Поздоровлення з днем народження хлопцеві своїми словами, українською мовою


Поздоровлення з днем народження хлопцеві своїми словами, українською мовою

Сьогодні один з найкращих днів у році. День твого народження. Я бажаю тобі всього того, що можна тільки захотіти. Нехай все задумане стане реальним. А все реальне — щасливим!

***

У день народження бажаю, щоб все було на відмінно! Щоб якщо кар'єра — успішна, якщо зарплата — то пристойна, якщо друзі, то вірні, якщо родина міцна. Якщо коньяк — то з витримкою, автомобіль — новий, відпочинок — найактивніший. І нехай птах удачі завжди кружляє біля тебе!

***

Мабуть, найсильніше почуття, яке я коли-небудь відчувала, це любов до тебе! Ти навчив мене любити! Навчив вірити і сподіватися на краще! Навчив мріяти і літати на крилах! Ти найдорожча для мене людина! Нехай твоє життя завжди буде безхмарним і щасливим! З днем народження!

***

З Днем Народження! Нехай збуваються самі фантастичні мрії, хай всесвіт тобі допомагає, а удача переслідує твою сім'ю нескінченно! Де ти, там завжди весело, добре і цікаво! Залишайся таким же замечТательным чоловіком! Вітаю! Ура!

***

Коли коханий відзначає свій День народження тільки з тобою, ніби долучаєшся до таємниці... В цей день ти йому дорожче всіх, тільки тебе він міцно обіймає і цілує ніжно... Цей день – для двох, що поділяють навпіл єдиний такий день у році. Вітаючи тебе, я хочу ще раз зізнатися в любові і, прочитавши бажану відповідь у твоїх очах, додати, що бажаю тобі завжди залишатися таким же затишним, ніжним і ласкавим, як зараз. Нехай тебе не торкнуться турботи і суєта, нехай всі твої плани блискуче виконуються, а твої друзі будуть самими вірними і хорошими!

***

Вітаю З Днем народження! Хай буде в тебе золота мрія. Бажаю тобі душевної молодості, сили волі, сили духу, сталевих нервів, твердого характеру, вселенської радості. Будь завжди молодим і здоровим душею і тілом.

***

Як добре, коли на світі є чоловік, за чиїм сильним плечем можна сховатися від усіх негараздів, той, хто підхопить на руки, якщо стане важко йти, і вчасно скаже ласкаве слово... Знайти своє щастя виявилося так просто, і ось сьогодні моє щастя святкує День народження, і я поділяю його радість в цей день, коли, здається, навіть птахи, щебечучи на дереві, вітають тебе! З Днем народження, коханий мій! Нехай у твоєму житті не буде турбот і тривог, хай їх замінять радість і спокій на серці!

***

З Днем егоїста тебе, дорогий друже! Нехай у тебе буде все найкраще, світле, пристрасне, ніжне, красиве, добре й щасливе! Будь вірний собі — і нехай світ прогнеться під тебе! Вітаю!

***

Будь в житті завжди на коні, але не женися ти по ній галопом, краще пройдися повільним кроком, зупиняючись тільки для того, щоб довше розтягнути моменти, коли ти щасливий.

***

Ти — унікальна людина, і я пишаюся, що ти мій хлопець. В твій день народження, хочу зізнатися, що вважаю тебе неповторним, особливим, найкращим! Коханий, з днем народження! Бажаю тобі йти тільки вперед і досягати найвищих вершин. Для багатьох ти став прикладом, людиною, на якого можна рівнятися. Бажаю, щоб так було завжди, нехай твоя дороговказна зірка світить яскраво і щиро! Що людині потрібно для щастя? Здорова, благополучна сім'я, щасливі рідні та близькі люди поруч, божевільна і казкова любов, віра, яскраві емоції. Так нехай твоє життя буде саме такою!

***

Коханий мій, мій найдорожчий і важливий чоловік, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі літати по життю гордим орлом, не звертаючи уваги на плітки і заздрість дрібних птахів, постійно наближаючись до свого щастя і успіху. Дорогий, нехай наша любов надихає тебе і надає міцних сил, нехай моя ніжність і турбота малює посмішку на твоєму обличчі і змушує твоє серце радісно битися.

***

Сьогодні чудовий день — День твого Народження! Нехай завжди збуваються заповітні мрії! Нехай твоє життя буде наповнене яскравими подіями, вірними друзями, добрим тилом — це сім'я і любов! Ти наш промінчик світла, залишайся завжди таким же променистим і по-дитячому простим! З Днем Народження!

***

З днем народження! Хочу побажати тобі зустрічати на своєму шляху тільки щирих людей, бачити в кожному дні нові можливості для розвитку, реалізовувати кожну геніальну ідею, яка з'являється, і бути щасливим кожну мить свого життя.

***

Бажаю, щоб ти був завжди молодий і красивий, щоб був злегка моп і йолоп, що був і плейбой, і хлопець свій, і як завжди, щедрий і широкий душею.

***

Найсильніше і найголовніше почуття – це кохання. Не можна на світі прожити без любові. Я в цьому переконалася, коли зустріла тебе, мій коханий. Ти для мене багато значиш. Кожній моя клітинка, кожне дихання наповнене і заповнений тобою. Сьогодні у тебе день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе з таким чудовим і великим святом. Бажаю тобі великого щастя, багато радості в житті, і всього самого найкращого. Будь завжди коханою, бажаною, чи просто моїм найголовнішою людиною на світі.

***

Що виразніше будь-яких слів? Звичайно, вчинки. Саме вони говорять про справжніх почуттях і думках, вони яскравіше слів і служать критерієм істини.

***

З днем народження вітаю! І бажаю мудрості, сили, здоров'я і нескінченної енергії, матеріального достатку. Кар'єрних злетів вам. Нехай в кожному дні присутні приємні несподіванки та сюрпризи. Хай дім буде сповнений затишку і радості, робота приносить задоволення, а поруч знаходяться тільки приємні серцю люди.

***

Хочу побажати тобі не просто благополуччя та гарного життя, а ще й вдалого збігу обставин. Щоб своїми досягненнями ти міг пишатися. Живи яскраво і усміхайся кожен день!

***

Хочу побажати тобі левової хватки і левового ж здоров'я. Любов у нас з тобою вже є і тут залишається тільки намагатися, щоб зберегти і примножити. Що ще потрібно — так це хоча б мільйон доларів, щоб ми змогли дозволити собі здійснення всіх бажань і планів.

***

З днем народження, сміливий хлопець. Бажаю завжди бути міцним, відважним, жвавим, спритним, цілеспрямованою людиною, яка знає, чого він хоче, якому все під силу і для якої відкриті всі шляхи. Любові тобі, парниша, великої удачі, щастя і успіху!

***

Милий, я настільки в тебе закохана, що це неможливо описати словами. Твій день народження це подія, це день, коли народився мій улюблений чоловічок! Нехай не буде чорних хмар над твоєю головою, супроводжують в будь-якому шляху тільки найкращі люди. З Днем народження тебе!

***

Мій самий коханий чоловік на землі, від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай сьогоднішнє свято принесе тобі багато радості й удачі, нехай неодмінно збудеться твоя заповітна мрія. Нехай життя дарує тобі натхнення, нехай всі проблеми будуть по плечу. Міцного здоров'я тобі, рідний, сонячних днів, везіння у всьому. Будь завжди таким вродливим, сміливим, сильним. Хай добрий ангел береже тебе від усіх бід. Будь завжди господарем своєї долі, нехай успіх супроводжує тобі у всіх твоїх починаннях.

***

Коли ми дивимося на річку, вона повільно, але тече. Я бажаю тобі не стояти на місці, а рухатися в напрямку своєї заповітної мети. Нехай буде важко йти, але складнощі зроблять тебе сильнішим. Будь щасливий у цьому житті і пишайся своєю родиною!

***

Вітаю вас З Днем Народження і бажаю вам довго і міцного здоров'я, щастя любові і будьте коханими. Здоров'я вам та вашим близьким, благополуччя і достатку в родині, щоб було у вас все, що ви хочете. Всього вам самого світлого, доброго і позитивного.

***

Самого прекрасного і феєричного чоловіка я сьогодні від усієї душі вітаю з днем народження. Бажаю, щоб було менше звичайних буднів і якомога більше яскравих барвистих днів. Щоб душа твоя не знала образ, а завжди тільки співала від прекрасного життя. Бажаю завжди залишатися таким же галантним і цікавим чоловіком!

***

Мій улюблений і дорогий! В день твого народження буду щаслива привітати тебе і провести цей день разом з тобою. Дякую тобі за кожну мить, проведений поруч зі мною в любові і радості. Дуже ціную тебе і міцно обіймаю. Дякую твоїх батьків, що подарували світу таке світле диво, як ти. З днем народження!

***

У твій день народження від усього серця бажаю тобі міцного здоров'я! Йди по життю легко, без непотрібних тривог і виснажливих проблем. Нехай всі турботи будуть тільки в радість. Хочу побажати, щоб життя ніколи не закінчувалось, і на твоєму шляху ніколи не зустрічалися ні біди, ні печалі, а тільки добрі та чуйні люди. Щастя тобі, сонячних днів і великої удачі! Зі святом!

***

Мій милий, мій ніжний, уважний і ласкавий, мій коханий чоловік. Зараз ми з тобою добре розуміємо один одного і тонко відчуваємо. Адже ти мій хлопець, а я твоя дівчина. Дуже хочу сказати тобі багато приємних слів про те, що я відчуваю, перебуваючи поруч з тобою. Але боюся, що у мене немає вистачить слів. Коханий, з днем народження, бажаю тобі людського щастя, бажаю бути задоволеним своїм життям, бути дуже потрібним кому—то в своєму житті. Нехай та доброта, яку ти випромінюєш повертається до тебе величезним потоком радості і любові.

***

Дорогий наш іменинник! З наступившим святом тебе! Нехай ця серйозна і велика дата не наступить на горло твоїй веселій, відчайдушної пісні, не розучить тебе радіти життю і насолоджуватися кожним днем її! Від усієї душі вітаємо тебе, наш юний Ювіляр!

***

Джерело: happybirthday.co.ua