав тебе за кіски і псувала твої сукні. Я вічно скаржився на тебе батькам, хоча ти була ні в чому не винна. Так, я знаю, може бути, я був не найкращим братом в дитинстві, але зараз ми подорослішали. Зараз я готовий заради тебе на все, бо ти мені дорожче всіх. Сестра у мене одна, найулюбленіша і класна, найкраща сестра. Це ти. Будь щаслива!

***

Мила моя сестричка! Навіть у день твого народження я не можу не пригадати тобі того, що доводилося ділити з тобою спочатку іграшки, потім улюблене плаття і ту саму помаду. Я промовчу про захоплені погляди хлопців в твою сторону і заздрісні слова подруг в твою адресу. А скільки разів я копіювала тебе перед дзеркалом, сподіваючись справити враження на того хлопчика! Все, що мені залишається, так це побажати собі, щоб ти завжди залишалася такою ж красивою веселій розумницею, яка завжди підтримає, розрадить і позичить туфлі на вечірку! Адже повинен же бути перед очима позитивний приклад!

***

З днем народження, дорога сестричко! Веселися сьогодні, смійся радісно і дзвінко, отримуй подарунки, гостей привечай, і нехай на столі буде не тільки чай. Нехай день пройде вдало і красиво, а ти будь завжди щасливою.

***

Ми подорослішали, але ти раніше мені ближче всіх сестричка! Пливи по хвилях життя, як гордий вітрильник. Ворогів без пощади, бери на абордаж, а з коханою перетворюйся в ласкаво урчащую тигрицю. Нехай дружба буде щирою, вино хмільним, сльози солодкими, шеф розуміючим. А я завжди поруч, щоб підтримати, і радіти твоїм успіхам!

***

Сьогодні, я думаю, у мене самий райдужний день — сьогодні народилася моя молодша сестричка. До чого ж дивно бачити, як ти виросла. Я пам'ятаю все: як ми грали, сміялися і плакали, іноді сварилися, але відразу мирилися. Хочеться побажати тобі великого жіночого щастя, будь, дорога, улюблена і люби, досягати поставлених цілей. Знай, що завжди можеш запитати поради у мене, просити у мене допомоги. З Днем народження, кохана сестричка!

***

Сестричка, з Днем народження! Бажаю тобі яскравого життя із запаморочливим ароматом персикової соковитості, полуничною солодощі та шоколадного задоволення. І нехай все це присмачено романтичним вершковим соусом ніжності та любові!

***

У сестриці нашої сьогодні день народження, їй виповнилося....років, хай мила сестричка знає, що стала старше на рік, стала мудрішою і більш розсудливою, але нехай це не лякає, року нас тільки фарбують! Бажаємо непосиді хорошого чоловіка, багатого коханця і купу малюків. Виконати все задумане, досягти всіх вершин, побувати скрізь, де хочеться. Бажаємо їй світлого майбутнього, яскравих подій, відданих друзів, веселих подруг, великих і частих свят, величезної зарплати. Нехай дороговказна зірка освітлює твій шлях і веде тебе до хорошого життя, дивись не згорни з нього! Ти наш генератор ідей, без тебе було б нудно і сіро, тому бажаємо тобі невичерпним фантазій! Будь щаслива дорога, палко кохана сестричка!

***

Моє маленьке ангелятко, хай цей день стане самим веселим. Хай сонечко зігріває тебе своїми промінчиками. Рости і усміхайся. Загадуй бажання і побільше мрій. Будь здоровою і наповнюй цей світ добром і світлом!

***

Яке гарне слово — сестра! І скільки воно значить для мене! Сьогодні ти почуєш багато привітань на свою адресу, одне з яких буде від мене. З днем твого народження, люба! Минуло стільки років, а ми як і раніше нерозлучні подружки, які завжди знайдуть, над чим посміятися або поплакати разом. Твоя посмішка сліпуча, я бажаю тобі йти і далі по життю з нею і ніколи не сумувати, не дозволяти поранити своє чисте серце і бути щасливою! Залишайся такою ж прекрасною жінкою, турботливою сестрою і мудрою людиною. Доброта, сміливість і завзятість — твої прикраси, бережи їх, як найкоштовніші діаманти. Нехай наша сестринська любов не згасає ні на секунду, які б не виникали перешкоди на її шляху. Вітаю, сестричка!

***

Дорога, мила, кохана моя сестричка! Вітаю тебе з чудовим святом – Днем народження! Спасибі тобі, що завжди мене підтримувала, допомагала мудрою порадою, була прикладом у всьому. Щиро бажаю тобі щастя, любові, життєлюбства і здійснення всіх твоїх мрій!

***

Вітаю любу сестричку з днем народження! У цей день я хочу побажати, щоб в будь-який момент поруч з тобою йшла удача, і ніколи не підводили ті, кого ти вважаєш друзями. Пам'ятай – я тобі завжди допоможу! Нехай твоє життя буде прекрасним і радісним!

***

Мила сестричка, як добре, що ти у мене є. Ти моя найближча рідня. Тільки тобі я можу довірити свої таємниці, або просто поплакатися в жилетку. Сьогодні ти відзначаєш своє особисте свято. Від усієї душі вітаю тебе і бажаю всього самого найкращого. Хай сонечко подарує тобі промінчик щастя, а всі негоди розвіє туман. Нехай удача вибирає тільки тебе. Міцного здоров'я тобі, побільше посмішок і гарного настрою. Нехай всі будні стануть для тебе святом, нехай буде довгою і красивою твоє життя.

***

В честь дня народження можна дозволити собі більше – мріяти, гуляти, веселитися і відпочивати без оглядки на час! Нехай у кожній миті буде частинка свята – мрія, вір у чудеса і рухайся вперед! Нехай тобі на все вистачає часу, і нехай удача йде з тобою поруч!

***

Мила моя сестра, вітаю тебе з днем народження. Бажаю бути здатною на багато, бажаю ніколи не збиватися з курсу щастя і везіння, бажаю з кожним днем відчувати в собі натхнення і нові сили, бажаю в серці зберігати любов, а в житті не втрачати вірного сенсу.

***

З днем народження, сестричка. Бажаю бути солодкою мармеладкой для улюблених людей і кислої часточкою лимона для противних особистостей. Нехай тобі все буде по зубах, нехай будь-яка журба тобі буде до п'ятої точки.

***

Дорога сестричка, вітаю тебе з одним з найяскравіших днів у календарі — з днем народження! Бажаю побільше фарб у життя, веселих зустрічей, добрих людей, незабутніх подій. Нехай кожен день буде наповнений особливим змістом і світлим настроєм. Нехай твої плани і цілі втіляться в життя, нехай успіх, щастя і любов будуть завжди твоїми супутниками!

***

Джерело: pryvitay.co.ua