Поздоровлення з днем народження жінці в прозі, українською мовою


Поздоровлення з днем народження жінці в прозі, українською мовою

Що подарувати в твій день народження Тобі, кохана і мила моя. Я полонений тобою до нестями, Вражений твоєю любов'ю на століття. І в голові моїй шалений всі думки плутаються, Що найбільш важливих слів, зараз не в силах підібрати. Давай я просто обійму тебе, хай серце слухає, Адже твоє серце знає, що хочу тобі сказати.

***

Ми вітаємо вас з чудовим святом Дня народження і бажаємо довгих років щасливого, безтурботного й веселого життя! У добрих казках Пані Метелиця, Добра хресна фея і інші чарівні персонажі завжди щедро нагороджують добрих і розумних дівчат, чиї серця відкриті і сповнені щирого тепла. Якщо б ви потрапили в казку – вас би неодмінно обдарували скринею з дорогоцінними каменями, прекрасним принцом і цілим королівством! Я хочу сказати в ваш День народження, що у вашому житті обов'язково має бути місце казці, і побажаю, щоб доля обдарувала вас щедро і не обділяла на довгі роки достатком удачі, здоров'я і любові!

***

У цей прекрасний світлий свято Дня народження, від усього серця хочеться побажати Вам бути справжньою Жінкою з великої літери, прекрасною і крихкою, ніжною і турботливою, який Вас створила сама чарівниця-доля. Бажаємо Вам залишатися ідеалом таємничої жіночності для чоловіка і еталоном вишуканої краси для друзів і подруг. Бажаємо Вам бути зразком для наслідування для Ваших дітей і прикладом успіху для колег по роботі. Радуйте всіх нас своєю щирою сліпучою посмішкою!

***

Вітаю тебе з днем народження! І в цей світлий день, бажаю тобі щастя кожен день і радість кожну хвилину, щоб життя як океан не знала ні краю, ні кінця, і захопленням нового дня тебе наповнювала! Бажаю бути посмішкою для людей і ніжністю для близьких, раз за разом втілювала свої мрії і розпускалася, немов тисяча троянд!

***

День народження у блискучій (ім'я)! Нехай феєричне процвітання упустить мільйони яскравих зірок на фундамент Ваших життєвих перспектив, перетворивши їх у салют сенсаційних досягнень!

***

З днем народження вітаю жінку з доброю душею і неймовірною красою. Бажаю, щоб щастя в житті сяяло яскраво, щоб здоров'я з кожним роком дужчав, щоб в домі був достаток і спокій, щоб в серці любові прибій.

***

Ти прекрасна мати і найкраща дружина, ти кращий працівник і турботлива дочка. Я бажаю тобі гарнішати і розквітати, нехай рідні завжди будуть поруч з тобою, а друзі будуть готові прийти на допомогу. Залишайся завжди чудовою і найкрасивішою, а також стильним і дуже модною.

***

Радості, благополуччя, доброти, чарівності бажають тобі в цей яскравий день, дорога! Ніколи не шкодуй про минулих роках, адже попереду – тільки найкраще! З кожним днем, з кожною зморшкою, з кожної хитринкою, що зачаїлася в куточках очей, ти все краще і красивіше! З днем народження, рідна! Я тобою дуже дорожу: ти для мене – як світло у вікні, як ковток свіжого повітря, як вічна і невичерпна пристрасть!

***

Бажаю гарного настрою, пахощів улюблених квітів, життєрадісних посмішок і щастя бажаємо в твій День народження!

***

Бажаю тобі, люба, залишатися такою ж сонячною та ясною, і нехай буде життя твоє схоже на добру, щасливу і цікаву казку! Гармонії тобі, любові та злагоди! І нехай у тебе завжди вистачає часу на себе, кохану!

***

Вітаю з днем народження прекрасну жінку. Я Вам бажаю від щирого серця, щоб доля була доброю і прихильної, щоб життя дарувала радість і вірне щастя, щоб душа співала і вірила в чудо, щоб удача ніколи від Вас не відверталася і, щоб був успіх у справах.

***

З Днем Народження, люба! Вітаю тебе з цим чудовим подією і бажаю тобі величезної радості і всеосяжної любові. Хай в цей день здійсняться всі твої бажання, у життя втіляться мрії, а твоя краса з кожним днем цвіте все яскравіше. Твій день Народження — радість для мене і всіх твоїх близьких, які люблять і цінують тебе родичів і друзів.

***

В день народження твій яскравий я тобі дарую удачу, я тобі дарую прибій зі снів, що для нас з тобою так багато значить, подарую тобі світанку серпанок, подарую тобі заходу кров, подарую тобі ніжності шматочок, і, звичайно, всю твою любов! Жінка кохана, рідна, я тобі сказати хочу, що тебе ціную і розумію, а коли ти далеко, сумую! Зі святом, мій пустотливий кошеня!

***

Люба моя, вітаю тебе з Днем народження! Хочу, щоб ти знала: я пишаюся, що така прекрасна жінка дарує мені свої дні й ночі. Ти прекрасна, досконала не тільки тілом, але і душею. І я не перестаю радіти своєму щастю. Бажаю тобі оптимізму, життєлюбства і добра!

***

Сьогодні у нашої колеги День Народження! Хочемо від душі привітати саму чарівну жінку колективу! Вона – добра, щира, чуйна колега і просто чудова жінка. Ми дуже раді зустрічі з вами, співробітництва і дружби. Залишайтеся завжди такою ж життєрадісною, веселою і прекрасною жінкою. Щастя вам, добра та всіх благ!

***

Вітаю з днем народження найкрасивішу жінку, королеву землі і неба, саму недосяжну і ярку зірку! Бажаю тобі бути сліпучою, незабутньою, красивою, талановитою, розумною, тріумфальній, чесною, вірною, радісною, щасливою, коханою, самою чарівною, вихованою, ввічливою, благородної, розважливою, спокійної, ніжної, чарівної, активної, артистичною, швидкої, спритною, граціозною, сильною, гнучкою, душевної, життєрадісною - самій, самій, самій на всьому білому світі.

***

Щиро та від усього серця вітаємо Вас із Днем Народження. Не кожен день народжуються такі особистості, яких хочеться наслідувати і до яких так тягнуться люди. Ви – один з небагатьох! Побажати хочеться дуже багато, але жодне слово не має такої сили, щоб передати весь океан добра, світла і тепла, який ми Вам бажаємо! Нехай всі надії і цілі обов'язково збуваються. Ви володієте достатньою силою і внутрішнім потенціалом, щоб будь-яка мрія перетворилася в довгоочікувану реальність.

***

Ти сьогодні народилася в світ. Вітаю тебе, прекрасна жінка. Ти сильна і молода. Бажаю, щоб завжди ти була така ж бадьора й енергійна, як і зараз. Нехай завжди душа буде спокійна і ніякі тривожні думки не закрадутся в неї. Я бажаю, щоб цей день подарував незабутні враження та яскраві спогади.

***

Ти – втілення ніжності і елегантності! Нехай твій шлях буде легким, гармонійним і захоплюючим! Розуміння, турботи і найвірніших друзів поруч! Бажаємо постійного творчого підйому, нових дивовижних ідей і чарівних подорожей!

***

Побажаю я тобі, люблячи, щоб ти рішучіше стала, щоб почуттям гумору своїм усіх на світі заряджала. Побажаю просто жити, посміхаючись оточуючим людям, побажаю вірити і любити. Нехай вся країна вражена твоїм оптимізмом і веселою вдачею, стань опорою для стражденних душ. Моя улюблена і любляча жінка, бажаю тобі завжди бути бажаною і милою, упевненою в собі і чистою душею!

***

Від усієї душі вітаю саму красиву і добру жінку на світі! Бажаю завжди поєднувати в собі слабкість і силу, доброту і твердість характеру, витонченість і вміння знаходити вихід з будь-якої ситуації! Бажаю залишатися веселим, позитивним і оптимістичним! Нехай посмішка частіше осяює твоє обличчя, адже коли людина посміхається, у нього все йде відмінно!

***

Для самої красивою і яскравою, в день народження найкращі слова і побажання. Залишайся завжди такою ж: розумною, милою, грайливою і життєрадісною. Нехай в житті все завжди виходить, твої мрії здійснюються, щоб будинок — повна чаша, а серце повне любові.

***

Вітаю прекрасну жінку з днем народження! Бажаю, щоб у твоєму житті переважали позитивні моменти, щоб всі твої задуми завжди втілювалися в життя, а мрії виконувалися по клацанню твоїх пальців. Залишайся такою ж коханої, жіночною, турботливою, бажаною, класної!

***

Чудова жінка, вітаю тебе з днем народження. Бажаю отримувати від життя все, що бажаєш, нехай за спиною яскраво горять мости добрих спогадів, нехай попереду чекає тільки радість, щастя, успіх і насолоду.

***

Від усієї душі вітаємо саму добру і веселу леді з святом! Бажаємо надихаючих компліментів, весняних сонячних посмішок та здійснення найзаповітніших бажань! Нехай настрій буде відмінним незважаючи ні на що!

***

У ваш головний свято, в День народження, я хочу вам, красуні, розумною і розважливою, доброю і талановитої, словом, такий завидною нареченій! Побажати зустріти справжнього принца. Правда, казки писалися так давно... нехай у нього не обов'язково буде білий кінь і замок на горі, але він повинен бути добрим, уважним, вірним і любити вас усім серцем! Будьте щасливі!

***

З днем народження милашка, пустотлива наша! Пророчим тобі щастя, повік не знати негоди, відмінного здоров'я, тіла симпатичного, милої посмішки, нежненькой посмішки та удачі у всіх справах, у грошових — додачі! Також, сімейних радощів, нерозлучних відносин.

***

Вітаю з Днем Народження! Бажаю багато сонячного світла, усмішок багато і квітів, здоров'я повну корзину, багато польових ромашок, лілій достаток, щастя жіночого щоб запас, діток повний будинок, щоб чоловік — справжній чоловік, вірний лицар і чарівник! А ще свекруха — вірну подругу!

***

Якщо побажати тобі в день Народження любові, то слів буде мало, щоб висловити всі мої почуття. Якщо побажати щастя, то не вистачить усього світу, щоб охопити його. Якщо побажати тобі здоров'я, то нехай кожна іспітим тобою крапля води стане еліксиром здоров'я. Моя вагітна дружина, лише тільки ти прекрасна на цьому світлі!

***

Бажаю всього самого доброго і світлого! Нехай буде спокійно на серці, діти радують тебе, здоров'я не підводить, на роботі все йде успішно, а в будинку живуть щастя, успіх і благополуччя!

***

Прийми мої найщиріші вітання в день народження! Бажаю справжнього жіночого щастя. Насамперед бути здоровою довгі роки, бути цілодобово коханої, на роботі, кар'єрного зростання і поваги колективу, в суспільстві — чарівності і шарму, а вдома — затишку і тепла!

***

З днем народження, дорога. Побажаю тобі здоров'я, щоб сповнений був твій дім, побільше щастя було в ньому, щоб ніколи не сумувала, щоб зарплата радувала, щоб була ти краще всіх, у всьому нехай тебе чекає успіх, щоб целюліт не діставав, а твій обранець радував, всього найкращого бажаю, вітаю, обіймаю.

***

Джерело: happyb.com.ua