Найкращі привітання з днем народження дружині


Найкращі привітання з днем народження дружині

Кохана моя дружина, сонечко моє, вітаю тебе з днем народження. На всій Землі не вистачить слів, щоб висловити мою любов до тебе. Ти — найдорожче, що є у мене, бажаю тобі жити як у казці, вірити у свою удачу і залишатися самою прекрасною жінкою на планеті.

***

Кохана, ніжна моя половинка! Тебе подарувала мені сама доля, і я знайшов в тобі абсолютно все, що шукав і навіть те, що не міг собі уявити! Від усієї моєї душі і серця вітаю тебе з днем народження і бажаю, щоб твоє життя бути світлою і яскравою і наша любов горіла б так яскраво, що ми могли висвітлити нею всю нашу майбутню життя!

***

Люба, мила, ніжна, кохана, люба, і просто моя! Я все життя своє шукав тебе! Ти в мене найкраща! Сьогодні в цей чудовий свято я хочу привітати тебе! І побажати, що б ти завжди залишалась такою молодою і красивою, не зовні, а духовно!!!

***

Мила, рідна, дорога. Ти справжня доля моя. Любов до тебе я проніс через роки, час. І я безмежно щасливий тим, що навіть коли я був від тебе далеко, лихе полум'я не змогло любов мою загасити. Нехай наше велике щастя живе без печаль і тривог.

***

Я дуже вдячний долі, що вона подарувала мені таку добру, милу, найкращу дружину на землі. Кожен день, прожитий разом, для мене нагорода. Мила, кохана моя дружина, дозволь від усього серця привітати тебе з днем народження. Нехай кожен будній день перетвориться для тебе свято. Нехай всі мрії обов'язково збудуться. Бажаю бути енергійною, впевненою в собі. Нехай тільки приємні новини наповнюють твоє життя. Всіх благ тобі, рідна, мирного неба, променистого сонечка. Я люблю тебе

***

Є на далеких островах, маленька пташка. Коли вона зустрічає іншу пташку, в її маленькому сердечку спалахує пожежа любові. Пташка починає будувати будинок, щоб було куди привести кохану. Але будинок, на її думку, не може бути просто дахом над головою, тому він прикрашається квітами, маленькими камінчиками і пір'їнками, і все – синього кольору, під колір очей коханої. Я теж вважаю, що будинок, обустраиваемый для коханої, повинен бути красивий і затишний, адже це знає навіть маленька пташка, що створює пару на все життя. Але я також хочу сказати, що в будинку має панувати любов, і тоді навіть скромний курінь заграє всіма кольорами веселки. Кохана! Я вітаю тебе з Днем народження і обіцяю, що в нашому домі і в нашому житті завжди буде яскраво і світло від нашої любові!

***

З народженням на світ вітаю мою кішечку, найкращу у світі дружину! В тобі є несломимая сила духу і волі, приголомшливий характер, ясний розум і твердість переконань. Ти радуєш мене з дня на день. Кожен день ти даруєш мені щастя і перевертаєш повсякденний світ, наділяючи його різнобарвною веселкою вражень.

***

Кохана моя, дорога, найласкавіша і найкрасивіша, дружина — вітаю тебе з Днем Народження! Бажаю тобі, щоб прикрашала життя твою любов, надавала їй сенсу — мрія і нехай життя твоє складається з приємних хвилин, щасливих годин і найбільш незабутніх днів.

***

У моєї улюбленої крихти сьогодні свято – день народження! Я хочу привітати тебе найперший, побажати тобі відзначити цей день весело і незабутньо, втім, як і завжди. Будь самої красивою, доброю і розумною жінкою не тільки сьогодні, а й завжди. Цілую тебе, моя мила, і вітаю з днем народження!

***

Побажаю я тобі в день народження сороковий, мила моя дружина, просто бути самою собою! Ти – красива, кохана, струнка, ти, звичайно, закохана! Ти – незалежна левиця, ти – наша славна цариця. У твій день народження ювілейний тобі, кохана, чоловік бажає, щоб ти була краще, красивіше і молодше всіх своїх подруг! Бажаю, щоб ти вірила в чудо, незважаючи ні на що!

***

В день нашого весілля ти була найкрасивішою нареченою. Біле плаття і фата огорнули тебе невагомим хмарою, золоте кільце сяяло, як промінчик сонця. Але самою прекрасною була твоя усмішка. Ти тільки що стала моєю дружиною, і я кружляв тебе на руках, розуміючи, що запам'ятаю ці миттєвості назавжди. Минуло чимало років, але ти зараз так само прекрасна, як у той день. І я люблю тебе, і коли беру тебе за руку, відчуваю, як завмирає серце на мить. І твій День народження для мене найкращий свято, коли я знову кажу про те, як люблю тебе!

***

Найтерплячіша і уважна дружина, дякую небеса за твій ясний розум, прекрасну зовнішність, спокійний характер, здатність адаптуватися до будь-якої ситуації, прекрасний вроджений материнський інстинкт.

***

Кохана, залишайся такою ж чутливою, ніжною, чарівною, милою, привітною, доброю, співпереживав, прекрасною, ласкавою, справедливою, неперевершеною господинею, відмінної і терплячою матір'ю, чарівною, привабливою, вірною супутницею життя.

***

В день народження твій хочу побажати, ніколи не сумує, а тільки від радості сяяти! Щоб кожен прожитий день приносив тобі тільки чисте щастя, кожна минулий тиждень несла лише успіхи, кожен прожитий місяць приносив тільки першість, кожен минулий рік дарував великі перемоги у всіх твоїх починаннях. А через роки, прожиті зі мною разом, бажаю, щоб наша любов не в'янула, а вічно цвіла самими прекрасними квітами на землі.

***

Залиш справи і тривоги, кохана! Твій яскравий день настав сьогодні. З нагоди дня народження, прекрасна моя, висловлюю вдячність: за вірність мені і підтримку. Нехай майбутнє готує тобі казкові подорожі і щастя.

***

Оригінально привітати дружину з днем народження у прозі

***

Кохана дякую тобі за пристрасні ночі, за смачні обіди, за виховання дітей. Бажаю тобі веселих вихідних, продуктивних буднів, спокійного сну і нескінченного щастя. Люблю тебе й обіцяю любити вічно!

***

Сонечко моє улюблене, з днем народження! Дякую моя хороша, моя кохана і обожнювана дружина за те, що ти в мене є і за те, що змінила мій світ. Я шалено радий і вдячний Богу за те, що ми разом! Без тебе життя моє нудне і втрачає всі барви радості! Ти зробила мій світ яскравішим!

***

Моя дорога, моє сонечко, рибка, зайчик, моя мила дружина, кохана, з днем твого народження! Ти саме дивне істота на землі. Ти коштовність і моя гордість. Я насолоджуюся годинами, проведеними разом. Дякую тобі за розуміння і турботу, за підтримку і допомогу.

***

Заздалегідь готувався, хвилювався, вибирав подарункове оформлення. У День Народження, вручаючи твою мрію, хочу сказати. Моя кохана, витончена, досконала, ти — дружина, дана мені ангелами божими! З тобою, наш вітрильник любові не втрачає тепло і затишок в шторм і штиль, в холод і спеку. Нехай у тебе в душі ніжаться весняні первоцвіти, овеваемые бризом щастя і удачі. А твої загадково—кличуть очі завжди залишаються повні ніжно—гарячого сонця і перлового моря. Моя любов, бестрепетная вірність і захист будуть з тобою завжди!

***

З днем народження, моя чудова дружина. Бажаю тобі завжди залишатися жінкою спокуси і чарівності, людиною щастя і удачі. Нехай кожна квітка у світі квітне для тебе, нехай будь-які двері до успіху відкриваються перед тобою.

***

Моя дорога, чудова дружина, з ювілеєм тебе, кошенятко! Ти в мене просто ідеал: швачка, перукар, прибиральниця, домробітниця, пекар, кухар, лікар, секретар, телефоністка і птах — говорун за сумісництвом, і до того ж приголомшлива коханка. Краще дівчата просто немає на білому світі. Ти така у мене одна!

***

Моя прекрасна дружина, найкраща і чудова дружина, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі, мила, активної життєдіяльності, успішних планів та успішної їх реалізації. Женуля, будь завжди такою ж чудовою, залишайся доброю чарівницею і дбайливою господинею, щасливою жінкою і вірною охоронницею сімейного затишку і вогнища любові.

***

Сьогодні самий прекрасний свято на землі – день народження моєї коханої дружини. Нехай всі квіти планети розквітнуть для тебе, моя любов. Нехай птиці прощебечут тобі найкрасивішу трель, хай сонечко подарує тобі промінчик тепла і світла. Я бажаю тобі світлої радості, блискучих успіхів, міцного здоров'я. Частіше радуй усмішкою мене, моя єдина. Нехай моя любов до тебе буде найсильнішим оберегом. Хай легко збуваються твої мрії, моя ніжна, мила і найкраща. Нехай твоє життя буде солодким і казковою. Всього самого найкращого тобі, моя рідна.

***

З днем народження, моя прекрасна дружина! Бажаю щастя більше космосу і радості ширше океану. Сонце моє, нехай моя любов зігріває тебе в холоди і віє вітром натхнення в спеку, нехай твоє серце завжди вірить тільки хороше і це гарний неодмінно трапляється.

***

З 365 днів в році, є один, який осяє мою душу світлом. День, якого я чекаю весь рік. Це твій День народження мила. Адже рік від року, твоя краса розквітає, і стає ще яскравіше. Вітаю тебе! Бажаю, щоб раділа кожному моменту життя, кожному світанку, і кожної ночі. Тому що твоя радість, це і є моє щастя. З Днем народження, люба!

***

Сонечко ти моє ненаглядне, ти прекрасна навіть у 50. Ти для мене, як і раніше красуня, якої у цілому світі не знайти. Сама добра, славна, ніжна стала ти навік моєю долею. Хочу побажати тобі море здоров'я, нехай збудуться всі твої мрії.

***

Ти — життя моєї джерело. Нехай стрілою летить привітання і потрапляє в серце, золота моя! Бажаю, щоб дорога твоєї долі була схожа на іменинний торт, така ж ніжна, солодка, ніжна і красива!

***

Людське життя так короткочасна і недовга, що іноді стає так неприємно від того, що ти не можеш зробити все те, що так сильно хочеться. Але, в моєму випадку все зовсім не так. У мене є чудова дружина, яку я так сильно люблю. Дивлячись на неї, я все більше розумію те, що з нею мені неймовірно пощастило. І зараз. Коли всі ми зібралися в цьому місці, щоб відзначити твій день іменин, мені так сильно хочеться бачити на твоєму обличчі посмішку. Ти зараз така щаслива, що й не передати словами. І від цього мені стає набагато краще. Дуже б хотіла, щоб ти завжди такою і залишалася. І щоб не сталося, просто продовжуй намагатися з усіх сил. А ми будемо перебувати поруч для того, щоб допомогти тобі зовсім впоратися. Адже в любові немає такого, щоб не допомогти. І нехай у нас все буде добре.

***

Кажуть, коли людина народжується, до нього з небес Господь посилає Ангела Хранителя, який йде з ним за життя до останнього його подиху. І не просто йде, а охороняє нас від усіх без, і хоч ми не бачимо цієї допомоги, але чітко відчуваємо її у нас в душі. Я приєднуюся до всіх привітань, адресованих тобі, і від себе додам, що щастя є там, де є доброта, а значить тобі щастя точно забезпечено. Бажаю тобі радісного життя, веселих днів, і простого, але приємного щастя. Не зупиняйся на досягнутому, рухайся вперед і вір, просто вір, і точно у тебе все вийде. Коли людина народжується, вона народжується з особливою місією, яку повинен виконати протягом життя, бажаю тобі зрозуміти, для чого тобі подаровано життя, і прожити його гідно, ні про що не шкодувати. З днем народження.

***

Вітаючи з Днем народження дружину, я хочу насамперед нагадати, що з дня нашого весілля пройшло багато років... Напевно, їх вистачило б на ціле життя. Світ змінювався, а ми були разом. Ми йшли по дорозі життя, міцно тримаючись за руки і дивлячись один одному в очі, читаючи в них кожну мить: «Я люблю». У День народження дорогий мені жінки я також хочу побажати їй посміхатися кожен день і залишатися такою ж щасливою ще багато років!

***

Джерело: wordsguru.co.ua