Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові не у віршах


Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові не у віршах

Я вся в очікуванні зустрічі з тобою, грайливий і любить один дорогий! З тобою так тепло і затишно мені жити, муркотіти, мріяти і сумувати, і пустувати ;) Хочу тобі я стільки побажати! Ти - мій рідний і ласкавий пустун, мрію тебе знову підкорювати! Мій самий-самий дорогий, я так люблю, коли ти близько й вічно хочу бути з тобою! З святом я тебе привітати дуже рада! Будь здоровий і щасливий, а сумувати не треба! І бажаю горів щоб від любові ти найсильнішим і пекучим вогнем!

***

Сьогоднішній день повинен бути особливим. Тому що саме в цей день ти багато років тому народився. І так як ти дуже весела і товариська людина, ти будеш сьогодні у центрі уваги. Привітати тебе прийде багато народу. Це будуть і родичі, і друзі, і просто твої знайомі. Ось чому я дуже сильно постаралася, щоб зробити для тебе це свято по-справжньому прекрасним. Сподіваюся, що у тебе вийде оцінити все це гідно. А зараз ти повинен привести себе в належний вигляд. І під кінець мені б хотілося тобі багато чого ще сказати. Але, знаючи, як сильно ти не любиш ці довгі промови, я просто скажу тобі, живи щасливо. Проведи всі свої дні так, щоб тобі потім не було за них соромно. А тепер поки що. Живи щасливо! Нехай у тебе все буде відмінно! Я завжди вболіваю тільки за тебе!

***

З Днем Народження, мій коханий чоловік! Про свою любов до тебе я можу говорити нескінченно. У перший же день нашого знайомства я зрозуміла, що ти – моя доля. З кожною миттю я закохуюсь в тебе все більше і більше. Моє життя неможлива без тебе, мій коханий. Ти робиш мене краще. Я хочу, щоб ти був щасливий, і я зроблю все для цього. Будь завжди здоровий і щасливий. Ти знаєш, що я завжди буду поруч, завжди підтримаю і допоможу. Мій коханий, ти – моя опора, моя надія, сенс мого життя. Ти – приклад для наслідування, а головне – ти чудовий чоловік і будеш прекрасним батьком. Я дуже люблю тебе і хочу проводити з тобою кожну хвилину. Я обіцяю, що далі наше життя буде ще більш цікавою і насиченою. З Днем Народження, моя гордість, моя радість, моя любов!

***

Кохана, твій День народження – мій найулюбленіший день у році, тому що саме сьогодні ти можеш нікуди не бігти, нічого не вигадувати, а можеш тільки насолоджуватися відпочинком. Ти заслужив це, тому що весь рік ти все робиш тільки для інших, але сьогодні саме той винятковий день. Я хочу побажати тобі всього самого доброго і світлого, що тільки може бути. Ти у мене настільки неймовірний, що я сама собі деколи заздрю, тому що будь-яка дівчина була б рада зустрічатися саме з такою людиною. Я ціную твій кожен рада, кожну хвилину, проведену з тобою, кожне наше подія. У нас ще так багато всього цікавого буде попереду, тому ти можеш навіть не сумніватися. Я зроблю все для того, щоб наше життя було яскравим і насиченим на події. У нас буде все так, як ми хочемо, залишилося тільки трохи почекати. Все буде по вищому розряду, мій улюблений.

***

Коханий мій! З Днем народження! Бажаю тепла на серце, спокою в душі і гармонії з собою і оточуючими. Нехай всі твої далекосяжні плани, ідеї та мрії стануть реальністю і подарують тобі казкове задоволення від життя. Нехай всі горизонти відкриваються перед тобою і в житті будуть тільки радісні моменти. Нехай любов, яка живе в наших серцях, розквітає з кожним днем все більше і більше, приносить щастя і радість і розпускається, як самий яскравий квітка!

***

Мій роднуля, сьогодні День твого народження, тому я просто не можу залишити тебе сьогодні без привітань і без своєї уваги. Мені взагалі хочеться кожну секунду свого життя проводити тільки з тобою, тому це свято вважаю крутим приводом, щоб провести разом час. Любимочка мій, мені хочеться побажати тобі виключно всього самого нереального веселого і позитивного. Нехай твоя машина ніколи не ламається, тому що зазвичай вона це робить в самий невідповідний момент. Ще хочу побажати тобі, щоб у твоєму житті було місце лише для радості і щастя. Повір, що я зі свого боку зроблю все, щоб саме так воно і було. Ти є найдорожчою людиною для мене, заради якого мені нічого не шкода. Вдалого дня тобі, мій любимочка! Я постараюся максимально багато часу провести з тобою. Сьогодні особливий день для тебе, ти можеш навіть не сумніватися в цьому.

***

В цей звичайний для когось день я хочу подарувати тобі найтепліші слова любові і щастя, бо що у тебе сьогодні день народження. На рік став старше ти і на рік стала старше наша любов. У будь-якій ситуації я підтримку тебе, з днем народження, моя опора.

***

Якщо знайшов любов – не відпускай її, бережи, тримай міцно в руках! Цінуй близьких, тих, хто поруч, тих, хто любить! Я завжди буду поруч з тобою! Буду цінувати і розуміти, любити і поважати. Я буду самою вірною дружиною! З Днем Народження коханий, дорогий!

***

Мій любий, коханий, рідний чоловічок, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі міцного здоров'я, успіху, добробуту, здійснення мрій, яскравих емоцій і вражень. Живи легко, радуйся кожної прожитої хвилини. Я щаслива, що поряд зі мною такий прекрасний і люблячий чоловік.

***

Любий, що ти мій, це найбільше в світі щастя, найбільша нагорода. Прийми мої скромні поздоровлення у цей день. Прийми слова мої, та знай що я завжди з тобою. Я твоя навіки. Скрізь, завжди з тобою.

***

Коханий, я вітаю тебе з Днем народження. Сьогодні ввечері давай разом запалимо свічки, згадаймо дивовижні миті життя і дивовижні подарунки долі. Знаєш, ми вже багато пережили разом і я вірою в те, що далі наше життя буде складатися все з великим позитивом. Нехай життя приготує для нас нові сюрпризи і відкриє нові можливості, адже тільки в цьому випадку ми можемо опинитися воістину щасливими один з одним. Хочу побажати тобі впевненості у щасливому майбутньому і безтурботності. Нехай ти будеш сміливим і відчайдушним, вдалим і щасливим. Рідний мій, я насправді вірю в те, що в твоєму житті все обов'язково складеться якнайкраще. Пам'ятай про те, що я хочу бути тільки з тобою, готова подолати з тобою будь-які життєві повороти. Ти – подарунок моєї долі, а я сподіваюся бути твоїм подарунком. Обожнюю тебе, адже наша зустріч не просто так сталося.

***

Чоловік з великої літери, надійна опора і захист, головна людина в моєму житті — все це про тебе, коханий. Вітаю тебе з Днем народження. Ти моє життя!

***

Мій улюблений і бажаний чоловік, вітаю з днем народження. Бажаю тобі, дорогий, вірного орієнтира на успіх і благополуччя, шляхетних вчинків і доброти душі, бажаю міцного здоров'я і бравого ентузіазму, вічного щастя життя і світлої любові для нас двох.

***

Ти – втілення чоловічих достоїнств. Сильний, рішучий, відповідальний, мудрий, чесний, ніжний, вміє безмежно любити, справжній романтик. Бажаю тобі активно рухатися вперед, завжди досягати поставлених цілей, підкорювати наполегливістю нові вершини.

***

Коханий, в день твого народження я бажаю тобі тільки щастя, здоров'я і удачі. Нехай твоє серце б'ється довго – довго, нехай життя дарує тобі тільки радості, нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки надійні люди. Я хочу, щоб ти був самим щасливим і успішним. Нехай у тебе, мій бажаний, завжди все виходить і виходить. Будь завжди коханим. Бажаю тобі ніколи не втрачати почуття гумору, бути веселим і життєрадісним. Нехай гарний настрій завжди супроводжує тобі, мій кошеня.

***

З днем народження коханий. Спасибі за те, що ти є, не знаю, що й робила б без тебе. Я хочу тебе привітати і побажати всього самого найкращого. Нехай твоє життя буде прекрасним маленьким дивом.

***

Мій улюблений! Хочу сказати, що я дуже рада з того моменту, коли зустріла тебе на моєму життєвому шляху. Твої мужні плечі завжди підтримують мене. Хочу і далі так беззахисно ховатися за твоєю спиною. Будь для мене опорою у всіх ситуаціях. Бажаю тобі міцного здоров'я та успіхів у всіх починаннях. Нехай тобі завжди світить сонечко на шляху до заповітних мрій, і кожна прохолода і зло буде зігріте його променями. Будь таким же цілеспрямованим, мужнім, не бійся піддаватися духу авантюризму. Будь відкритим на людей і все нове в житті. А твої труди і наполегливість обов'язково будуть винагороджені. Щастя тобі, сили, щоб зміг зробити ще багато справ, і кожен день був радісним і веселим. Більше тобі посмішок.

***

Кілька років тому я познайомилася з одним життєрадісним і позитивною людиною, який повністю змінив моє життя. Правда, тоді я зовсім не уявляла, що через кілька років я вже буду вважатися його нареченою, але хочу сказати, що мені це приносить задоволення. Любимочка мій, для мене твій День народження – особливе свято, тому що він подарував мені тебе. Хочу привітати твоїх чудових батьків, яких я люблю нітрохи не менше, ніж тебе. Я бажаю їм міцного здоров'я і довгих років життя. Любимка мій, тебе я теж побажати здоровьица, щастя і успіхів у всьому. Ти в мене такий активний, енергійний і товариський, що я деколи просто дивуюся з того, звідки в тобі стільки енергії і сил. Я дуже сильно тебе люблю і дорожу нашими відносинами, мій дорогий. Просто будь здоровий і ніколи не болів, а все інше я сама для тебе зроблю. Будеш самим щасливим та коханим.

***

Мені добре і тепло від того, що ти поруч. Мені ніколи не буде нудно, тому що я знаю, скільки сюрпризів ти подаси мені. Мені ніколи не буде сумно, бо ти – промінь світла, развеявший темряву. Бажаю і тобі не сумувати, не нудьгувати і не замерзати, прагнути вперед, а я підтримаю тебе і світлу, і у важку хвилину. Як добре, що існує ідеал чоловіка не тільки на сторінках казок! Постараюся зберегти твій ідеал і примножити його в нашому синові.

***

Милий, я хочу побажати тобі лише найкращого. Нехай з сьогоднішнього дня життя відкриває перед тобою тільки дивовижні грані і дарує шанси для того, щоб збувалися мрії. Бажаю багато здоров'я і енергії, сили, адже все це обов'язково стане в нагоді для активного просування вперед, у вибраному напрямку. Нехай віра у щасливе майбутнє і яскраві грані життя буде ставати все міцніше. Хочу побажати тобі багато добрих і щасливих днів, досягнень цілей та звершення мрій. Мій милий, нехай удача тобі буде подарована долею. Сподіваюся, що ти обов'язково опинишся справді щасливим. Прийми мої вітання з Днем народження, адже у них відчувається така безмежна щирість, такий дивний трепет. Я хочу подякувати тобі за те, що ти з'явився в моєму житті та преобразив її. Твій День народження вже встиг стати і моїм святом.

***

Коханий мій! Твій день народження — це завжди день, наповнений радістю. Дорогий мій, бажаю досягти всього, про що ти думаєш, і отримати і все те хороше, чого у тебе поки що ще немає. Все попереду, а я з тобою, і я буду підтримувати тебе на шляху до твого успіху! З днем народження!

***

Хочу привітати самого нереального хлопця, свою другу половинку. Я вже ну просто не можу уявити своє життя без нього, без його ласки, тепла і ніжності, без жартів і веселощів. Мені хочеться привітати тебе, мій любимка, і побажати тобі, звичайно, сповнення всіх твоїх бажань. Впевнена, що багато з них пов'язані зі мною, тому я тобі заздалегідь гарантую виконання кожного з цих бажань. Ти в мене просто нереальний, такий веселий і позитивний. Ти не перестаєш надихати мене, радувати і смішити. Мені так комфортно з тобою, так затишно, що хочеться весь свій час проводити лише з тобою. Просто знай, що зі свого боку я зроблю все можливе і неможливе, щоб наші почуття міцніли з кожним днем все більше. Ще хочеться побажати тобі самого-пресамого найголовнішого – міцного здоров'я. На мій погляд, це найнеобхідніше, а все інше само собою додасться. Я вітаю тебе, любимочка мій!

***

Ти справляешь сьогодні своє день народження, коханий мій. Я тебе вітаю! Життя прекрасне, якщо в ній є ти. Живи ангел серця мого, ангел душі моєї! Живи довго і щасливо. Нехай все буде у тебе чудово і успішно. Нехай вдала буде твоя кар'єра. Нехай будуть вірними і відданими друзі і подруги. Нехай твої близькі завжди будуть поруч. А я, з доброї волі, не покину тебе ні коли. Щастя тобі, ніжності і любовних мрій, радість моя. І ще раз, — з днем іменин!

***

Сьогодні я з величезною радістю поспішаю привітати чудову людину з днем народження! Ти справжній чоловік, просто ідеал: красивий, розумний, чуйний, добрий. Самий-самий! Я рада, що ми разом, і бажаю тобі тільки щастя, але ще і здоров'я і фінансового благополуччя!

***

Я дуже хочу привітати тебе з днем Народження, і тисячі поздоровлень миготять у мене в голові. Коханий мій, будь щасливий! Адже в цьому слові стільки сказано. Я бажаю тобі завжди залишатися на висоті. Твої висоти-це твої переваги. І нехай здійсняться всі твої бажання! Зі святом!

***

У свій День народження, коханий мій, ти сяєш посмішкою Чеширського кота, ти, як хлопчисько, радієш подарункам і, задуваючи свічки на торті, загадуєш найбажаніше... Коханий мій! Нехай все, що загадано – збулося, хай усмішка і гарний настрій не залишають тебе, а подарунки і приємні сюрпризи твої близькі й сама Фортуна підносять частіше! Будь щасливий сьогодні по всі дні твого життя!

***

Мій рідний, лагідна людина. Ні в кого немає таких ніжних і ласкавих губ, таких красивих блакитних очей. Мені хочеться потонути в твоїх бездонних очах, і розтанути від твого ласкавого дотику. З Днем Народження, милий, єдиний.

***

Єдиний мій! Я вітаю тебе з Днем народження від усього свого палаючого серця любов'ю і бажаю тобі кожну мить бути найщасливішим чоловіком на землі! Будь завжди таким, як зараз... ласкавим, як сонечко, безмежним у своїй доброті і великодушність, як океан, і хоробрим, як тигр! Але якщо побажаєш змінитися, ставай ще краще, адже немає межі досконалості - а ти і є моє досконалість!

***

Мій улюблений, неймовірний, з днем народження! Бажаю тобі веселки емоцій: щоб кожен раз в неймовірних променях сонця показувалися в твоїй душі наша яскрава червона любов, чудове помаранчеве щастя, жовта сяюча радість, зелена впевненість, блакитна мрійливість, синя блакить успіху і фіолетова міцна дружба!

***

Ти – найкраще, що трапилося зі мною в житті. Я хочу сказати спасибі не тобі. Я хочу сказати спасибі твоїй мамі за те, що вона витерпіла тебе й виростила в тобі любов. Спасибі твоєму татові, що він оберігав тебе, навіть наражаючи складнощів, зробивши з тебе справжнього чоловіка. Спасибі твоїм друзям, що вони відчувають тебе також, як і підтримують. Спасибі твоїм подругам, що вони подарували тебе мені. Спасибі долі за те, що дала нам зустрітися. І спасибі твоєму терпінню, що воно досі не дало нам розлучитися. Будь таким же, гідним подяк!

***

Коханий, я вітаю тебе з цим важливим днем! Ти дивний чоловік, який відкритий і веселий, усміхнений і добрий. Нехай все в твоєму житті іскриться і виблискує радістю і щастям. Ти заслуговуєш всього світу!

***

Милий і рідний мій! Від душі я вітаю з твоїм святом. Побажаю довгих і прекрасних снів! Побажаю багато радісних ночей. І моїх прекрасних полум'яних очей! Я хочу відкрити для тебе щастя двері. Ти повір рідний, повір... Я бажаю в твій дім добро залучити і старання мої не пройдуть даремно. Від душі я бажаю тобі все зберегти, радість, щастя та удачу! Нехай у море безмежної житті ти ніколи не зустрінеш бід, розлук. Живи і радій всій новизні! Бажаю багато радісних лише зустрічей!

***

Любити і бути коханою, вірити і чекати нової зустрічі, згадувати чудові дні, проведені разом, коли час для нас припиняло існувати. Я готова жити так кожен день, лише знаючи, що ти завжди будеш зі мною поруч. Весь світ відкритий для нас з тобою. І в цьому світі ми зможемо знайти або побудувати своє власне щастя, засноване на любові! З днем народження, коханий мій!

***

Ти – єдина людина, від якого так жарко стукає моє серце! Ти мені дуже близький і дорожче всіх навколо! Нехай твоє серце залишиться гарячим і пристрасним, знай, що я тебе дуже люблю! З днем народження, милий!

***

Мій чоловік, ти – король! Ти – моє Сонце, моє щастя! У день народження дарую тобі повний стіл, насолоду, віру і щастя. Нехай всі твої проблеми в ніч втечуть, а віра і тепло зірки в небі запалять!

***

Джерело: pryvitalka.co.ua