Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому в прозі, своїми словами, українською мовою

Братів не обирають, і, слава Богу! Тому що мені пощастило народитися з тобою від одного батька і матері. Ми рідні по крові і духу. У твій день народження замість привітань я обіцяю завжди бути поруч і дарувати тобі свою відданість і віру в себе!

***

Коханий мій братику. Сьогодні, в твій день народження, я хочу побажати тобі фінансову стабільність, вічну молодість, богатирську силу, сталеві нерви, пристрасну й міцну любов, відданих друзів, ясність у голові і виконання самої заповітної мрії. Я дуже тебе люблю. З Днем народження!

***

З Днем Народження, братішка. Я тобі бажаю в цей день, щастя й успіхів і в родині любові. Нехай підуть і згинуть всі печалі, а очі сяють щастям від любові. Нехай тебе, улюблений брат, за все добро твоє святе, доля всі будемо вдячними стократ. Удачі тобі в житті і в сім'ї.

***

Братику мій дорогий, ось і настав твій день народження! Здавалося б, тільки вчора ти був непосидючим хлопчиком, а тепер мужня людина. Твої батьки зробили все, щоб вкласти в тебе всі ті якості, якими ти володієш. Пам'ятай це, і ніколи не ображай їх! Твій день народження – наш спільний сімейний свято, адже ми тебе так сильно любимо і бажаємо тільки хорошого. Ти людина, з якою завжди цікаво, весело і прикольно. Я шалено щаслива, що в мене є такий брат! Гордість розпирає мене, я люблю тебе і бажаю тобі щастя, міцного здоров'я, достатку, постійного самовдосконалення, кар'єрного зростання, успіхів в особистому житті і надійних друзів поруч.

***

У самого веселого і позитивної людини в нашій родині сьогодні свято. Він став ще на один рік старше, а це вже багато про що говорить. Ти будеш дуже задоволений тим, який крутий свято ми влаштували. Ми дуже хотіли організувати все так, щоб ти весело провів час, тому що за останні кілька місяців ти дуже сильно втомився. Мені хочеться побажати тобі терпіння, а також витримки. Сподіваюся, що ти зовсім скоро знайдеш ту єдину і неповторну, яка оточить тебе ще більшою любов'ю, ніж можу подарувати тобі я. Звичайно, спочатку вона повинна буде пройти тест у мене, а потім вже отримати благословення. Я бажаю тобі всього самого позитивного і доброго, мій любий братик. Мені здається, що ти сьогодні до самого ранку будеш веселитися і танцювати. Бажаю тобі тільки всього самого крутого! Сподіваюся, що ти мене будеш з собою брати в свої пригоди.

***

Братик, від усієї душі вітаю тебе з днем народження! Хочеться побажати тобі в такий прекрасний день здоров'я, щастя, побільше посміхатися і масу позитивних емоцій!

***

Грати цю життя за своїми правилами. Вивчити цей світ до свого задоволення. Отримати максимум, взяти належне і домогтися найуспішніших вершин. Ось що бажаю в твій день народження, мій найкращий брат на світі. Люблю тебе і щаслива від того, що ти у мене є.

***

Дорогий братику, в твій день народження від усієї душі хочу побажати тобі як лев боротися за свою удачу, як вірний лицар боротися за щастя, як щирий мудрець розподіляти свої сили, як справжній джентльмен бути оточеним жіночою увагою, як людина свого слова завжди домагатися успіху і благополуччя.

***

Брат! Вітаю тебе і бажаю тобі любові, впевненості, надії, віри! Здоров'я, щастя! Руху до мети і удачі! Нехай твоє серце завжди буде добрим і гарячим!

***

Дорогий мій, вітаю тебе. В цей день ти з'явився на світ і ми щасливі, що тим самим наша сім'я стала в той рік більше і в мільйон разів щасливіший. Бажаю тобі впевнено йти по життю і ніколи не втрачати оптимізму. Будь сміливим, прагни до своїх цілей і ти обов'язково доб'єшся успіху. Я вірю в тебе і дуже сильно люблю.

***

Братику! У цей день хочу нагадати тобі, що ти мій головний захисник і опора. Дякую тобі за все! Мені так хочеться, щоб всі твої мрії здійснилися в життя. Щоб все було легко, без проблем і неприємностей. Люблю тебе!

***

З днем народження, братику. Бажаю тобі сили духу і розуму, бадьорості душі і тіла. Нехай в житті все буде хороше: любов, удача, щастя і успіх, нехай вдома буде мир і благо, а за вікном — чудовий світ.

***

Братішка, з днем народження! Я бажаю тобі райських, безхмарних, яскравих, сповнених позитивом днів, гармонії і щастя. Не зраджуй своїм мріям, прагни до втілення всіх своїх планів та ідей, не бійся змін. Я знаю, у тебе все буде чудово, так як ти цього вартий, головне не забувай про зусилля, і все, скластися так, як ти захочеш!

***

Сьогодні вітання з Днем Народження приймає мій дорогий і улюблений брат! Розкривай обійми, братик, підставляй щічку для поцілунків і приймай подарунки! Сьогодні твій день, і вся увага сьогодні тільки для тебе! У кожного з нас бувають дні, коли не хочеться вилазити з-під ковдри, коли все не клеїться і йде шкереберть, і ось у такі дні нам потрібні люди - факели, які можуть запалити в нас вогонь життєлюбства! Один з таких добрих чоловічків - мій брат! Після його "бадьорого ранку" ти не зможеш не встати й не посміхнутися, і саме сьогодні почати найкращий день твого життя! Братик, так нехай же і в тебе в житті буде така людина, яка буде тобі опорою і підтримкою! Обмінюйтеся своїм оптимізмом, піднімайте одне одному настрій, і світ навколо вас стане краще, добрішим і яскравіше! Горі та запалюй нові серця, брат!

***

Брат, рідний, з днем народження вітаю тебе! Бажаю тобі самій світлій, легкої долі та довгих років життя. Нехай у хаті в тебе буде достаток, а в колективі тебе поважають і цінують, як кращого колегу. Нехай Віра, Надія і Любов назавжди оселяться в твоїй душі. Бажаю тобі і близьким безмежного щастя, нехай похмурих днів у тебе буде стільки, що їх можна було б перерахувати по пальцях. Будь душею будь-якої компанії, нехай без тебе не обходиться жодне свято. Бажаю тобі величезного здоров'я, нехай до самої старості до тебе не приходять лікарі. Будь великодушним, обов'язково відповідай добром тим людям, хто прихильний до тебе. Люби і будь коханою. Ну і звичайно, не забувай, що в тебе є брат, який прийде на виручку до тебе в будь-яку хвилину.

***

Зі святом мій дорогий чоловічок. Щастя це те, що ти мій брат, тому хочу побажати тобі всього самого найкращого. Нехай буде щаслива душа, любов і удача щоб накрили тебе повністю, а негаразди пішли геть. Бажаю не знати туги і печалі, хай дні будуть вдалими і повноту щасливих моментів. З днем народження!

***

Дорогий, братик! Ти знаєш як я тебе люблю і як я ставлюся до тебе! І сьогодні, в цей радісний і святковий день, я хочу від усього серця побажати тобі щастя в особистому житті, успіхів на роботі і міцного здоров'я! З Днем народження!

***

Дорогий брате, з Днюхой тебе! У цей день я бажаю тобі, щоб поруч з тобою завжди знаходилися тільки найближчі люди. Вірних і щирих справжніх друзів тобі, хай їх не буде багато, але щоб їм можна було довіритися, як собі. Я бажаю тобі ніколи в житті не зустріти зради і зради. Будь здоровий, мій дорогий брате, нехай все складається у тебе успішно в навчанні і кар'єрі. Коли знайомі запитують мене, ким ти мені приходишься, я завжди з гордістю відповідаю, що це мій брат. Я дуже радий, що ми з тобою не тільки брати, але і справжні друзі. Я знаю, що у тебе є мрія, ти сильний, ти завзята, ти справжній мужик, і я вірю, що вона обов'язково збудеться. Ну а сьогодні гарного свята тобі, мій дорогий брат.

***

Братику мій коханий, вітаю тебе з Днем Народження. Я хочу побажати тобі безлічі приводів для солов'їного сміху, щирих посмішок, і щоб веселощів було без жодного приводу, відпочинок і кайф від життя. Не давай смутку, туги, нудьги і вже тим більше сумі жодних шансів. Я бажаю тобі у всьому і завжди досягати успіху, йти до намічених цілей неухильно, але при цьому, ніколи не зраджувати собі і своїм принципам. Нехай завжди поряд з тобою будуть красиві, сексуальні і веселі подруги і вірні, віддані і мудрі друзі. Я бажаю тобі міцного здоров'я, щоб твоє тіло не знало зносу, щоб ти ніколи не втрачав своєї енергії, бадьорості духу, наснаги та сил. Завжди вір у себе і не звертай уваги на дрібні життєві перешкоди і перепони, воно дано тобі для того, щоб ти набрався досвіду і виріс над собою. Розвивайся, будь справедливим, чесним, щирим і відкритим, таким яким ти є і зараз. Я люблю тебе!

***

Всі компліменти, подарунки і вітання тобі, мій дорогий брат. Ти іменинник. Дозволь від усього серця привітати тебе з такою знаменною подією. І нехай цей день не відзначений червоним кольором у календарі, але ми то знаємо, що він найголовніший у році. Міцного здоров'я тобі, мирного неба над головою, і всього найкращого у твоєму житті. Нехай всі твої бажання співпадають з твоїми можливостями, нехай життя буде солодким, як малина. Довгих немає життя тобі, успіхів у всьому і всього самого найкращого.

***

Брат, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі осягнути всю мудрість буття, наповниться гармонією світу, і відчути всю радість, яку може подарувати тільки світлі моменти життя. Будь щасливий і ніколи не сумуй, адже все в цьому світі має свої добрі сторони, а будь-які складні моменти завжди проходять і залишаються в минулому.

***

Братик, я від душі вітаю тебе з днем народження! Бажаю позитивних помислів, свіжих ідей, втілення своїх бажань, великий прибутку та багато-багато окриленого щастя. Нехай у твоєму житті трапляється тільки хороше з нотками радості, здоров'я міцніє, твоя сім'я процвітає у розумінні, повазі й любові один до одного.

***

З днем народження! Дорогий брате, бажаю багато-багато щастя, нехай дорога буде гладкою. Підростай, вчися, мудрішою. Нехай тебе завжди супроводжує удача.

***

З днем народження, братішка. Хочу побажати тобі любові і щастя. Запалюй свої вогні успіху, показуй світу свої таланти. І нехай твоє життя значно скоротить кількість труднощів на шляху і суттєво збільшить обсяг веселощів і достатку.

***

Ненаглядний мій братик! Багато років тому я хвалилася у дворі друзям та подружкам — який у мене могутній, хоробрий, кращий захисник. З тих пір нічого не змінилося. Як і раніше, пишаюся тобою, як і раніше твій день народження цінніше для мене і урочистіше власного. Пам'ятаєш, ми билися з тобою і ділили іграшки круглий рік, але в твій день народження мені незмінно хотілося віддати тобі найкраще. І тепер я бачу ясно, що кращого союзника, ніж ти, не мала ніколи. З днем народження, братішка!

***

Дорогий брате! Сьогодні такий прекрасний день – і вітаючи тебе з Днем народження, хочу сказати багато важливого. З любов'ю і щирим теплом бажаю тобі залишатися таким же чудовим людиною, якою я знаю тебе багато років. Нехай тобі легко дається будь-яку справу, а все, що б ти задумав, і приносить хороші плоди, і справжню радість!

***

Братик, сьогодні твоє свято! Happy birthday! Нехай ти вершиш сам свою долю, нехай життя радує лише приємними моментами, а на дорозі зустрічаються тільки цікаві люди. Не растеряй своє чарівне чарівність і справжню мужність. Продовжуй бути такою ж життєрадісною! Ніколи не зупиняйся і продовжуй рухатися вперед!

***

У твій день народження у мене є три бажання від казкового джина! На жаль, я випадково використав усі три. Так, що вибачай за це. Але ти повинен знати, що кожне із загаданих мною бажань, стосувалося тебе. Ти знаєш, що я завжди жив у твоїй тіні. Як і це часто буває з молодшими братами. Але я хочу сказати, що це найкраще місце для життя. І я б ні за що не проміняв життя з такою великою людиною на щось інше. Для всіх навколо ти можеш бути моїм старшим братом, але для мене ти просто мій герой. Ти надихаєш мене бути кращим людиною. Спасибі, що став чудовим старшим братом. Ти один з найважливіших людей в моєму житті. Мені пощастило вважати тебе не тільки спорідненою душею, але і моєю моделлю для наслідування і моїм другом. Я не можу не посміхнутися, коли я думаю про тебе і про всі пригоди, які ми пережили в дитинстві.

***

В цей День Народження, братан мій, я намагався укомплектувати всі найщиріші вітання та побажання в невеликому шматочку прози. Грошей в достатку, увагу красивих дівчат в надлишку, своє власне житло без довгострокової іпотеки і раритетна класична машина. Побажання мої тривіальні й прості, але адже ти б ні за що не відмовився від перерахованих речей, чи не так? Нехай же вони у тебе з'являться. В повному комплекті. І як можна швидше. Але навіть якщо чогось не вистачає, все одно прагне насолоджуватися життям, брат. Живемо тільки раз!

***

Дорогий братику, вітаю з днем твого народження! З самого дитинства ти був моїм захисником і наставником, ти завжди підтримував всі мої починання, і я дякую тобі за це щасливий час. Тепер, будучи дорослими, зв'язок наша також міцна, і я бажаю, щоб ти залишався таким же відповідальним і люблячим для своєї особистої сім'ї. Здоров'я тобі, братику, не хворій, не розкисай, живи в своє задоволення, багатій фінансово і розвивайся внутрішньо. Нехай тобі додасться сил, впевненості і потрібних речей. Щастя тобі, рідна, і гідного майбутнього на горизонті.

***

Джерело: wishes.co.ua