Привітання з днем народження татові від дочки, сина у прозі, українською мовою


Привітання з днем народження татові від дочки, сина у прозі, українською мовою

Дорогий тато, сьогодні особливий день, адже твій день народження – це свято всієї родини. Дозволь, на правах твоєї улюбленої дочки, від щирого серця привітати тебе з таким чудовим подією. Нехай все в твоєму житті гаразд, нехай удача ходить за тобою тінню. Нехай твій особистий свято принесе тобі радість і чудовий настрій. Всіх благ тобі, мій рідний, благополуччя і мирного неба над головою. Нехай всі печалі забудуть назавжди твій адресу. Люби і будь завжди коханим. Нехай Господь оберігає тебе завжди.

***

Міцного здоров'я тобі тато, великих удач і перемог, незламного здоров'я, сонячного щастя і добра в долі. Нехай біди й печалі проходять мимо, хай зозуля накукує тобі сто років життя. Будь завжди веселим, мудрим, не сумуй, і залишайся завжди зберігаємо долею!

***

Дорогий татусю, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі міцного здоров'я, великого везіння у всьому. Нехай твоє життя буде довгим і щасливим, хай на твоєму шляху зустрічаються тільки надійні друзі. Бажаю тобі міцного здоров'я, усмішок і гарного настрою. Нехай всі печалі і негаразди, розтануть, як сніг, нехай удача оселиться у твоїм домі назавжди. Благополуччя тобі, достатку і всіх благ. Нехай Господь оберігає тебе від невдач. Нехай доля буде прихильною до тебе.

***

Тато! Спасибі за те, що ти є! Я вітаю тебе з днем народження і бажаю в першу чергу бути здоровою, а все інше в тебе вже є! Не зраджуй своїм принципам і переконанням. І завжди будь впевнений у завтрашньому дні!

***

Нехай я вже не та маленька крихта, яку ти носив на руках і катав не гойдалках, але все-таки ти як і раніше дуже дорогий і важливий для мене. Я бажаю тобі день за днем радіти життю, незважаючи на труднощі, йти вперед і завжди відчувати підтримку тих, чия любов і повага тобі дороги і так потрібні!

***

Сьогодні у мого батька день народження. І в цей день я хочу від усієї душі привітати цієї прекрасної людини, подарував мені життя. Нехай життя твоє буде довгою і барвистою, як веселка, що підпирає небосхил. Хай щастя освітить твою життя, як сонце освітлює землю. Нехай кожен день тобі супроводжує удача. Твій син радий мати такого батька.

***

Сьогодні самий прекрасний свято на землі - мій тато відзначає свій ювілейний день народження. Прийми від дочки найтепліші вітання. Нехай тобі завжди у всьому щастить. Нехай життя тече, як повна річка, нехай все задумане перетвориться на реальність. Всіх благ тобі, рідний, радості і благополуччя. Нехай повною чашею буде твій дім, і в ньому назавжди оселяться радість і удача. Будь завжди впевненим у собі. Дай Бог тобі міцного здоров'я та довгих років життя. Нехай надія, віра і любов супроводжують тебе скрізь.

***

Милий тато, від усієї душі вітаю тебе з прекрасним святом – днем народження. Бажаю в першу чергу, міцного здоров'я, нехай хвороби забудуть до тебе дорогу назавжди. Бажаю тобі багато радості, нехай ніколи не покидає тебе почуття гумору. Бажаю жити довго – довго і не старіти, нехай в душі завжди цвіте весна. Збережи на довго бадьорість духу, ніколи не впадай у відчай і не сумнівайся ні в чому. Всіх земних благ тобі, благополуччя і родинного тепла. Будь щасливий, рідний і милий татко.

***

Дорогий тато, я вітаю тебе з Днем народження, з особистим святом, який, звичайно, стає воістину особливим для всіх твоїх близьких людей. Нехай у тебе все завжди складається тільки найкращим чином, адже ти заслуговуєш на даний щастя і можливість розуміти, що доля налаштована доброзичливо. Вітаю з святом, який ми обов'язково відзначимо сьогодні в тихому, але воістину миле і приємне сімейному колі. Бажаю тобі успіху і знання того, що будь-яка мета виявиться досягнутою. Нехай удача завжди супроводжує тебе, дозволяє розуміти, наскільки важливу роль відіграє кожен день життя. Татусю, будь ласка, будь поруч зі своїми близькими людьми, адже сім'я – це найбільша цінність, дарована долею. Я обожнюю тебе, мій рідненький! Мрію бути схожою на тебе, коли виросту, тому вдячна за турботу і увагу.

***

Коханий мій татусю! Вітаю тебе з твоїм днем народження! Безмежного здоров'я, життєвого благополуччя і довголіття я тобі бажаю.

***

Татку, ти – найважливіша людина в моєму житті. Знаєш, твоя турбота так само, як і опіка моєї мами, насправді дуже важливі і значимі. Велике спасибі за те, що ви даруєте мені, за ті прекрасні цінності, які вкладаєте в мене. Татусю, ти допомагаєш мені зрозуміти, яким повинен бути справжній представник сильної статі, адже це виявляється воістину важливим для підростаючої дівчини. Хочу побажати тобі багато щастя і можливості повірити в те, що навіть найпотаємніші побажання обов'язково будуть проявлені в реальності. Бажаю тобі здоров'я і енергії, адже без них просування в обраному напрямку не вдаватиметься. Дорогий мій, нехай доля протегує тобі, і негаразди навіть не з'являються на горизонті. Як мені хочеться вірити в те, що у тебе все обов'язково буде складатися тільки на 100%. Люблю тебе, тату, і вітаю з Днем народження.

***

Таточку, голубчику! Вітаємо тебе з Днем Народження! Будь завжди поруч, радуй людей, радій життю, тримай за хвіст удачу, нехай ангел тебе оберігає, хай мрії збуваються! Успіхів тобі у всьому! Ми тебе дуже любимо! Нехай всі твої мрії збуваються, а ангел-хранитель обіймає своїм пухнастим крилом! Здоров'я, удачі, радості, щастя, успіхів, посмішок, купу подарунків, веселощів, сміху, вірних і відданих друзів, здійснення всіх бажань, чистих помислів і звичайно великій і світлій любові! Ще здорової енергії і позитивних рішень бажаємо тобі всією сім'єю, а від нас, від дітей бажаємо тобі щиру подяку за твоє добре і любляче серце! Ти знаєш, що ми всі тебе дуже сильно любимо! Тобі нічого особливо робити не треба, просто залишайся самим собою завжди, при будь-яких обставин! З Днем Народження і від душі бажаємо всього самого радісного, щасливого, доброго!

***

Таточку, з Днем народження! Сьогодні так багато хочеться сказати тобі, за багато подякувати за чудові дні і миті, проведені поряд з тобою, за турботу і ласку, за строгість і розуміння. Хочу побажати тобі щастя, щасливої долі, тільки хороших новин і відмінного здоров'я. Я дуже люблю тебе!

***

Ти мій король, мій справжній герой! З дитинства став прикладом справжнього чоловіка. Залишайся завжди таким же спритним і веселим, жвавим і крутим. Бажаю тобі досягти успіху, щоб життєві труднощі не стали на заваді — сміливо йди на пролом з гордо піднятою головою. З днем народження, татусю, будь щасливий і здоровий.

***

Дорогий мій тато! Сьогодні твій День Народження, і в цей день ти можеш дозволити собі абсолютно все: відпочивати і веселитися, грати в свої улюблені комп'ютерні ігри, є вкусняшки і спати! Можеш навіть збігати на риболовлю, я тебе прикрию перед мамою!

***

З днем народження, дорогий мій чоловік з гордим ім'ям «тато»! Бажаю тобі всіляких успіхів і перемог, повсякденних приємних клопотів і захоплень, добрих слів і щасливих усмішок, сімейного достатку і повної чаші кохання. А головне, будь здоровий, сильний, упевнений і задоволений всім, що відбувається в житті.

***

Папка, татко, татусь! Бажаю тобі не хворіти і не старіти, бути більше і частіше зі своєю сім'єю. Ми раді проводити з тобою все твоє вільний час. Люблю тебе міцнішою з кожним днем. Дякуємо за турботу про мене і допомогу! Ти найкращий і нереально крутий батько.

***

Милий і найдорожчий у світі дорогий татусю, з днем народження! Нехай тебе неодмінно щодня радують близькі, посміхається сонечко і чекають лише приємні сюрпризи. Бажаю зберегти старанність, цілеспрямованість, життєрадісність та міцне здоров'я на довгі роки.

***

Папуля хочу тебе з днем народження привітати, адже ти в мене самий чудовий, краще всіх, Хочу частіше чути твій радісний, заливчастий сміх. Бажаю, що б в серці горів вогник, І успіх був твій справжній коник. Нехай біля тебе завжди буде друзів цілий круг, Ти мій головний герой ти мій справжній друг.

***

З великою любов'ю, я хочу сказати величезне спасибі моєму батькові! За те, що він прожив гідне і довге життя. Це велика вдячність за всі старання у моєму вихованні. Я можу серйозно сказати – у тебе зросла любляча і дбайлива дочка. Низький уклін за все, що ти для мене зробив тато! За твоє здоров'я, друже!

***

З відмінним тебе довголіттям! Живи вдало, весело, але найголовніше - щасливо! Хай доля твоя буде доброю, нехай ніякі сумі не посміє переступити поріг твого дому!

***

З днем народження, тато. Бажаю в тонусі тримати тіло й душу, бажаю бути сильним і словом, і дією. Нехай тато мій завжди буде здоровий, любимо, успішний і задоволений життям. Бажаю, щоб з твого горизонту не пропадала ні одна можливість, бажаю, щоб на твоєму шляху постійно з'являлися нові перспективи.

***

З днем народження, тато. Ти для мене не просто тато, ти — мій помічник, друг і компаньйон. І я хочу сьогодні побажати тобі самого міцного здоров'я і великого щастя в житті. Нехай невдачі і розчарування залишаються осторонь, а поруч нехай буде радість і успіх.

***

Тато, вітаю тебе з ювілеєм і бажаю залишатися для мене все таким же мудрим і розуміючим наставником і, звичайно ж, найкращим батьком на світі. Нехай ми, твоя родина, не розбудовуємо тебе, а приносимо тільки радість. З святом тебе і добре провести час.

***

Папа вітаю тебе з твоїм днем народження, нехай цей день запам'ятається тобі на все життя лише з хорошої сторони. Ми піднімаємо свої келихи за твоє здоров'я і благополуччя, і не залишимо в них ні краплі в знак нашої нескінченної любові і великої поваги до тебе. Бажаємо тобі удачі і звичайно ж величезних мисливських і рибальських трофеїв. Ми всі пишаємося тим, що ти у нас є...

***

Джерело: toasts.com.ua